3 min. lugemist

Mis on kohalik SEO?

Ettevõtte kohalikes otsingutulemustes nähtavamaks muutmiseks kasutage kohalikku SEO-d. See strateegia parandab teie kohalolekut veebis, nii et teie ettevõte on asjakohastes kohalikes otsingutes kõrgemal kohal ja meelitab ligi rohkem inimesi. Kohalik SEO hõlmab tehnikaid ja parimaid tavasid, mille eesmärk on parandada teie positsiooni asukohapõhistes päringutes. See on ülioluline traditsiooniliste kaupluste, teeninduspiirkonnaga ettevõtete ja kõigi konkreetsele piirkonnale suunatud ettevõtete jaoks. Optimeerides kohaliku otsingu jaoks, aitate oma piirkonna inimestel teie kaupu või teenuseid hõlpsamini leida, suurendades potentsiaalselt klientide arvu, genereerides rohkem kõnesid ja suurendades tulu. Kohalik SEO hõlmab ettevõtete kirjete, klientide arvustuste, sotsiaalmeedia lehtede ja veebisaidi sisu täiustamist, et need oleksid kohalikul tasandil asjakohasemad ja nähtavamad.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mis on kohalik SEO?
Allikas: Depositphotos

Kohaliku SEO tähtsus

Tänapäeva digitaalses maailmas muutub kohalik SEO üha olulisemaks. See aitab ettevõtetel muutuda oma piirkonnas nähtavamaks, mis muudab nende leidmise piirkonna inimestele, kes otsivad oma kaupu või teenuseid, lihtsamaks. See täiendav kokkupuude toob tavaliselt kaasa suurema müügi, kuna inimesed, kes teevad kohalikke otsinguid, soovivad tõenäolisemalt midagi osta või ettevõtet külastada.

Kuna mobiiliotsingud muutuvad üha populaarsemaks, aitab kohalik SEO inimesi, kes otsivad ettevõtteid liikvel olles. See mobiili optimeerimine on väga oluline , kuna telefonides ja tahvelarvutites tehakse palju piirkonnaotsinguid.

Kohaliku SEO olulised osad

  • Google’i minu ettevõtte (GMB) õigeks saamine on kohaliku SEO kõige olulisem osa. Ettevõtet saab palju rohkem näha kohalikes otsingutulemustes ja Google Mapsis, kui selle GMB leht on hästi optimeeritud. See tähendab ettevõtte kohta täpsete ja täielike üksikasjade esitamist, nagu nimi, asukoht, telefoninumber (NAP), lahtiolekuajad ja pakutavad teenused.
  • Teine oluline osa on kohalike terminite sihtimine. Asukohapõhiste märksõnade lisamine ettevõtte veebisaidile, metasiltidele ja muule veebisisule on üks viis seda teha. Seda tehes saavad ettevõtted suurendada tõenäosust, et nad kuvatakse otsingutes, mis sisaldavad piirkonna termineid
  • Hinnangud ja arvustused veebis on kohaliku SEO jaoks väga olulised. Head arvustused mitte ainult ei muuda ettevõtet paremaks, vaid aitavad sellel ka otsingutulemustes kõrgemale kohale jõuda. Ettevõtte kohalikku SEO-d saab oluliselt parandada, paludes õnnelikel klientidel arvustusi jätta ja vastates nii positiivsele kui ka negatiivsele tagasisidele.
  • Samuti on oluline kohalike linkide ja tsitaatide saamise protsess. See tähendab teie ettevõtte paigutamist usaldusväärsetele veebisaitidele ja naabruskonna kataloogidesse. Et otsingumootorid teid usuksid, peab teie NAP-teave olema kõigil neil platvormidel sama.



Kuidas parandada kohalikku SEO-d

Kohaliku SEO õigeks tegemiseks peate võtma rohkem kui ühe meetodi. Alustuseks peaksid ettevõtted taotlema ja täiustama oma Google’i minu ettevõtte lehte, tagades, et kogu teave on õige ja ajakohane. Uute postituste ja värskenduste regulaarne lisamine oma GMB lehele võib samuti aidata inimestel teid leida ja teiega suhelda.

Ettevõtted jõuavad kohalike klientideni paremini , tehes piirkonnale omaseid materjale ja sihtlehti. See võib hõlmata järgmist:

  • blogipostitused piirkonnas toimuvate sündmuste kohta
  • Kohalike vaatamisväärsuste giidid
  • lehed, mis on mõeldud ainult teatud kohtade teenuste jaoks
Ettevõtted peaksid aktiivselt looma tugevat mainet veebis, julgustades rahulolevaid kliente arvustusi jätma ja reageerides viivitamatult negatiivsele tagasisidele. See lähenemine mitte ainult ei paranda otsingutulemusi, vaid loob ka klientidega usalduse. Nendele teguritele keskendudes saavad ettevõtted parandada kohalikke otsingutulemusi ja meelitada ligi rohkem kohalikke kliente.
Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kuidas optimeerida ajaveebipostitusi SEO jaoks
3 min. lugemist

Kuidas optimeerida ajaveebipostitusi SEO jaoks

Kui soovite, et teie saiti näeks rohkem tasuta liiklust ja rohkem inimesi, peaksite veenduma, et teie blogipostitused on SEO-sõbralikud. Oma blogi optimeerimine otsingumootorite jaoks on nähtavuse suurendamiseks ja rohkemate lugejate meelitamiseks ülioluline. Peamiste SEO strateegiate rakendamisega saate aidata otsingumootoritel teie blogi sisu tõhusamalt leida, mõista ja järjestada. Need on mõned olulised asjad, mida saate teha […]

Loe artiklit
Konkurendi märksõnade analüüs: suurendage oma SEO strateegiat
7 min. lugemist

Konkurendi märksõnade analüüs: suurendage oma SEO strateegiat

Konkurentide märksõnade analüüs on tõhusa SEO strateegia oluline element, pakkudes ettevõtetele väärtuslikku teavet konkurentide veebitulemuste kohta. See strateegiline lähenemine hõlmab märksõnade uurimist ja märksõnade analüüsi, mida konkurendid otsingumootorites järjestavad, pakkudes hulgaliselt teavet teie enda digitaalse turunduse jõupingutuste tõhustamiseks. Mõistes märksõnu, mis suunavad liiklust konkurentide veebisaitidele, saavad ettevõtted tuvastada uusi võimalusi, täpsustada oma sisustrateegiat ja parandada […]

Loe artiklit
Kuidas leida SEO jaoks märksõnu
4 min. lugemist

Kuidas leida SEO jaoks märksõnu

Google’i otsingusüsteem kasutab veebisaitide järjestamise üle otsustamiseks rohkem kui 200 asja. Märksõnade kohta palju uuringuid on oluline, kui soovite, et teie sait silma paistaks. Õigete märksõnade leidmine, mis kõnetavad teie vaatajaskonda, aitab teil välja mõelda hea plaani, mis liigutab teie lehed otsingumootorite ridades üles ja toob neile püsiva tasuta liikluse. See oluline märksõnade uurimise juhend […]

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+