2 min. lugemist

Mobiilse kaubanduse konversioonide väljakutsed

Quantum Metric'i, pideva tootedisaini tööriista uued uuringud näitavad hämmastavat lahknevust mobiilikaubanduses. Kuigi ainult iga viies tarbija ostab regulaarselt oma mobiiltelefoniga, tuleb 73% igakuisest e-kaubanduse liiklusest mobiilseadmetest.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mobiilse kaubanduse konversioonide väljakutsed
Allikas: Depositphotos

Aruande kohaselt võivad täitmata ootused turvalisuse, maksete töökindluse ja rakenduse stabiilsuse osas takistada mobiilikaubanduse konversioone. “Mobiilseadmete jõudluse mõju tarbijate usalduse suurendamisele”, uues mobiilse võrdlusuuringu aruandes rõhutatakse mitmeid olulisi teadmisi:

  • Kuigi mobiiliostmine on endiselt madal, on nutitelefonide kasutamine võrreldes 2023. aastaga kasvanud 20%.
  • Kuigi 69% tarbijatest uurib väärtuslikke esemeid mobiilseadmetes, tehakse enamik oste lauaarvutis. Kuni 10% mobiilsetest vankritest loobub endast rohkem kui lauaarvutitest.
  • Märkimisväärne 45% kasutajatest on kogenud probleeme mobiilis ostmisega, mistõttu 51% lõpetab oma seadme kasutamise. Lisaks loobuks 55% ostudest, mis kestavad kolm kuni viis minutit.
  • Vaid 17% vastanutest tunneb end märkimisväärsete mobiiliostude tegemisel kindlalt, ainult 250 naela on mugav. Alla 50-naelaste ostude puhul tõuseb see statistika vaid 59% -ni.
  • Vigu või takistusi põhjustavad vead (43%), millele järgneb tööriistade puudus võrreldes lauaarvutitega (33%).
  • Turvalisusega seotud probleemid (25%) on mobiiliga seotud usaldamatuse peamised põhjused.
2024 mobile traffic shares: By industry

Source: Quantummetric

“Ettevõtted leiavad selgelt, et see on kulukas, kui nutitelefonide kasutamise suurendamine toob kaasa madalad mobiilikaubanduse konversioonid.”, ütles ülemaailmne asepresident ning Quantum Metricu reisi- ja külalislahkuse strateegia juht Danielle Harvey

Strateegilised kulutused, eriti enne musta reedet ja küberesmaspäeva, võivad siiski lahendada tarbijaprobleeme ja vabastada mobiili tegeliku potentsiaali.

Ettevõtted saavad muuta mobiili potentsiaali kasumiks, kasutades andmepõhiseid ülevaateid, et paremini mõista mobiilseid klienditeekondi, pakkuda kohandatud kogemusi ja toetada turvalisust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele
3 min. lugemist

Parimad mobiiliturunduse strateegiad VKEdele

Veebikaubandus õitseb ja kui juhite väikest või keskmise suurusega ettevõtet, ei saa te endale lubada mobiilirevolutsioonist ilmajäämist. Üha enam inimesi jõuab oma telefonide sirvimiseks ja ostmiseks, seega on aeg mobiiliturunduse strateegiate osas nutikaks saada. Ärge siiski muretsege – meil on mõned näpunäited, mis aitavad teil nutitelefonide ostlejatega ühendust võtta ja müüki suurendada. Kas olete valmis […]

Loe artiklit
Mobiilse kaubanduse buum muudab ülemaailmset jaemüüki
3 min. lugemist

Mobiilse kaubanduse buum muudab ülemaailmset jaemüüki

Veebiostmine, mis sõltub üha enam mobiilseadmetest, on laiendanud mobiilset e-kaubandust. Klientide käitumise muutus on muutnud seda, kuidas ettevõtted suhtlevad e-kaubanduse süsteemidega, et nad saaksid pakkuda lihtsaid ja kiireid ostukogemusi.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+