2 min. lugemist

Mobiilse kaubanduse konversioonide väljakutsed

Quantum Metric'i, pideva tootedisaini tööriista uued uuringud näitavad hämmastavat lahknevust mobiilikaubanduses. Kuigi ainult iga viies tarbija ostab regulaarselt oma mobiiltelefoniga, tuleb 73% igakuisest e-kaubanduse liiklusest mobiilseadmetest.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mobiilse kaubanduse konversioonide väljakutsed
Allikas: Depositphotos

Aruande kohaselt võivad täitmata ootused turvalisuse, maksete töökindluse ja rakenduse stabiilsuse osas takistada mobiilikaubanduse konversioone. “Mobiilseadmete jõudluse mõju tarbijate usalduse suurendamisele”, uues mobiilse võrdlusuuringu aruandes rõhutatakse mitmeid olulisi teadmisi:

  • Kuigi mobiiliostmine on endiselt madal, on nutitelefonide kasutamine võrreldes 2023. aastaga kasvanud 20%.
  • Kuigi 69% tarbijatest uurib väärtuslikke esemeid mobiilseadmetes, tehakse enamik oste lauaarvutis. Kuni 10% mobiilsetest vankritest loobub endast rohkem kui lauaarvutitest.
  • Märkimisväärne 45% kasutajatest on kogenud probleeme mobiilis ostmisega, mistõttu 51% lõpetab oma seadme kasutamise. Lisaks loobuks 55% ostudest, mis kestavad kolm kuni viis minutit.
  • Vaid 17% vastanutest tunneb end märkimisväärsete mobiiliostude tegemisel kindlalt, ainult 250 naela on mugav. Alla 50-naelaste ostude puhul tõuseb see statistika vaid 59% -ni.
  • Vigu või takistusi põhjustavad vead (43%), millele järgneb tööriistade puudus võrreldes lauaarvutitega (33%).
  • Turvalisusega seotud probleemid (25%) on mobiiliga seotud usaldamatuse peamised põhjused.
2024 mobile traffic shares: By industry

Source: Quantummetric

“Ettevõtted leiavad selgelt, et see on kulukas, kui nutitelefonide kasutamise suurendamine toob kaasa madalad mobiilikaubanduse konversioonid.”, ütles ülemaailmne asepresident ning Quantum Metricu reisi- ja külalislahkuse strateegia juht Danielle Harvey

Strateegilised kulutused, eriti enne musta reedet ja küberesmaspäeva, võivad siiski lahendada tarbijaprobleeme ja vabastada mobiili tegeliku potentsiaali.

Ettevõtted saavad muuta mobiili potentsiaali kasumiks, kasutades andmepõhiseid ülevaateid, et paremini mõista mobiilseid klienditeekondi, pakkuda kohandatud kogemusi ja toetada turvalisust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mobiilikaubandus võtab 73% online-ostudest
2 min. lugemist

Mobiilikaubandus võtab 73% online-ostudest

Mobiilsete osturakenduste arv kasvas eelmisel aastal jõudsalt, kusjuures uute rakenduste paigaldamine kasvas 17% ja kasutajate seansside arv 13%. Adjust mobiilianalüütika uuringuuute andmete kohaselt on suurem osa sellest laienemisest pärit Lähis-Idast ja Ladina-Ameerikast .

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Varjatud põhjus, miks püsikliendipõhised rakendused purustavad ainult veebipoode
8 min. lugemist

Varjatud põhjus, miks püsikliendipõhised rakendused purustavad ainult veebipoode

Jaemüügis toimub midagi, millest enamik kaubamärke on ilma jäänud. Lojaalsusrakendusi proovivad mobiilikauplejad lähevad harva tagasi veebisaidil ostlemise juurde. Aga siin on see, mis on tõesti šokeeriv – asi ei ole mugavuses või kiiruses. Küsimus on hoopis sügavamas. Midagi, mida veebipoed lihtsalt ei suuda korrata, ükskõik kui hästi need ka ei oleks kujundatud. Saladus peitub selles, […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Mobiilsed osturakendused: Strateegiline eelis, mida kaubamärgid ei saa eirata
7 min. lugemist

Mobiilsed osturakendused: Strateegiline eelis, mida kaubamärgid ei saa eirata

Mobiilsed osturakendused on muutunud e-kaubandusettevõtete jaoks võimsaks vahendiks, mis pakub enamat kui lihtsalt mugavust. Need võimaldavad sügavamaid kliendisuhteid, reaalajas personaliseerimist ja arukamaid lojaalsusstrateegiaid, tõhustades samal ajal tegevust kulisside taga. Kuna mobiilikasutus muutub normiks, määratlevad rakendused ümber, kuidas kaubamärgid suhtlevad, loovad usaldust ja kasvavad jätkusuutlikult konkurentsis.

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina