Aruande kohaselt võivad täitmata ootused turvalisuse, maksete töökindluse ja rakenduse stabiilsuse osas takistada mobiilikaubanduse konversioone. “Mobiilseadmete jõudluse mõju tarbijate usalduse suurendamisele”, uues mobiilse võrdlusuuringu aruandes rõhutatakse mitmeid olulisi teadmisi:
- Kuigi mobiiliostmine on endiselt madal, on nutitelefonide kasutamine võrreldes 2023. aastaga kasvanud 20%.
- Kuigi 69% tarbijatest uurib väärtuslikke esemeid mobiilseadmetes, tehakse enamik oste lauaarvutis. Kuni 10% mobiilsetest vankritest loobub endast rohkem kui lauaarvutitest.
- Märkimisväärne 45% kasutajatest on kogenud probleeme mobiilis ostmisega, mistõttu 51% lõpetab oma seadme kasutamise. Lisaks loobuks 55% ostudest, mis kestavad kolm kuni viis minutit.
- Vaid 17% vastanutest tunneb end märkimisväärsete mobiiliostude tegemisel kindlalt, ainult 250 naela on mugav. Alla 50-naelaste ostude puhul tõuseb see statistika vaid 59% -ni.
- Vigu või takistusi põhjustavad vead (43%), millele järgneb tööriistade puudus võrreldes lauaarvutitega (33%).
- Turvalisusega seotud probleemid (25%) on mobiiliga seotud usaldamatuse peamised põhjused.
“Ettevõtted leiavad selgelt, et see on kulukas, kui nutitelefonide kasutamise suurendamine toob kaasa madalad mobiilikaubanduse konversioonid.”, ütles ülemaailmne asepresident ning Quantum Metricu reisi- ja külalislahkuse strateegia juht Danielle Harvey
Strateegilised kulutused, eriti enne musta reedet ja küberesmaspäeva, võivad siiski lahendada tarbijaprobleeme ja vabastada mobiili tegeliku potentsiaali.
Ettevõtted saavad muuta mobiili potentsiaali kasumiks, kasutades andmepõhiseid ülevaateid, et paremini mõista mobiilseid klienditeekondi, pakkuda kohandatud kogemusi ja toetada turvalisust.