3 min. lugemist

Mobiilse turunduse trendid: 2024. aasta digitaalne ümberkujundamine: 64% konversioonide tõus tähistab 2024. aasta digitaalset ümberkujundamist

AppsFlyeri viimase aruande kohaselt saavutab mobiilturundus 2024. aastal ajaloolise 65 miljardi dollari suuruse verstaposti, kuna nii mobiilirakenduste turundustrendid kui ka tarbijate käitumine muutuvad järsult. Alates konversioonimäärade 64%-lisest tõusust kuni murranguliste süvalinkimise strateegiateni pakuvad selle aasta mobiiliturunduse trendid enneolematuid võimalusi. See AppsFlyeri andmete analüüs paljastab peamised suundumused, mis muudavad kaubamärkide ja mobiilikasutajate vahelist suhtlemist - alates uuenduslikest rahastamise strateegiatest kuni tehisintellektipõhiste loominguliste lahendusteni.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Mobiilse turunduse trendid: 2024. aasta digitaalne ümberkujundamine: 64% konversioonide tõus tähistab 2024. aasta digitaalset ümberkujundamist
Allikas: Depositphotos

.

Kasutajate soetamiseks tehtavad kulutused saavutavad kõigi aegade kõrgeima taseme.

Pärast rasket 2023. aastat, mil majanduslangus tõi kaasa 6%-lise languse, on kasutajate omandamise reklaam hästi taastunud. Aastal 2024 kasvasid kulutused kogu maailmas 5% võrra 65 miljardi dollarini (ilma Hiinata). Taastumine ei olnud kõikides tööstusharudes ühtlane; mängude puhul oli langus 7%, samas kui mänguvälised rakendused kasvasid 8%.FinTech ja krüptovaluuta uuendused tõid finantsrakenduste puhul kaasa märkimisväärse 61%-lise tõusu võrreldes eelmise aastaga, mis tegi neist silmapaistvamaid tegijaid. Lisaks taastusid hästi ka reisirakendused, mis kasvasid 20% ja saavutasid peaaegu Covidi-eelse taseme. Pärast 2023. aasta hüppelist tõusu, mille taga olid peamiselt Aasia ostuplatvormid, vähenesid aga osturakenduste reklaamikulutused. Mängude valdkonnassuurendasid juhusmängud oma turuosa 61%-lt 64%-le, kasvades tagasihoidliku 3%-ga. Teiste mängukategooriate puhul olid väljavaated vähem paljutõotavad, kuna keskklassi- ja kasiinomängude puhul oli langus vastavalt 21% ja 12%.

Tuluvoogude muutus: IAP ja IAA märkimisväärne kasv

2024. aastal kasvasid rakendusesiseste ostude (IAP) tulud mänguvälises sektoris peaaegu 20%, kusjuures kõige rohkem kasvasid reisimine ja ostud (mõlemad umbes 20%). Selle hüppelise kasvu taga on nii keerukad monetiseerimistehnikad, mis on suunatud kõrge väärtusega kasutajatele, kui ka inflatsioonist tingitud hinnakorrigeerimine, mida tarbijad üldiselt aktsepteerisid.

IAP-tulude osas oli mängude puhul pilt segane. Keskmise tasemega ja juhusmängud vähenesid vastavalt 2% ja 5%, samas kui kasiinorakendused kasvasid 4%.

YoY % change in revenue (2024 vs 2023)

Source: appsflyer

Arengud rakendusesisese reklaami (IAA) valdkonnas olid eriti intrigeerivad. Kui mängude puhul oli kasv 7% võrreldes eelmise aastaga, siis mänguvälistes sektorites oli kasv 26%. Selle kasvu taga olid uuenduslikud hübriidrahastamise meetodid, mille puhul ajalooliselt IAP-keskse rakendusega seotud rakendused hakkasid integreerima reklaami. Näiteks kasvasid keskklassi rakenduste IAA-tulud 21%.

Sügavlinkeerimine toidab konversioonide rikkalikku kasvu

Konversioonid omanduses olevates meediakanalites tõusid 2024. aastal 64%, mis näitab muljetavaldavaid tulemusi. Sügavlinkimise tehnoloogia oli oluline erinevate puutepunktide ja konkreetse rakenduse sisu vaheliste sujuvate ühenduste loomisel.

  • Konversioonid e-kirjadest rakendustesse suurenesid 45%.
  • tekstist rakendustesse 29% võrra
  • QR-koodid rakendustesse 16% võrra

Märkimisväärse 77%-lise kasvuga võrreldes eelmise aastaga läks veebist rakendustesse ülemineku kanalil eriti hästi Lääne-Euroopas (+78%) ja Ladina-Ameerikas (+88%). Need tulemused rõhutavad, kuidas platvormideülene kasutajakogemus muutub üha keerukamaks.

Tähelepanu on suunatud remarketingile

Remarketing muutus 2024. aastaloluliseks kasvumootoriks, samas kui tasulised installeerimised kasvasid vaid 2%. 22%-lise kasvuga edestas remarketingi konversioonid oluliselt uusi paigaldusi. See suundumus, mis oli eriti märgatav rahanduse (+22%) ja ostude (+29%) valdkonnas, näitas kasvavat rõhuasetust praeguse kasutaja väärtuse optimeerimisele.

YoY % change in paid installs and paid remarketing (2024 vs 2023)

Source: appsflyer

Eksperdid ennustavad, et need suundumused mobiilturunduses jätkavad arengut kuni 2025. aastani. Arvestades, et maailmamajandus kasvab eeldatavasti 3% ja et mängude ja mittemängude eraldusjooned muutuvad üha ähmasemaks, tuleb oodata veelgi loomingulisemaid meetodeid uute kasutajate ligimeelitamiseks ja raha teenimiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini
2 min. lugemist

SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini

Reutersi eksklusiivse raporti kohaselt on Sheinil käimas läbi see, mida me tööstuses nimetame “reality check momendiks”. Asi on selline: Shein kaalub oma debüüti Londoni börsil, kuid seal on üks konks. Uskumatu, et nende praegune 50 miljardi dollari suurune hinnang on umbes veerandi võrra madalam kui nende eelmise aasta väärtus.

Loe artiklit
Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025
2 min. lugemist

Google’i 75 miljardi dollari suurune tehisintellekti investeerimisplaan aastaks 2025

Ettevõtte tegevjuht Sundar Pichai ütles Alphabeti neljanda kvartali 2024. aasta tulemuste avaldamisel, et ettevõte kavatseb 2025. aastal kulutada umbes 75 miljardit dollarit kapitalikuludeks. See on märkimisväärne kasv võrreldes 32,3 miljardi dollariga, mis kulutati 2023. aastal, ja näitab, kuidas tehnoloogiagigantide vaheline konkurents nende AI-võimekuse suurendamiseks kasvab.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+