2 min. lugemist

Moe e-kaubanduse edu: USA, Saksamaa ja Suurbritannia konversioonimäära analüüs

ECDB platvormi andmeid uurides on moe e-kaubanduse ostude muutumine intrigeeriv mõistatus - vaatamata Ameerika tarbijate innukusele lisada kaupu oma digitaalsesse ostukorvi, võrreldes Saksa ja Briti ostjate konservatiivsema lähenemisega, saavutavad kõik piirkonnad siiski võrreldavad konversioonimäärad, mis näitab unikaalseid nüansse ülemaailmsetes ostuharjumustes.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Moe e-kaubanduse edu: USA, Saksamaa ja Suurbritannia konversioonimäära analüüs
Allikas: Depositphotos

Vastuolu mahu ja tõhususe vahel

Moetööstus on tõusnud jaemüügituru juhtivaks segmendiks, mille aastane tulu on 2023. aastal 1,2 triljonit dollarit. Tugevateks turgudeks on Hiina, Ameerika Ühendriigid, Ühendkuningriik ja Saksamaa. 2023 . aastal 214,8 miljardi dollari suuruse tuluga onAmeerika Ühendriigid Hiina (639,5 miljardit dollarit) järel suuruselt teine moeturg. Ameerika turul on keskmisest kõrgemad väärtused kogu konversioonisahtel. Ostukorvi lisamise määr ulatub 13,6%-ni ja ostukorvist loobumise määr 10,6%-ni, mis ületab märkimisväärselt maailma keskmisi näitajaid 12,3% ja 9,8%.

Saksamaa ja Suurbritannia

Seevastu Saksamaa turul, kus 2023. aastal teeniti 27,7 miljardit dollarit, on add-to-cart määrad (10,9%) ja ostukorvist loobumise määrad (7,9%) madalamad kui globaalses keskmises. Sarnane suundumus on näha ka Ühendkuningriigis, kus ostukorvile lisamise määr on 11,5% ja ostukorvist loobumise määr 8,3%. Huvitaval kombel saavutavad kõik kolm turgu vaatamata nendele erinevustele klientide käitumises sarnaseid konversioonimäärasid, mis jäävad vahemikku 3,0%-3,2%, ületades ülemaailmset keskmist 2,5%.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

Mis on nende erinevuste taga?

Saksa ja Briti tarbijad näivad ostudega tegelevat sihikindlalt ja keskendunult, kuna nad kipuvad oma ostukorvidesse lisama tooteid selge ostukavatsusega. Seevastu Ameerika Ühendriikide tarbijad võivad tooteid oma veebipõhistesse ostukorvidesse panna juhuslikult. Näiteks selleks, et “säästa” konkreetset riietust või võrrelda hindu erinevate kaupluste pakutavate hindadega.

Sellised probleemid nagu mure maksmise pärast, ettenägematud tasud või piiratud makseviisid võivad samuti mängida rolli selles, et inimesed jätavad oma ostukorvid ostmata.

Ostuharjumustes täheldatud erinevused rõhutavad, kui oluline on kohandada lähenemisviise vastavalt turgudele. Ameerika veebipoodides võib olla kasulik lihtsustada kassaprotseduuri, samas kui Saksa ja Briti veebipoed võiksid keskenduda toodete ostukorvi lisamise kiiruse suurendamisele. Turu konversioonistrateegiate erinevused tulenevad sotsiaalsetest ja majanduslikest mõjudest ning kultuurilistest elementidest, mis mõjutavad oluliselt tarbijate tegevust. Traditsioonide ja ostuharjumuste tundmine on oluline ülemaailmse laienemise puhul.

Kokkuvõte

Kuigi klientide teekond võib olla eri turgudel erinev, kui tegemist on konversioonisünni protsessiga, näib lõpptulemus – konversioonimäär – olevat kõigil ühesugune, mis näitab, et e-kaubanduse edu saavutamisele saab läheneda erinevate strateegiate ja meetodite kaudu.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks
5 min. lugemist

Facebook lihtsustab videot: Kogu sisu muutub varsti rullideks

Siin on platvormi uuendus, mis muudab miljonite inimeste videote jagamise viisi. Kuna Facebook lihtsustab videote loomist, teatasid nad äsja, et lähikuudel muutub iga platvormile üleslaetud video automaatselt rulliks. Enam ei pea valima formaatide vahel – nüüd on kõik ühtlustatud. Võtame lahti, mida see samm tegelikult tähendab kõigi jaoks, kes loovad sisu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised
3 min. lugemist

Microsofti reklaam muutub tõsiseks: suuremad uuendused, mis on tegelikult olulised

Microsoft Advertising avaldas just oma viimaste kuude suurimad uuendused, mis käsitlevad peamisi probleeme, mis on reklaamijaid pettunud. Need muudatused võivad lõpuks muuta platvormi tõsiseltvõetavaks Google Ads’i alternatiiviks. Alates uuendatud aruandlusest kuni suurte Performance Maxi loogika muutusteni ja täiustatud platvormideülese impordini – siin on, mis on teie kampaaniate jaoks oluline.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+