2 min. lugemist

Moe e-kaubanduse edu: USA, Saksamaa ja Suurbritannia konversioonimäära analüüs

ECDB platvormi andmeid uurides on moe e-kaubanduse ostude muutumine intrigeeriv mõistatus - vaatamata Ameerika tarbijate innukusele lisada kaupu oma digitaalsesse ostukorvi, võrreldes Saksa ja Briti ostjate konservatiivsema lähenemisega, saavutavad kõik piirkonnad siiski võrreldavad konversioonimäärad, mis näitab unikaalseid nüansse ülemaailmsetes ostuharjumustes.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Moe e-kaubanduse edu: USA, Saksamaa ja Suurbritannia konversioonimäära analüüs
Allikas: Depositphotos

Vastuolu mahu ja tõhususe vahel

Moetööstus on tõusnud jaemüügituru juhtivaks segmendiks, mille aastane tulu on 2023. aastal 1,2 triljonit dollarit. Tugevateks turgudeks on Hiina, Ameerika Ühendriigid, Ühendkuningriik ja Saksamaa. 2023 . aastal 214,8 miljardi dollari suuruse tuluga onAmeerika Ühendriigid Hiina (639,5 miljardit dollarit) järel suuruselt teine moeturg. Ameerika turul on keskmisest kõrgemad väärtused kogu konversioonisahtel. Ostukorvi lisamise määr ulatub 13,6%-ni ja ostukorvist loobumise määr 10,6%-ni, mis ületab märkimisväärselt maailma keskmisi näitajaid 12,3% ja 9,8%.

Saksamaa ja Suurbritannia

Seevastu Saksamaa turul, kus 2023. aastal teeniti 27,7 miljardit dollarit, on add-to-cart määrad (10,9%) ja ostukorvist loobumise määrad (7,9%) madalamad kui globaalses keskmises. Sarnane suundumus on näha ka Ühendkuningriigis, kus ostukorvile lisamise määr on 11,5% ja ostukorvist loobumise määr 8,3%. Huvitaval kombel saavutavad kõik kolm turgu vaatamata nendele erinevustele klientide käitumises sarnaseid konversioonimäärasid, mis jäävad vahemikku 3,0%-3,2%, ületades ülemaailmset keskmist 2,5%.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

Mis on nende erinevuste taga?

Saksa ja Briti tarbijad näivad ostudega tegelevat sihikindlalt ja keskendunult, kuna nad kipuvad oma ostukorvidesse lisama tooteid selge ostukavatsusega. Seevastu Ameerika Ühendriikide tarbijad võivad tooteid oma veebipõhistesse ostukorvidesse panna juhuslikult. Näiteks selleks, et “säästa” konkreetset riietust või võrrelda hindu erinevate kaupluste pakutavate hindadega.

Sellised probleemid nagu mure maksmise pärast, ettenägematud tasud või piiratud makseviisid võivad samuti mängida rolli selles, et inimesed jätavad oma ostukorvid ostmata.

Ostuharjumustes täheldatud erinevused rõhutavad, kui oluline on kohandada lähenemisviise vastavalt turgudele. Ameerika veebipoodides võib olla kasulik lihtsustada kassaprotseduuri, samas kui Saksa ja Briti veebipoed võiksid keskenduda toodete ostukorvi lisamise kiiruse suurendamisele. Turu konversioonistrateegiate erinevused tulenevad sotsiaalsetest ja majanduslikest mõjudest ning kultuurilistest elementidest, mis mõjutavad oluliselt tarbijate tegevust. Traditsioonide ja ostuharjumuste tundmine on oluline ülemaailmse laienemise puhul.

Kokkuvõte

Kuigi klientide teekond võib olla eri turgudel erinev, kui tegemist on konversioonisünni protsessiga, näib lõpptulemus – konversioonimäär – olevat kõigil ühesugune, mis näitab, et e-kaubanduse edu saavutamisele saab läheneda erinevate strateegiate ja meetodite kaudu.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+