2 min. lugemist

Muudetud Ungari postiseaduse jõustumine

Ungari kliendid saavad juurdepääsu Magyar Posta veebipõhistele ostuteenustele. Et Magyar Posta ei satuks ebasoodsasse olukorda, kehtestatakse fikseeritud hinnad.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Muudetud Ungari postiseaduse jõustumine
Allikas: Depositphotos

Alates 28. märtsist 2024 peab iga Ungari e-pood pakkuma klientidele kauba kättetoimetamist Magyar Posta (Ungari Posti) kaudu. Üksikasjad on esitatud Tšehhi APEK ingliskeelses õiguslikus teatmikus. Nad täpsustavad seda ka Post ilma piirideta blogis:

“Kohustus pakkuda kohaletoimetamist Magyar Posta kaudu kehtib kõigile Ungari turule suunatud ettevõtetele. Erandiks on see, kui kaupmees tarnib kauba otse välismaalt. Seega, kui e-pood saadab pakke otse Saksamaalt Ungarisse, ei saa Magyar Posta tagada kättetoimetamist ja seetõttu ei pea see olema kaasatud kõnealuse poe vedajate pakkumisse”. Allikas APEK.cz tsiteeritud 27.3.2024 kell 14:48.

Seadusemuudatus on mõeldud riigiettevõtete edendamiseks ja määrus kehtib pakkumisele. Klient otsustab ise, kas valida oma tellimuse kättetoimetamiseks Ungari Posti või selle konkurentide poolt. E-poed peavad aga pakkuma valikut kõigi posti pakutavate kättetoimetamisviiside vahel: koju (aadressile), postkontorisse, kogumiskohta või kogumiskastidesse. Ungari Post on avaldanud oma veebilehel e-poodide fikseeritud hinnad. Näiteks on Magyar Posta kehtestanud postkontorisse või postkasti toimetamise maksimumhinnaks 990 forintit (umbes 2,5 eurot) ja koju toimetamine peaks maksma 1 990 forintit (umbes 5 eurot). Hind sõltub paki kaalust. Valitsuse määruse täitmist jälgib tarbijakaitseamet. Eeskirjade täitmata jätmist peetakse tarbijate huve kahjustavaks ja selle tulemusel võivad asjaomased asutused võtta meetmeid. Õiguslikud tagajärjed võivad hõlmata trahvi.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU