1 min. lugemist

Niidid Käivitab reklaami: Uus võimalus e-kaubanduse kaubamärkidele

Instagrami emafirma Meta on teatanud oma laienevas sotsiaalvõrgustikus Threads reklaamiplatvormi avamisest. Arvestades, et platvorm on saavutanud muljetavaldava 300 miljoni aktiivse kasutajaga kuus, pakub see e-kaubanduse kaubamärkidele märkimisväärset võimalust jõuda uute sihtrühmadeni.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Niidid Käivitab reklaami: Uus võimalus e-kaubanduse kaubamärkidele
Allikas: Depositphotos

Märkimisväärne on, et kolm neljandikku Threadsi kasutajatest jälgib praegu vähemalt ühte kaubamärki, mis viitab sellele, et ärikontodel on palju potentsiaali. Alustades pildireklaamide väikesest testimisest valitud reklaamiandjatega, võtab Meta kasutusele metoodilise lähenemise reklaami rakendamisele.

Turundajatele on oluline teada, et praeguste kampaaniate üleviimine Threadsile on lihtne ja nõuab vaid kasti märgistamist reklaami halduris.

Uute ressursside investeerimine või originaalse loomingulise sisu tootmine ei ole vajalik. Ka brändi turvalisus on Meta jaoks olnud esmatähtis. Meta on rakendanud oma järeleproovitud turvameetmed, sealhulgas “inventarifiltri”, mis võimaldab reklaamijatel kontrollida oma reklaamide kõrval asuva orgaanilise sisu tundlikkust.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Süsteem toetab rohkem kui kolmkümmend keelt. Kasutajad saavad oma reklaamikogemust isikupärastada, teatades, varjates või jättes reklaame vahele. Lähikuudel kavatseb Meta võtta kasutusele täiendavaid täiustusi, näiteks kolmanda osapoole kontrollivahendid. Threads pakub e-kaubandusettevõtetele paljutõotavat võimalust jõuda laiema publikuni platvormil, mis loomulikult seob tarbijaid ja kaubamärke.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+