
Märkimisväärne on, et kolm neljandikku Threadsi kasutajatest jälgib praegu vähemalt ühte kaubamärki, mis viitab sellele, et ärikontodel on palju potentsiaali. Alustades pildireklaamide väikesest testimisest valitud reklaamiandjatega, võtab Meta kasutusele metoodilise lähenemise reklaami rakendamisele.
Turundajatele on oluline teada, et praeguste kampaaniate üleviimine Threadsile on lihtne ja nõuab vaid kasti märgistamist reklaami halduris.
Uute ressursside investeerimine või originaalse loomingulise sisu tootmine ei ole vajalik. Ka brändi turvalisus on Meta jaoks olnud esmatähtis. Meta on rakendanud oma järeleproovitud turvameetmed, sealhulgas “inventarifiltri”, mis võimaldab reklaamijatel kontrollida oma reklaamide kõrval asuva orgaanilise sisu tundlikkust.

Source: Facebook.com/business
Süsteem toetab rohkem kui kolmkümmend keelt. Kasutajad saavad oma reklaamikogemust isikupärastada, teatades, varjates või jättes reklaame vahele. Lähikuudel kavatseb Meta võtta kasutusele täiendavaid täiustusi, näiteks kolmanda osapoole kontrollivahendid. Threads pakub e-kaubandusettevõtetele paljutõotavat võimalust jõuda laiema publikuni platvormil, mis loomulikult seob tarbijaid ja kaubamärke.