2 min. lugemist

Otto tellib osa logistikast Poolasse

Saksa e-kaubanduse hiiglane Otto on teatanud, et tellib osa oma logistikast allhanke korras.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Otto tellib osa logistikast Poolasse
Allikas: Depositphotos

Kontsern ehitab jaotuskeskust Poolasse. Uuest asukohast võetakse tellimused vastu ja saadetakse saksamaal asuvatele klientidele.

Saksamaa Otto Group teatas hiljuti, et tulud langesid 2023. aastal 9%, ulatudes kokku 10,8 miljardi euroni. Samal ajal suurendas veebikaubamaja Otto oma jaekaubanduspartnerite arvu 33% võrra enam kui 6 500-ni. Ettevõte teatas ka, et avab oma turu Euroopa müüjatele.

150 miljoni euro suurune investeering

E-kaubanduse edasise kasvu toetamiseks on ettevõte investeerinud oma logistikatoimingutesse. Ettevõte investeeris hiljuti üle 150 miljoni euro 16 300 ruutmeetri suuruse automatiseeritud süstiklao ehitamisse Saksamaal. Eeldatavasti hakkab see tööle sel suvel. Selle laoga on ettevõtte eesmärk töödelda tellimusi mõne tunni jooksul ja pakkuda samal päeval kohaletoimetamist.

Source: Depositphotos

Uus jaotuskeskus Poolas

Hermes Fulfilment Group avab Poolas uue laevanduskeskuse. See on esimene kord, kui kontsern on ehitanud täiesti uue saidi väljaspool Saksamaad. Täitmiskeskuse kogupindala on 118 000 ruutmeetrit ja see alustab tööd selle aasta teises pooles. Sealt edasi ladustab, korjab ja saadab Saksa klientidele Otto kaupu kuni 1,900 töötajat.

“Poola on meiesuguse Euroopa ettevõtte jaoks väga kesksel kohal. Eelkõige saame tarnida Iłowast suurele osale Saksamaast järgmisel päeval pärast tellimuse esitamist. Poliitikud ja administratsioon on olnud väga toetavad. Samal ajal laiendame oma laologistikat Saksamaa asukohtades,” ütles Otto Grupi nõukogu esimees ja endine tegevjuht Michael Otto.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+