Optimeerige mobiilseadmete jaoks
Mobiilisõbralik veebileht: Esiteks peab teie veebisait olema mobiiliga ühilduv. Veenduge, et see laaditakse kiiresti, näeb igas seadmes fantastiline välja ja on navigeeritav. Google seab otsingu paremusjärjestuses esikohale mobiilisõbralikud saidid , mis võib oluliselt mõjutada nähtavust ja konversioonimäärasid.
Mobiilirakenduse arendamine
Mõelge oma rakenduse loomisele. See võib ostukogemust sujuvamaks muuta, pakkudes selliseid funktsioone nagu tootekataloogid, sooviloendid ja lihtsad kassaprotsessid. Oleks tore, kui saaksite neile pakkuda kohandatud pakkumisi ja värskendusi, eks?
Kasutage tõukemärguandeid
Kasutage tõukemärguandeid , et saata õigeaegseid värskendusi, välkmüüki või isikupärastatud pakkumisi otse kasutajate seadmetesse. Kasutage neid mõistlikult, et näiteks oma kliente uutele saabumistele pingida. Lihtsalt hoiduge sellega üle pingutamast; Keegi ei naudi tõuklevat semu!
Asukohapõhise turunduse rakendamine
Geosihtimine võimaldab teil saata pakkumisi sõltuvalt sellest, kus teie kliendid asuvad. See strateegia on eriti tõhus jalgsiliikluse suunamiseks füüsilistesse kauplustesse või kohalike ürituste reklaamimiseks, parandades üldist ostukogemust.
Kasutage SMS-turundust
Ärge kunagi alahinnake klassikalise tekstsõnumi jõudu. Hoidke see kena, lühike ja ahvatlev. Isikupärastamine võib kaasamise määra märkimisväärselt suurendada.
Osalege sotsiaalmeedias
Saage sotsiaalseks! Sotsiaalmeedia platvormid on mobiilikasutajateni jõudmiseks kriitilise tähtsusega. Looge mobiilisõbralikku sisu , näiteks lugusid, lühivideoid ja infograafikat, mis teie vaatajaskonnaga resoneerivad.
Videosisu kaasamine
Inimesed, eriti mobiilis, naudivad videot. Näidake oma kaupu, rääkige kliendilugusid või astuge kulisside taha. Kasutage tooteesitluste või klientide iseloomustuste jaoks lühikesi klippe , et täiustada ostukogemust ja julgustada konversioone.
Kassaprotsesside optimeerimine
Veenduge, et kassaprotsess teie mobiilisaidil või -rakenduses oleks lihtne ja tõhus. Kliendid viskavad oma ostukorvid väiksema tõenäosusega maha, seda lihtsam on maksmine.
Kasutage mobiilse rahakoti turundust
Öelge klientidele, et nad salvestaksid teie pakkumised otse oma mobiilsesse rahakotti. See hoiab teie brändi meeles ja hõlbustab klientidel ostukogemuse ajal pakkumistele juurde pääseda.
Jälgige analüütikat pidevaks täiustamiseks
Kasutage analüüsitööriistu, et jälgida kasutajate käitumist oma mobiiliplatvormidel. Mõistmine, kuidas kliendid teie saidi või rakendusega suhtlevad, võimaldab teil optimeerida turundusstrateegiaid pidevalt tegelike andmete põhjal, parandades üldist tõhusust
Nüüd on teil oma mobiiliturunduse tegevuskava. Kui need strateegiad on paigas, saavad väikesed ja keskmise suurusega e-kaubanduse ettevõtted tõhusalt kaasata mobiilseid tarbijaid, parandada klientide rahulolu ja edendada tulude kasvu konkurentsikeskkonnas.
Korduma kippuvad küsimused
Millised on e-kaubanduse rakenduste kõige tõhusamad tõukemärguannete strateegiad?
- Isikupärastamine: kohandage sõnumeid kasutaja käitumise ja eelistuste põhjal.
- Sihtige oma vaatajaskonda: sihtige asjakohase sisu saamiseks konkreetseid rühmi.
- Ajastus ja sagedus: leidke optimaalsed ajad teatiste saatmiseks ilma kasutajaid üle koormamata.
- Rikasmeediasisu: kasutage seotuse suurendamiseks pilte või videoid.
- Ostukorvi hülgamise meeldetuletused: julgustage kasutajaid ostma meeldetuletuste ja stiimulitega.
- Tellimuse värskendused: teavitage kliente nende tellimuse olekust.
- Eksklusiivsed pakkumised: Reklaamige piiratud ajaga tehinguid, et luua kiireloomulisust.
- A / B testimine: optimeerige kampaaniaid erinevate lähenemisviiside testimise kaudu.
- Käitumispõhised päästikud: kaasake kasutajaid konkreetsete toimingute põhjal.
- Tagasiside taotlused: küsige pärast ostmist arvustusi, et suurendada seotust.
Kuidas ma saan oma rakendust optimeerida hooajaliste müügiürituste jaoks, nagu must reede?
- Rakenduse metaandmete värskendamine: lisage hooaja märksõnad nagu “must reede” ja “pakkumised” oma rakenduse pealkirja, kirjeldusse ja reklaamtekstidesse, et parandada nähtavust rakenduste poodides.
- Visuaalide täiustamine: värskendage rakenduse ekraanipilte ja videoid, et tutvustada hooajalisi kampaaniaid ja luua visuaalselt atraktiivne kogemus.
- Kohandatud tootelehtede kasutamine: kasutage kohandatud lehti, et kohandada sisu konkreetsete kasutaja kavatsustega, mis on seotud musta reede pakkumistega.
- Kasutage tõukemärguandeid: kiireloomulisuse loomiseks saatke õigeaegseid märguandeid välkmüügi, eksklusiivsete pakkumiste ja loendurite kohta.
- Toimivuse optimeerimine: veenduge, et teie rakendus saaks hakkama suurenenud liiklusega, parandades laadimisaegu ja kasutuskogemust.
- Rakendusesiseste sündmuste kaasamine: kasutage rakendusesiseseid sündmusi kasutajate kaasamiseks ja eripakkumiste reklaamimiseks müügiperioodil.
- Testige ja analüüsige: viige läbi märguannete ja kampaaniate A / B-testimine, et teha kindlaks, mis teie vaatajaskonnaga kõige paremini resoneerib.
Kuidas ma saan kasutada sotsiaalmeedia lugusid, et juhtida mobiililiiklust oma rakendusse?
- Kaasahaarav sisu: looge visuaalselt atraktiivseid lugusid, mis tutvustavad teie rakenduse funktsioone, ja kasutage kasutajate kaasamiseks küsitlusi või viktoriine.
- Eksklusiivsed pakkumised: reklaamige piiratud ajaga allahindlusi, mis on saadaval ainult teie rakenduse kaudu, et luua kiireloomulisust.
- Nipsamislingid: kasutage pühkimisfunktsioone, et suunata kasutajad rakenduse allalaadimislehele.
- Kasutaja loodud sisu: julgustage kasutajaid oma kogemusi jagama ja seda sisu usaldusväärsuse huvides uuesti postitama.
- Regulaarsed värskendused: jagage värskendusi ja uusi funktsioone, et oma vaatajaskonda kaasata.
- Ristreklaam: reklaamige oma teisi sotsiaalmeedia kanaleid, et luua ühtne brändi kohalolek.