15 min. lugemist

Peamised suundumused, mis kujundavad tulemuslikkuse turundust aastal 2025

Tulemuslik turundus on praegu muutumas nagu kunagi varem. Tänu elukvaliteedi parandamisele, nagu tehisintellekt, masinõpe ja liitreaalsus, areneb meie tööelu iga päev. Tehnoloogiliselt näeme juba praegu, et suured ettevõtted nagu Google, Meta ja Microsoft rakendavad lahendusi, mis aitavad nende reklaamijatel loovuse, isikupärastamise, parema sihtimise ja muuga. Uusi tehnoloogiaid, nagu häälotsing mobiiltelefoni või koduassistendi kaudu, arendatakse edasi ja kasutatakse rohkem. Andmed ja privaatsus kujundatakse ümber, kui me räägime, ning esimese osapoole andmed on praegu olulisemad kui kunagi varem. Immersiivne sisu saab aasta-aastalt hoogu juurde ning sotsiaalmeediavõrgustikud koos RTB-reklaamidega hakkavad mõjutama kaubamärke kogu maailmas. Sobivate tehnoloogiate kasutamine brändi tuntuse või retargeting-kampaaniate jaoks on kohustuslik ning nende platvormide tundmaõppimine annab teile eelise konkurentide ees. Millised tehnoloogiad on 2025. aastal tulemusliku turunduse eestvedajateks? Uuri seda allpool.

Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Peamised suundumused, mis kujundavad tulemuslikkuse turundust aastal 2025
Allikas: Depositphotos

Tehisintellekti roll turunduses

Tehisintellekt(lühendatult AI) on parandanud üldist turunduslikku lähenemist, luues palju sügavamat arusaamist, rohkem teadmisi, suuremat tõhusust ja suuremat personaliseeritust. Tehisintellekti kasutamisega saame oluliselt parandada mitmeid turunduse valdkondi ning suurendada teadmisi reklaami ja iga reklaami üldise tulemuslikkuse kohta mis tahes platvormil.

Masinõppe tõus sihitamise jaoks

Teine AI alaliik on masinõpe, mida praegu kasutavad sellised ettevõtted nagu Google, Microsoft, Meta ja teised. See tehisintellekti haru pakub paremat arusaamist mitmest valdkonnast, mille uurimine käsitsi on ebaefektiivne või lihtsalt võimatu. Nende hulka kuuluvad näiteks:

  1. Ennustav analüüs: Klientide andmete käitumise uurimine ajalooliste andmete põhjal, et parandada reklaami tõhusust.
  2. Programmeeritud reklaam: Reklaamide ostmine ja paigutamine reaalajas, suunates samal ajal õigeid sihtrühmi õige sõnumi ja asjakohase sisuga.
  3. Klientide segmenteerimine: Dünaamiline sihtrühmade rühmitamine sõltuvalt nende käitumisest, eelistustest, demograafilistest andmetest jne.

Isikupärastamise tähtsus mastaabis

Tehisintellekti abil ei saa me mitte ainult lihtsal viisil oma reklaamidest paremaid tulemusi, vaid saame seda kasutada ka personaliseerimiseks, mida saab aja jooksul skaleerida. Kasutades täiustatud algoritme, mida tehisintellekti teeb, saame:

  1. Kohandatud või kasutaja loodud sisu (lühike UGC ): AI-genereeritud e-turunduse mallid, muuta automaatselt tooteandmeid – pealkirju, kirjeldusi, pilte, saada rohkem ideid UGC-sisu jaoks jne.
  2. Kliendi teekond: Veebisaidi kujunduse uuendamine, toodete kuvamise ideed, hüpikaknad jne.
  3. Sügavam ühendus klientidega: Suurendage klientide hoidmist, kaasates neid personaalsete sisusoovitustega.

Source: Depositphotos

Häälotsingu optimeerimine

Häältehnoloogia mõju tarbijakäitumisele

Kõneassistente leidub tänapäeval väga paljudes majapidamistes. Peale igapäevaelus abistamise pakuvad nad ka selliseid asju nagu tootearendus, soovitused ja muud sarnased teenused. Kui sul ei ole sellist assistenti nagu Amazon Alexa või Google Assistant, siis pea meeles, et neid on ka telefonides(näiteks Apple Siri)

💡 Hiljutised uuringud näevad häälotsingu (häälkaubanduse) jõhkrat kasvu YoY, nagu kirjutab Business Dasher. Aastatel 2021-2023 on häälkaubandus kasvanud 321%.

Häälotsingu jaoks optimeerimise strateegiad

Häälkaubandus on muutumas üheks kõige kiiremini kasvavaks turundustrendiks ja kõik peaksid hakkama selleks valmistuma. See ei tähenda kogu ettevõtte ümberkujundamist, vaid pigem selle täiustamist. Siin on mõned näpunäited, kuidas parandada oma äri, et pakkuda kaasahaaravamaid kogemusi:

  1. Loomulik keel ja pikisõnalised märksõnad: Optimeerige oma tooteid fraaside jaoks, mida inimesed sageli kasutavad. Lisage tootekirjeldustesse küsimuspõhiseid märksõnu, näiteks “kuidas, mida, kus, millal jne”.
  2. Optimeerige mobiilseadmete jaoks: Enamik häälotsinguid tehakse mobiilseadmete abil, seega on oluline optimeerida oma veebisaiti nii, et see oleks paremini reageeriv.
  3. Looge KKK leheküljed: Inimesed kasutavad häälotsingut mitte ainult toodete otsimiseks, vaid ka nende kohta küsimuste esitamiseks. KKK-lehega vastate nendele küsimustele ja saavutate konkurentsieelise konkurentide ees, kes seda funktsiooni ei kasuta.

Üleminek null- ja esimese osapoole andmete suunas

Nagu me kõik näeme, karmistuvad aasta-aastalt privaatsuseeskirjad ning meie kui turundajate ja ettevõtete omanike jaoks on ülimalt oluline kohaneda selle muutusega ja hakata parandama viise, kuidas me klientide andmeid kogume.Zero-Party ja First-Party andmete määratlemine.

  • Zero-Party andmed – klientide poolt proaktiivselt jagatudandmed. Need võivad olla küsitlused, interaktiivne sisu, hüpikaknad jne.
  • Esimese osapoole andmed – andmed, mida kogutakse klientidelt nende suhtluse põhjal veebisaidiga. Need võivad kujutada endast tehinguandmeid, käitumisandmeid, CRM-teavet jne.

Privaatsuseeskirjade mõju

Regulatiivsed muudatused, nagu GDPR(isikuandmete kaitse üldmäärus) ja muud ülemaailmsed poliitilised seadused, on peamine liikumapanev jõud, mis põhjustab üleminekut kolmanda osapoole andmetest. Nagu me näeme ELis, muutuvad andmeseadused eksponentsiaalselt rangemaks, kuna EL rõhutab tarbijate õigusi. Mõned peamised mõjud kujutavad endast:

  1. Kolmandate osapoolte küpsiste lõpp: Me peame kohanema “küpsiseta” äriga ja nihutama oma andmekogumist null- ja esimese osapoole andmete suunas.
  2. Keskendumine läbipaistvusele: Kliendid on tänulikud, kui nad teavad eelnevalt, kuidas nende andmeid töödeldakse ja kasutatakse.
  3. Paremad reklaamistrateegiad: Ilma kolmanda osapoole andmeteta peavad ettevõtted keskenduma rohkem tarbijate käitumisele, kasutama kontekstuaalset sihtimist(reklaamid ilmuvad lehekülgedel, millel on teie toodete või teenuste jaoks väga asjakohane sisu) ja kasutama esimese osapoole andmeid peamiselt tulemuslikkuse turunduskampaaniate puhul.

Esimese osapoole andmete kogumise tehnikad

Parim viis First-Party Data kogumiseks on erinevad tegevused, mis toimuvad teie veebisaidil. Me elame eraelu puutumatuse ajastul ja uskuge mind, tarbijad teavad, et kui nende andmeid kogutakse. Sellegipoolest on mitmeid viise, kuidas tagada turvaline andmete kogumine ilma klientide kaotamiseta:

  1. Interaktiivne sisu: Külastajatelt andmete kogumiseks võite alati kasutada hüpikaknaid, küsitlusi, viktoriinide ja küsitluste korraldamist.
  2. Lojaalsusprogrammid: Pakkuge klientidele preemiaid eelistuste või ostude jagamise eest.
  3. Klientide tagasiside: Kasutage tagasisidet ülevaadete, küsitluste ja iseloomustuste kaudu, et saada eelvaade klientide või kasutajate rahulolust.
  4. Üritused: Korraldage otseüritusi, veebiseminare või töötubasid, et suhelda oma klientide või kasutajatega otse ja koguda andmeid registreerimisvormide kaudu.
  5. Sotsiaalmeedia: Jälgige suhtlemist, kommentaare ja sõnumeid, et paremini mõista oma klientide huve.
People chcecking socila media

Source: Depositphotos

Sotsiaalse kaubanduse kasv

Nagu me kõik juba teame, saavutas sotsiaalmeedia turundus viimase kümnendi jooksul hoogu. Peaaegu iga ettevõte reklaamib Meta, TikTok, Pinterest jne. Sotsiaalsed platvormid on üsna olulised, kuna need toovad suurema kaasatuse kui mis tahes muu tulemusliku turunduse reklaamid, suurendavad autentsust ja suunavad potentsiaalsetele klientidele, kes on avatud personaliseeritud reklaami suhtes, olgu tegemist siis e-kaubanduse toote või teenusega.

Tarbijate kaasamine sotsiaalmeedia platvormide kaudu

Sotsiaalmeedia platvormidel edu saavutamiseks peate looma võimalikult autentset ja interaktiivset sisu. See sisu peaks teie sihtrühmaga hästi resoneerima ja pakkuma paremat kliendikogemust ka väljaspool teie ettevõtte veebilehte

📱Sotsiaalvõrgustikud pakuvad lisaks pelgalt müügile mitmeid funktsioone. Võite kasutada selliseid formaate nagu küsimused ja vastused, küsitlused, ostetavad postitused jne, et saavutada veelgi suurem kaasatus. Need funktsioonid võivad teie brändi järgmisele tasemele viia ning tuua teie ettevõttele veelgi rohkem liiklust ja konversioone.

Tõhusate sotsiaalse kaubanduse kampaaniate strateegiad

Iga ettevõtte eesmärk sotsiaalmeediavõrgustikes ei peaks olema mitte ainult võimalikult palju müüa, vaid ka suurendada brändi tuntust. Valides “lihtsalt müümise” on lühiajaline eesmärk, mis sageli lõpetab oma eluea enneaegselt. Seevastu oma brändi nähtavaks ja äratuntavaks muutmine on eesmärk, mis on pigem pikaajaline pühendumine ja võib anda palju rohkem tulu kui mitme lühiajalise eesmärgi omamine. Selle saavutamiseks võite kasutada sisu genereerivat tehisintellekti või kasutada tehisintellektipõhiseid soovitusi. On mitmeid erinevaid viise, kuidas jõuda soovitud “edupunktini”, kuid kui te ei tea, millest alustada, proovige:

  1. Influencer ja/või User-Generated Content (UGC) – tehke koostööd kohalike mõjutajatega, et pakkuda kohandatud sisu või luua oma sisu klientide fotodest ja ülevaadetest, et oma ettevõtte postitusi sotsiaalselt veelgi tõestada.
  2. Personaliseerimine ja tehisintellekt – kasutage tehisintellekti soovitusi, mis põhinevad klientide või külastajate käitumisel. Kasutage allahindlusi, eksklusiivseid pakkumisi ja suunatud reklaame, et suurendada müüki.
  3. Suhtlemine sihtrühmaga-Külastage oma klientidega kohtumiseks kohalikke firmasid ja pakkuge testtoodete või teenuste prooviperioodi. Vastake kommentaaridele, sõnumitele ja ülevaadetele, et luua tugevamaid suhteid ja parandada suusõnalist suhtlust.
  4. Mängulisus-Kehtestage interaktiivseid elemente, näiteks kriipsutage oma allahindlust, viktoriinid, väljakutsed ja kingitused, et juhtida mitte ainult kaasamist, vaid ka andmete kogumist ja rohkem konversioone.
Performance Marketing in 2025: augmented reality

Source: Depositphotos

Kaasahaarav sisu ja kasutajakogemus

Üks peamisi tavasid oma ettevõtte tulevikukindluse tagamiseks on kaasahaarava sisu kasutamine ja veebisaidi kasutajakogemuse (UX) parandamine. UX on juba väljakujunenud termin ja kujutab endast teie veebisaidi külastaja kogemust. See kogemus peaks olema sujuv ja täiuslik, et see lõppeks konversiooniga.

ℹ️On Teisest küljest on immersiivne sisu midagi, mida viimastel aastatel otsitakse ja mis võib veelgi parandada konversioonimäära. Immersiivne sisu tähendab, et teie veebisaidil kasutatakse laiendatud reaalsust (AR), et tuua oma toode kliendile lähemale.

Videoturunduse tõus

Videoturundus on midagi, millest ei räägi paljud inimesed. Me keskendume enamasti liiga palju tulemuslikule turundusele ja jätame videosisu tähelepanuta, kuni seda ei ole vaja. See on üsna ebaõiglane ja seda tuleks võimalikult kiiresti parandada. Videoturundus võib teie sisuloome veelgi kõrgemale viia ja tuua teie veebilehele rohkem külastajaid. Videoturundus ei ole ainult brändi tuntus! See võib muidugi tuua külastajad teie veebisaidile, kuid ka uusi konversioone platvormidelt, mida te ei kasuta või ei kasuta, kuid ei kasuta nende täielikku potentsiaali. On mitmeid viise, kuidas hakata videoturundust enda kasuks kasutama, kuid siin on mõned strateegiad, millega alustada:

  1. 360° videosisu – looge ümbritsevaid videoid, mis pakuvad teie publikule paremaid võimalusi toote uurimiseks.
  2. Kaasahaarav ja kvaliteetne sisu – optimeerige sisu loomist nii, et see haakuks teie publikut juba video esimestel sekunditel. Kasutage subtiitreid või subtiitreid, et parandada ligipääsetavust + optimeerige kirjeldusi, pealkirju, silte ja SEO-d.
  3. Videoreklaamid ja retargeting- Saate hõlpsasti luua videoid koos AI-ga Meta, YouTube’i, TikToki ja muu jaoks. Retargeting on loogiline järgmine samm, mida saab hõlpsasti rakendada, et jõuda klientideni, kes on teie sisuga juba suhelnud.

Täiendatud reaalsuse kasutamine reklaamis

AR võib olla tõesti kasulik funktsioon, mida saate hõlpsasti rakendada. Kujutage ette, et te müüte siseviimistlusvärve ja teie kliendid saavad laadida üles foto oma elutoast, vahetades samal ajal värve teie portfellist. Need asjad müüvad ennast ise! See on vaid üks näide AR-i kasutamisest reaalajas. Võite kasutada AR-d virtuaalseks proovimiseks mis tahes moe- või ilupoes. Müüte mööblit?

📣Katsuge , kuidas IKEA kasutab AR-d, et tuua oma disainerite esemeid tasuta koju.

Ei ole e-kaubandusettevõte? Kasutage AR-d, et luua kaasahaaravaid jutustusi, mis võivad suurendada teie brändi tuntust – neid saate kasutada nii veebis kui ka väljaspool. Kõik ei pea olema tõsine, vaadake , kuidas Pepsi Max köitis publiku tähelepanu AR-bussipeatuse AR-videote abil.

Programmipõhise reklaami areng

Enamik ettevõtteid ei ole kunagi varem kuulnud neid kahte sõna, Programmatic Advertising, ometi on äärmiselt oluline, et nad mõistaksid, mida Programmatic Advertising tähendab. See kujutab endast digitaalse reklaami kohtade automatiseeritud ostmist ja müümist, mida tehakse tehisintellekti ja reaalajas pakkumiste esitamise (RTB) abil. See platvorm teeb andmepõhiseid otsuseid ja suunab asjakohaseid sihtrühmi mitmetes kanalites, pakkudes seega klikke, muljeid ja konversioone

💡Võrreldes Google Adsiga või Meta’ga, täidab RTB teistsugust eesmärki. Reklaamid, mida me RTB-võrgustike kaudu paigutame, koosnevad bänneritest, videotest ja helisisust.

Täiustused reklaami paigutamise täpsuses

RTB kui selline on eksisteerinud juba üle 10 aasta ja selle aja jooksul on see platvorm toonud reklaamijatele palju uusi võimalusi. Selle esmane funktsioon on reklaamida edasi elemente, mis suurendavad teie brändi tuntust, kuid seda saab kasutada ka otsinguks või isegi retargetinguks.RTB reklaami paigutuse täpsuse peamised täiustused:

  1. Optimeerimine-RTB kasutab tehisintellekti algoritme, et analüüsida publiku käitumist, huvisid ja varasemat suhtlemist ning kasutab seda kõrge asjakohasusega reklaamide paigutamiseks. Masinõpe viib selle lihtsalt teisele tasandile, täiustades pidevalt strateegiaid reaalajas saadud andmete põhjal.
  2. Sihtimine-Kõikreklaamid paigutatakse sõltuvalt lehekülje sisust ja tähendusest. See tagab brändi turvalisuse ja parandab veelgi reklaami asjakohasust.
  3. Esimese osapoole andmed-RTBkasutab kolmanda osapoole küpsiste asemel esimese osapoole andmeid. Saate kasutada CRM-i andmeid, konversiooniajalugu ja mis tahes muid käitumuslikke signaale, et käivitada sihtimine sellel huvitaval platvormil hüppeliselt.

Täiustatud analüütika roll programmilise reklaami puhul

Täiustatud analüütika mängib RTB-platvormide kaudu reklaamimisel olulist rolli. Selle platvormi kaudu reklaamimisel saate mitmeid vahendeid, mida saate kasutada oma üldise tulemuslikkuse ja brändi tuntuse edasiseks parandamiseks. Kasutades RTB pakutavaid võimalusi, saavutate suurema reklaami asjakohasuse, parema tulemuslikkuse ja suurema üldise investeeringutasuvuse (ROI).

Vajadus tervikliku kõikehõlmava lähenemisviisi järele

Omnikanalipõhisest lähenemisviisist rääkides tuleb meeles pidada, et ainult veebireklaami tegemine on hea, kuid mitte pikaajaline lahendus. Enamik ettevõtteid investeerib liiga palju online-turundusse ja jätab offline-turunduse tähelepanuta. Sellel on pikaajalised tagajärjed, mis võivad mõjutada ettevõtteid mitmel negatiivsel moel.

💡 Sa peaksid alati ühendama mõlemad reklaamimaailmad ja reklaamima offline nii palju kui võimalik. See ei tähenda, et teeksite ainult ühte asja, nagu näiteks reklaamplakateid, vaid kombineerige “offline-kanaleid”.

Online- ja offline-turundusstrateegiate integreerimine

Töötan peamiselt klientidega, kes reklaamivad internetis, kuid alati, kui see on võimalik, annan neile nõu, mida teha ka offline-turundusega. Leian, et kuigi me mõistame mõlema poole võimalusi ja tähtsust, paneme alati liiga palju rõhku ühele ja vähem teisele. Kuidas seda parandada?

  1. Ühtlustage kliendikogemust – Kliendid alustavad sageli toodete otsimist mobiiltelefonist, uurivad edasi lauaarvutis ja lõpuks ostavad füüsilistes kauplustes. Sellise mõtteviisi poole kaldudes saate ainult rohkem kliente võita.
  2. Kanaliteülene kommunikatsioon – Ühtse sisu kasutamine nii veebis kui ka väljaspool teeb teid paremini äratuntavaks ja kliendid saavad hõlpsasti viidata tootele kaupluses.
  3. Kliendikeskne strateegia – keskenduge rohkem mugavusele, võimaldades klientidel suhelda teie kaubamärgiga või toodetega oma eelistatud platvormidel.

Ühtse kliendikogemuse eelised

Kliendikogemuse strateegiate rakendamine võib teie ettevõttele tohutut kasu tuua. Tänu sujuvale suhtlusele mitmes kanalis saate suurendada kaasamist, parandada rahulolu ja tuua pikaajalisi lojaalseid kliente.

Uusim kategooria Tulemusturundus
.

Loominguline testimine ja tulemuslikkuse mõõtmine

🔎Testige, testige ja testige – see onkõige tähtsam asi, mida tulemuslikkuse reklaamimisel teha. Winston Brosis tegeleme enamasti tulemusliku turundusega, kus pidevad testid ja uuendused viivad meie klientide reklaami parema tulemuslikkuse poole. Selleks, et strateegiaid ja reklaame korralikult testida, on vaja õiget mõõtmist või jälgimist.

A/B-testimise meetodid turunduses

Google’i või Microsofti reklaami puhul kasutame mitmeid A/B testimise meetodeid. Lõppkokkuvõttes taandub kõik sellele, et saada rohkem andmeid ja teha tulevikus andmepõhiseid otsuseid reklaamide optimeerimiseks.A/B-testimist saab rakendada mitmel viisil. Kui tegemist on e-kirjadega, võite jagada klientide kontrollrühma kaheks ja saata neile erinevaid malle, et optimeerida vastamismäära suunas. Veebisaidi puhul saate optimeerida elemente, hüpikakende jne. Mõned A/B-testimise strateegiad, mida proovida, on järgmised:

  1. Standardne A/B-testimine –kahe identse asja (reklaami, e-kirjade jne) versioonivõrdleminekoos väikese muutuja muutmisega.
  2. Mitmevariantne testimine –mitme variandisamaaegnetestimine(näiteks mitu pealkirja või kirjeldust).
  3. Järjestikune testimine – enneja pärast testimine(näiteks jõudluskuu enne ja pärast).
Performance Marketing in 2025: Analytics In Digital Marketing

Source: Depositphotos

Andmeanalüütika kasutamine kampaania optimeerimiseks

Iga turundaja ütleb teile, et andmed mängivad kogu turunduses kõige olulisemat rolli. Andes ülevaateid, mille abil saame parandada sihtimist või kaasamist, saame veelgi parandada konversioonimäära. Mõned viisid, kuidas saate analüütikat enda kasuks kasutada:

  1. Publiku segmenteerimine – analüüsige oma publikut ja jagage see sõltuvalt demograafiast, käitumisest, asukohast jne.
  2. A/B testimine – kontrollige, millised variandid teie publiku segmentidega hästi toimivad.
  3. Pakkumiste optimeeriminepakkumiste optimeerimise kasutamine kasutab tehisintellekti, et kohandada CPC-pakkumisi reaalajas andmete põhjal, parandades seega teie konversioonimäära.
  4. Kliendi eluaegne väärtus – ennustada, kui palju tulu võib klient aja jooksul teenida + jagada kliendid madalama ja kõrgema tulu vahel.
  5. Brändi tajumine – looge küsitlusi ja brändi tõstmise kampaaniaid, et kontrollida, kas inimesed teavad teie brändist. See määrab, kui palju peaksite investeerima brändi tuntusesse.
  6. Turutrendid ja konkurentide analüüs – teadke alati ette, millised trendid ilmuvad ja kasutage neid andmeid oma toodete müümiseks. Jälgige oma konkurente ja täitke reklaami tühjad kohad, kus neid ei ole.

Kokkuvõte

Tulemuslik turundus ei arene mitte aasta-aastalt, vaid päevast päeva. See on midagi, mida peaksite alati teadvustama! Tulemusturunduse tulevik toimub samal ajal, kui me töötame, sööme ja magame, seega peaksite kindlasti hakkama tegema mõningaid asju, kui soovite selles edukas olla. Esimene samm ajaga kaasas käimiseks on tehisintellektipõhiste uuenduste, personaliseeritud turundusstrateegiate ja andmepõhise otsustamise rakendamine. See võib täielikult ümber kujundada selle, kuidas te tarbijatega ühendust võtate, ja muuta teie ettevõtte tulevikukindlaks ökosüsteemiks. Loomulikult võivad tekkida uued väljakutsed ja te peaksite leidma aega, et uurida asju, milles te ei oska piisavalt hästi. Alustada võiks RTB platvormidest ja Performance Marketing Automationist

💡 Ära unusta, et laialt levinud strateegiad võivad toimida, kuid iga e-pood on erinev ja need ei pruugi sinu jaoks lihtsalt toimida. Ära karda testida teatud muudatusi ise või spetsialisti abiga, võib juhtuda, et sa tabad sellega bingot

. Andmed mängivad kõiges olulist rolli! Kui toetute kolmandate osapoolte andmetele, on nüüd ideaalne aeg hakata seda parandama ja muudatusi ellu viima, mis võivad tuua teile “puhtaid” kliendiandmeid. Kasutage eelnevalt käsitletud lahendusi, et saavutada kontroll oma ettevõtte üle. Viimaks, kuid mitte vähem tähtsaks, kombineerige mitu tehnoloogiat, et saavutada pikaajaline kasv, parandada oma brändi kuvandit, saada püsikliente ja lõppkokkuvõttes paremat tulu nii online kui ka offline.

FAQ

Source: Depositphotos

Korduma kippuvad küsimused

Milline on tulemusliku turunduse tulevik?

Kogu tulemuslik turundus on tihedalt seotud tehisintellekti tehnoloogiate kasutamisega. Sellised suundumused nagu AI, automatiseerimine, AR, masinõpe ja muu muudavad kiiresti ümber selle, kuidas brändid oma veebisaite ja reklaamikulutusi optimeerivad.

Mis on tulemuslik turundus?

See on andmepõhine turundusstrateegia, kus reklaamijad maksavad tegevuste eest, nagu näiteks klikid, viited või konversioonid. Erinevalt teistest reklaamivõimalustest, nagu näiteks muljete eest maksmine, rõhutatakse tulemuslikus turunduses suurt rõhku otseste tulemuste saavutamisele selliste näitajate nagu ROI, ROAS ja ACOS jälgimise kaudu. See hõlmab otsingumootoriturundust, sotsiaalmeedia reklaami, partneriturundust ja programmilist reklaami.

Milline on suurim trend turunduses?

Üks suurimaid trende, mis on praegu online-turundust muutmas, on tehisintellekti jõul põhinev personaliseerimise laine ja turundusautomaatika mõju reklaamide loomisele ja optimeerimisele. Brändid nihkuvad YoY rohkem ROI-põhiste kanalite suunas ja tõenäoliselt ei peatu see niipea. Samuti kasutavad nad AR-d veelgi rohkem kui kunagi varem, et tuua oma tooted või teenused klientidele lähemale.

Kui suur on tulemuslik turundustööstus?

  • Ülemaailmne tulemuslikkuse turundustööstus kasvab iga kuu eksponentsiaalselt ja seda juhib tehisintellekti kasutuselevõtt. Seda silmas pidades sõltub üldine kasv erinevatest turgudest, kuid nagu saate lugeda Marketingreport.one – Global digital advertising market was value at a bit more than $600 billion during the year 2023.
Jaga artiklit
Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
Winston Bros
Selle artikli tõi teieni

Winston Bros

Winston Bros is a highly dynamic Ad Tech company specializing in advertisement solutions for e-commerce clients and marketing agencies. With more than 15 years of experience in performance marketing, they deliver tailored SaaS solutions that revolutionize the online advertisement field and innovate toward SMB markets. Their solutions are used worldwide by small and enterprise businesses. Currently, they are focusing on developing multiple add-ons that can help e-commerce clients optimize their ads. They are a leading Microsoft Channel Partner in CEE.

Sarnased artiklid
TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses
7 min. lugemist

TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses

Kas olete kokku puutunud lühendiga KPI? Kui te töötate tulemuslikus turunduses, ei saa te terminit Key Performance Indicators vältida. Kõigile, kes soovivad hinnata oma veebipõhist äri pigem andmete kui intuitsiooni põhjal, on siin põhjalik mõõdikute juhend. Mida KPI-d täpselt tähendavad, milliseid neist peaksite jälgima ja kuidas neid analüüsida?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+