1 min. lugemist

Piiriülene e-kaubandus kasvab Euroopas

Euroopa e-kaubanduse piiriülene käive oli eelmisel aastal 107 miljardit eurot. Piiriülese turu käive ulatus 237 miljardi euroni. Võrreldes eelmise aastaga tähendab see 32% kasvu

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Piiriülene e-kaubandus kasvab Euroopas

2022. aastal oli Euroopa piiriülese e-kaubanduse maht 179 miljardit eurot. Sellest e-poodide käive oli rekordiliselt suur– 105,5 miljardit eurot. Euroopa piiriülese kaubanduse aruandes öeldakse, et kuni 32% kogu Euroopa internetimüügist tuleb piiriülesest müügist.

B2C veebimüük Euroopas ulatus kokku 741 miljardi euroni. See tähendab 13% kasvu võrreldes 2022. aastaga. Sellest kogukäibest kuni 32% saadi piiriülesest müügist.

Kellel läheb hästi?

Ettevõte reastab igal aastal Euroopa 500 suurimat piiriülest veebipoodi, välja arvatud reisisegment.

Euroopa 2023. aasta 10 parima jaemüüja edetabelis on IKEA number üks. Selle käive oli 5,2 miljardit eurot. Sellele järgnevad esikümnest Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas ja Notino.

Euroopa 500 suurima piiriülese veebijaemüüja müük on ebastabiilse majanduskeskkonna ning USA ja Hiina kaubamärkide konkurentsi tõttu vähenenud. TOP 500 käive langes 2023. aastal 18% võrra 50 miljardi euroni.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Amazoni pildi optimeerimine: Miks visuaalid on Amazonis olulised
6 min. lugemist

Amazoni pildi optimeerimine: Miks visuaalid on Amazonis olulised

Olgem ausad, kui teete oste internetis, siis te ei loe iga sõna. Sa kerid, heidad pilgu ja klikid sellele, mis sulle silma jääb. Just nii käituvadki ostjad Amazonis, mistõttu on Amazoni pildi optimeerimine mitte ainult oluline – see on kõik. Kuid asi ei ole ainult selles, et asjad näeksid hea välja. Küsimus on visuaalsete kujunduste […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
E-kaubanduse klientide isikupärastamine: Kuidas juhtida klientide kaasamist
22 min. lugemist

E-kaubanduse klientide isikupärastamine: Kuidas juhtida klientide kaasamist

Kujutage ette, et kõnnite oma lemmikpoodi ja omanik tervitab teid nimeliselt, teades juba, mis teile meeldiks. Ta meenutab teie viimast ostu ja juhib teid uue toote juurde, mis täiendab seda ideaalselt. Selline isiklik puudutus annab teile tunde, et teid hinnatakse ja te tulete tagasi. Veebipõhise jaemüügi maailmas on personaalse turunduse eesmärk luua sama kogemus iga […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
E-kaubanduse tellimuse trendid 2025
5 min. lugemist

E-kaubanduse tellimuse trendid 2025

Subscrybe’i koostatud Subscription Trends Q1 Report 2025 põhjal uurib see artikkel viit suundumust, mis kujundavad ümber tellimusmajandust. Selle asemel, et lihtsalt kokkuvõtteid teha, on järeldused hoolikalt kohandatud e-kaubandusettevõtete jaoks, säilitades samal ajal algsed andmepunktid ja tegelikud näited.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+