1 min. lugemist

Piiriülene e-kaubandus kasvab Euroopas

Euroopa e-kaubanduse piiriülene käive oli eelmisel aastal 107 miljardit eurot. Piiriülese turu käive ulatus 237 miljardi euroni. Võrreldes eelmise aastaga tähendab see 32% kasvu

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Piiriülene e-kaubandus kasvab Euroopas

2022. aastal oli Euroopa piiriülese e-kaubanduse maht 179 miljardit eurot. Sellest e-poodide käive oli rekordiliselt suur– 105,5 miljardit eurot. Euroopa piiriülese kaubanduse aruandes öeldakse, et kuni 32% kogu Euroopa internetimüügist tuleb piiriülesest müügist.

B2C veebimüük Euroopas ulatus kokku 741 miljardi euroni. See tähendab 13% kasvu võrreldes 2022. aastaga. Sellest kogukäibest kuni 32% saadi piiriülesest müügist.

Kellel läheb hästi?

Ettevõte reastab igal aastal Euroopa 500 suurimat piiriülest veebipoodi, välja arvatud reisisegment.

Euroopa 2023. aasta 10 parima jaemüüja edetabelis on IKEA number üks. Selle käive oli 5,2 miljardit eurot. Sellele järgnevad esikümnest Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas ja Notino.

Euroopa 500 suurima piiriülese veebijaemüüja müük on ebastabiilse majanduskeskkonna ning USA ja Hiina kaubamärkide konkurentsi tõttu vähenenud. TOP 500 käive langes 2023. aastal 18% võrra 50 miljardi euroni.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Musta reede 2024 e-kaubanduse trendid: 2. osa
2 min. lugemist

Musta reede 2024 e-kaubanduse trendid: 2. osa

Tugineme sellele , mida varem käsitlesime, ja uurime rohkem suundumusi ja strateegiaid, mis muudavad sel 2024. aasta mustal reedel tõelist muutust. Need järgmise taseme lähenemisviisid aitavad teil luua ostukogemuse, mis mitte ainult ei kaasa kliente, vaid suurendab ka teie lõpptulemust.

Loe artiklit
7 võimsat sotsiaalse tõestuse strateegiat e-kaubanduse müügi suurendamiseks
3 min. lugemist

7 võimsat sotsiaalse tõestuse strateegiat e-kaubanduse müügi suurendamiseks

Kas olete kunagi mõelnud, miks mõned veebipoed näivad vaevata kliente meelitavat, samas kui teised näevad vaeva? Saladus võib olla lihtsam, kui arvate: see kõik on seotud sotsiaalse tõestusega. Selles juhendis sukeldume e-kaubanduse psühholoogia maailma ja uurime seitset võimsat viisi, kuidas sotsiaalset tõestust enda kasuks ära kasutada. Alates klientide arvustuste jõu kasutamisest kuni mõjutajate maagia kasutamiseni […]

Loe artiklit
Saksa puhkuseostud 2024: 50% plaan kulutuste säilitamiseks või suurendamiseks
2 min. lugemist

Saksa puhkuseostud 2024: 50% plaan kulutuste säilitamiseks või suurendamiseks

Pühadehooaja lähenedes paljastab uus aruanne Saksamaa pühadeostude paljutõotavad suundumused. Kuna peaaegu pooled Saksa tarbijatest kavatsevad oma jõulukinkide eelarveid säilitada või suurendada, on jaemüüjad valmis tugevaks hooajaks. See põhjalik uuring Saksamaa puhkuseostude kohta, mis põhineb 10 000 tarbija küsitlusel ja ulatuslikel müügiandmetel, pakub väärtuslikku teavet tarbijakäitumise kohta ja toob esile ettevõtete võimalused oma puhkusereiside müügipotentsiaali maksimeerimiseks.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+