1 min. lugemist

Piiriülene e-kaubandus kasvab Euroopas

Euroopa e-kaubanduse piiriülene käive oli eelmisel aastal 107 miljardit eurot. Piiriülese turu käive ulatus 237 miljardi euroni. Võrreldes eelmise aastaga tähendab see 32% kasvu

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Piiriülene e-kaubandus kasvab Euroopas

2022. aastal oli Euroopa piiriülese e-kaubanduse maht 179 miljardit eurot. Sellest e-poodide käive oli rekordiliselt suur– 105,5 miljardit eurot. Euroopa piiriülese kaubanduse aruandes öeldakse, et kuni 32% kogu Euroopa internetimüügist tuleb piiriülesest müügist.

B2C veebimüük Euroopas ulatus kokku 741 miljardi euroni. See tähendab 13% kasvu võrreldes 2022. aastaga. Sellest kogukäibest kuni 32% saadi piiriülesest müügist.

Kellel läheb hästi?

Ettevõte reastab igal aastal Euroopa 500 suurimat piiriülest veebipoodi, välja arvatud reisisegment.

Euroopa 2023. aasta 10 parima jaemüüja edetabelis on IKEA number üks. Selle käive oli 5,2 miljardit eurot. Sellele järgnevad esikümnest Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas ja Notino.

Euroopa 500 suurima piiriülese veebijaemüüja müük on ebastabiilse majanduskeskkonna ning USA ja Hiina kaubamärkide konkurentsi tõttu vähenenud. TOP 500 käive langes 2023. aastal 18% võrra 50 miljardi euroni.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid
3 min. lugemist

Digitaalse rahakoti passid: Boost Your E-kaubanduse müük mobiilne kupongid

Digitaalsed rahakotipassid on teinud märkimisväärse arengu läbi, alates lihtsatest pardakaartidest kuni tõhusate turundusvahenditeni. Mobiilipanga rakendustes, nagu Apple Wallet, Google Pay ja Samsung Pay, saab neis digitaalsetes esindustes hoida kõike alates pardakaartidest ja piletitest kuni liikmekaartide, kliendikaartide ja kupongideni.

Loe artiklit
Mis on kaasahaarav ostlemine?
3 min. lugemist

Mis on kaasahaarav ostlemine?

Kaasahaarav ostlemine on jaemüügistrateegia, mis ühendab digitaalse innovatsiooni traditsioonilise jaemüügi kaasahaaravate ja kombatavate aspektidega. See ühendab digitaalse ja füüsilise maailma, et luua meeldejäävaid ja kaasahaaravaid kogemusi, kasutades tipptasemel tehnoloogiaid, nagu virtuaalreaalsus (VR), liitreaalsus (AR) ja reaalajas ostlemine.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+