2 min. lugemist

Pikaajaline strateegia turunduses: uuringud näitavad 60% ROI kasvu

WARCi ja Google'i uuringud annavad soovitusi jätkusuutliku kasvu saavutamiseks kogu turunduslehtris. Retsept hõlmab tasakaalustatud investeeringuid turundussegu modelleerimisse (MMM), omistamisse ja tehisintellekti. Need tööriistad aitavad mõista keerulisi seoseid turundustegevuse ja äritulemuste vahel nii lühikeses kui ka pikas perspektiivis.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Pikaajaline strateegia turunduses: uuringud näitavad 60% ROI kasvu
Allikas: Depositphotos

Turunduseelarve optimeerimine

Ipsose e-kaubanduse brändidele keskenduva metaanalüüsi kohaselt annab optimaalne turunduseelarve jaotus, kus 50-60% on investeeritud brändi loomisse , olulisi eeliseid. See lähenemisviis võib maksimeerida tulu, kuna lühiajaliste eesmärkide prioriseerimine pikaajalise brändi loomise arvelt viib ülemises ja keskmises lehtris tekkiva potentsiaalse tulu tähelepanuta jätmiseni.

Comparing EU brand ecommerce

Source: WARC

Binaarsest lähenemisest integratsioonini

WARC soovitab turundajatel eemalduda traditsioonilisest eelarvejaotusest brändi ja jõudluse vahel ning investeerida turundusse kogu lehtris. Google’i jaoks läbi viidud Nielseni uuringu kohaselt toob bränditeadlikkuse 1% kasv kaasa pikaajalise müügi 0.6% kasvu ja lühiajalise müügi 0.4% kasvu. Uuringust selgus ka, et 1% ostukavatsuse kasv toob kaasa lühiajalise müügi 0.7% kasvu ja pikaajalise müügi 0.2% kasvu. Selline brändi- ja tulemustegevuste vaheline seos viitab sellele, et keskendumine ainult lühiajalisele investeeringutasuvusele võib jätta tähelepanuta märkimisväärse meediatulu, mis on saadud pikaajalise brändi loomise kaudu.

Media effect on sales

Source: WARC

Miks on turundussegu modelleerimise võti?

MMM kogeb renessanssi kui vahendit, mis annab integreeritud ülevaate meediainvesteeringutest. See aitab optimeerida eelarvejaotust kanalite vahel, kehtestada võrdlusaluseid ja anda teavet strateegiliseks planeerimiseks. E-kaubanduse turundajad saavad valida sise- või välismudelite vahel, lähtudes oma konkreetsetest vajadustest ja asjatundlikkusest. MMM-i kombineerimine omistamise ja eksperimenteerimisega annab tugeva raamistiku investeeringute optimeerimiseks ja teadmiste testimiseks.

Tehisintellekt kui kiirema ja täpsema otsustusprotsessi tõukejõud

Turunduses kasutatav tehisintellekt võimaldab kiiret ja üksikasjalikku ülevaadet, mis aitab turundajatel eelarveid dünaamiliselt kohandada, et täita nii praeguseid kui ka pikaajalisi eesmärke. Tehisintellekt võimaldab pidevat ülevaate kogumist ja tõhusat ressursside haldamist, mis on kiiresti muutuvas digitaalses keskkonnas ettevõtete jaoks ülioluline.

Terviklik lähenemine strateegiale

Kuigi pikaajalised meediamõjud on brändi kasvu ja kasumi maksimeerimise võtmeks, võib ainult lühiajalisele investeeringutasuvusele keskendumine jätta kasutamata olulised kaubamärgi loomise võimalused. Seepärast soodustab integreeritud strateegia, mis tasakaalustab nii lühi- kui ka pikaajalisi eesmärke, lõppkokkuvõttes jätkusuutlikku majanduskasvu ja konkurentsieelist.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+