2 min. lugemist

Pinterest muudab tahvlid teie isiklikuks ostuassistendiks

Pinterest käivitab oma tahvlite kapitaalremondi. Lihtsate pildikogude asemel on neist saamas tööriistad, mis aitavad teil otseselt sisseoste teha ja oma ideid ellu viia. Uuendatud uute vahekaartidega tahvlid hakkavad järgmise paari kuu jooksul ülemaailmselt kasutusele võtma, samas kui mõned eksperimentaalsed funktsioonid piirduvad praegu USA ja Kanadaga.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Pinterest muudab tahvlid teie isiklikuks ostuassistendiks
Allikas: ChatGPT

Peamine muudatus on kolme uue vahekaardi näol, mida näete igal tahvlil.

  • “Tee see endaks” ilmub moe- ja kodutahvlitele ning soovitab konkreetseid tooteid, mida saate osta.
  • “Rohkem ideid” sobib kõigi teiste kategooriate jaoks – ilust retseptide ja kunstini – ja soovitab sellega seotud sisu.
  • Vahekaardilt “Kõik salvestamised” leiate kõik oma varem salvestatud postitused.

Isikupärastatud ostlemise uus ajastu

Ettevõte visandas oma ametlikus teadaandes visiooni, kus juhatused lakkavad olemast pelgalt kollektsioonid ja muutuvad aktiivseteks abistajateks.

Tahvlid on kesksel kohal selles, mis muudab Pinteresti meie kasutajatele inspireerivaks kogemuseks, seega investeerime nende veelgi paremaks muutmisse,” selgitab tootehalduse asepresident Vicky Gkiza. “Tänased värskendused muudavad tahvlid isiklikuks ostuassistendiks, mis aitab kasutajatel liikuda oma unistuste stiilide või ruumide imetlemiselt nende aktiivsele saavutamisele.”

Eksperimentaalsed funktsioonid USA turu jaoks

USA-s ja Kanadas testib Pinterest “Styled for you” – dünaamilisi kollaaže, mis on loodud teie salvestatud moepostitustest. Saate segada ja sobitada erinevaid rõivaesemeid ja aksessuaare, luua uusi rõivaid vastavalt oma isiklikule maitsele ja osta neid otse.

Teine uus funktsioon on “Tahvlid loodud teie jaoks” – isikupärastatud kollektsioonid, mis on loodud toimetustöö ja tehnoloogiapõhiste soovituste kombinatsiooni abil. Need tahvlid saabuvad otse teie voogu ja e-posti postkasti. Need sisaldavad praeguseid trende ja iganädalast moeinspiratsiooni koos ostuvõimalustega.

Mida see e-kaubanduse jaoks tähendab?

Interneti-jaemüüjate jaoks on see huvitav nihe. Pinterest liigub piltide kogumise platvormilt kohta, kus inimesed aktiivselt sisseoste teevad. Ostufunktsioonide integreerimine otse tahvlitesse tähendab lühemat teed inspiratsioonist ostuni – täpselt seda, mida müüjad vajavad.

Ajastus on märkimisväärne. Nagu hiljuti teatasime, jõudis Pinterest 2025. aasta 2. kvartalis 578 miljoni igakuise kasutajani, kusjuures Euroopa näitas eriti tugevat kasvu, +34% tulude kasvu võrreldes eelmise aastaga . Platvorm panustab selgelt selle kasvava kasutajaskonna muutmisele aktiivseteks ostjateks.

Ülemaailmne kasutuselevõtt viitab sellele, et Pinterest panustab sellele funktsioonile suurelt. Euroopa turu jaoks võiks see olla võimalus viia tooted paremini kokku kasutajatega, kes neid juba aktiivselt otsivad ja salvestavad.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge