3 min. lugemist

Pinteresti pühadeostude andmed näitavad, milliseid kingitusi inimesed sel aastal tegelikult tahavad

Pinterest loobus just oma pühadehooaja redigeerimisest – sadade kingijuhendite kollektsioonist, mis on täielikult üles ehitatud sellele, mida miljonid kasutajad tegelikult otsivad ja salvestavad. Ja numbrid räägivad päris huvitavaid lugusid pühadeostude kohta 2025. aastal. Platvorm analüüsis otsingumustreid, salvestamiskäitumist ja ostuklikke, et luua 17 kingijuhendite kategooriat. See ei ole Pinteresti loominguline meeskond, kes arvab, mis on trendikas. Need on puhtad andmed, mis näitavad, mida inimesed osta tahavad.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Pinteresti pühadeostude andmed näitavad, milliseid kingitusi inimesed sel aastal tegelikult tahavad
Allikas: ChatGPT

Eelarve poiss-sõbra kingituste buum

Üks silmapaistvamaid trende? Otsingud “eelarvesõbralikud kingitused poiss-sõbrale” hüppasid 2,600%. See ei ole kirjaviga. Kas poiss-sõbrad saavad sel aastal rohkem kingitusi või tunnistavad inimesed lõpuks, et tahavad leida häid kingitusi ilma varandust kulutamata.

Kategooria “Läbimõeldud kingitused alla 50 dollari” toetab seda. Funky kruusid on otsingutes kasvanud 330%, spiraalküünlad 180% ja Korea söögipulgad 80%. Väikesed ainulaadsed esemed võidavad üldisi, kalleid asju.

Isa kingitused muutuvad konkreetseks

Pinteresti juhend “Kingitused isale, kes ei taha midagi” käsitleb klassikalist pühadeprobleemi. Andmed näitavad, mis tegelikult töötab: rannikukauboimütsid (90%), esmaabikomplekti karbid (190%), meeste tualett-tarvete esmatarbekaubad (165%) ja passiomanikud (40%).

Unustatud pole ka kohvisõpru. Otsingud “kohvikandja kingitus” kasvasid 300%, tekitades krooniliselt kofeiiniga inimestele terve kingikategooria.

Kuulsuste kureerimine kohtub ostuandmetega

Pinterest tegi koostööd Pamela Andersoni ja Conan Grayga, et lisada andmetele inimlikku puudutust. Anderson kureeris tahvlit “Puhkus talus”, Gray aga keskendus “Kingitused isetegemise loomingulistele”.

Gray tahvel on suunatud käsitöölistele trükkimise, kirjutamise, õmblemise, tikkimise ja fotograafia tarvikutega. Anderson kaldub tähelepanelikule ilule ja läbimõeldud andmisele. Mõlemad tahvlid on ostetavad, linkides otse toodetega.

Interaktiivne ostukogemus

Lisaks staatilistele kingijuhenditele lõi Pinterest interaktiivse viktoriini, mis viib ostjad nende vastuste põhjal kokku kingiideedega.

See on platvormi katse muuta avastamine isiklikuks, kuid seda toidavad siiski kasutajate koondandmed.

Pidulik redigeerimine sisaldab ka eksklusiivseid pakkumisi ja tutvustusi sellistelt kaupmeestelt nagu Kip and Co ja Mermade Hair. Eelarveteadlikud ostjad saavad spetsiaalsed pakkumistahvlid õigeaegsete pakkumistega.

Mida see tähendab e-kaubanduse jaoks?

Interneti-jaemüüjate jaoks pakuvad need suundumused selget tegevuskava. Andmed näitavad, et ostjad soovivad ebamääraste luksustoodete asemel konkreetseid ja taskukohaseid esemeid. 15 naela funky kruus, mis sobib kellegi isiksusega, ületab 100 naela suuruse üldise kinkekomplekti.

Ülispetsiifiliste otsingute (Korea söögipulgad, spiraalküünlad, rannikukauboimütsid) kasv viitab sellele, et inimesed liiguvad mööda Amazoni soovitustest “kliendid ostsid ka”. Nad tahavad ainulaadseid leide ja on valmis neid jahtima.

Eelarvele keskendunud otsingute tohutu kasv annab märku ka sellest, et majandusprobleemid kujundavad pühadekulutusi. Kaupmeestel, kes suudavad pakkuda erilisi tooteid taskukohaste hindadega, on selge eelis.

Pinteresti lähenemisviis – kindlate andmete ühendamine kureeritud teadmistega – võib olla pühadeostude juhendite tulevik. See eemaldab ostjate oletused, andes samal ajal kaupmeestele selgeid signaale selle kohta, mida varuda ja reklaamida.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU