2 min. lugemist

Põhjamaade e-kaubandus muutub noorte klientide tõttu

PostNordi uuringu kohaselt on Põhjamaade e-kaubandus kiiresti muutumas, kusjuures noored juhivad seda muutust. Nende ostuharjumused muudavad digitaalset jaemüüki Taanis, Norras, Rootsis ja teistes Põhjamaades.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Põhjamaade e-kaubandus muutub noorte klientide tõttu
Allikas: Depositphotos

Erinevate põlvkondade ostuharjumused

Põhjamaades teevad eri vanuses inimesed väga erineval määral oste internetis. Kõige aktiivsemad veebiostlejad on Taanis (18-29-aastased) ja Norras (30-49-aastased ) . Vanemate ostjate puhul on huvitavad Rootsi ja Taani. 65-79-aastased inimesed teevad veebioste kaks korda sagedamini kui teiste Põhjamaade elanikud.Rootsi on üks väheseid Põhjamaid, kus vanus ei mõjuta nii palju seda, kui tihti inimesed ostavad. Kuid kogu piirkonnas teevad üle 50-aastased inimesed nädalas harvemini oste internetis, mis näitab, et e-kaubanduse kasutamine on põlvkondade vahel selgelt erinev.

Kuidas erinevad põlvkonnad soovivad asju kätte saada

Noorte inimeste suur soov paindlikkuse ja vähese inimliku suhtluse järele muudab seda, mida inimesed ootavad kohaletoimetamisteenustelt. Erinevalt vanemaealistest on nad üllatavalt avatud uutele ideedele, nagu pakikapid ja uued viisid pakkide kättetoimetamiseks. See erineb suuresti vanematest tarbijatest, kes hindavad rohkem turvalisust ja tuttavlikkust ning valivad tavaliselt traditsioonilised teeninduspunktid ja kodutarne.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Noored on uute makseideede eestvedajad

Suurim erinevus võib olla selles, kuidas inimesed otsustavad maksta. Noored on mobiilimaksevõimaluste kasutamisel esirinnas. Inimeste makseviis on muutumas, sest neile meeldivad sellised viipemaksevõimalused nagu Swish, Vipps ja MobilePay, aga ka digitaalsed rahakotid nagu Apple Pay ja Google Pay.Põhjamaade noored kasutavad mobiilimakseid kaks korda sagedamini kui vanemad inimesed. See tähendab, et tulevikus võivad mobiilimaksed muutuda erandite asemel normiks.

Preffered payment method

Source: Postnord

Vaade tulevikku

Põhjamaade e-kaubanduse tuleviku jaoks on oluline mõista neid põlvkondade vahelisi erinevusi. Nooremate tarbijate maitse, eriti see, kui avatud nad on digitaalsetele lahendustele ja paindlikkusele, võib meile palju öelda selle kohta, kuhu e-ostude tegemine piirkonnas tulevikus areneb. Kuna need nooremad ostjad saavad rohkem ostujõudu, määrab nende maitse tõenäoliselt e-ostude standardid Põhjamaades.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+