Artiklid ja uudised teemal PPC

Võtmesõnade uurimise roll PPC-s
15 min. lugemist

Võtmesõnade uurimise roll PPC-s

Praeguses digitaalse turunduse konkurentsikeskkonnas on PPC märksõnade uurimine oluline aspekt tõhusate Google’i reklaamikampaaniate läbiviimisel. Võtmesõnade põhjalik analüüs võimaldab tuvastada kõige mõjusamad otsinguterminid ja täiustada pakkumistaktikat, et suurendada investeeringu tasuvust (ROI). Selles artiklis uurime, kuidas luua tõhusaid PPC-kampaaniaid, kasutades õigeid märksõnade uurimise tehnikaid, sealhulgas täiustatud strateegiaid ja parimaid turul saadaolevaid vahendeid.

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
Alates 25 000 dollarist kuni 175 000 dollarini kuus: PPC strateegia juhtumiuuring moe e-kaubanduse jaoks
6 min. lugemist

Alates 25 000 dollarist kuni 175 000 dollarini kuus: PPC strateegia juhtumiuuring moe e-kaubanduse jaoks

Otsite inspiratsiooni, kuidas oma e-kaubanduse äri tasulise reklaami abil laiendada? David Krumpar Lighthouse Media Solutions’ ist on koostanud selle erakordse juhtumiuuringu, mis näitab, kuidas üks jätkusuutlik moebränd saavutas märkimisväärseid tulemusi. Vaid kuue kuuga muutis nende terviklik PPC-strateegia keskmise turuga DTC-moe brändi digitaalset tulemuslikkust – igakuine tulu kasvas 25 000 dollarilt 175 000 dollarini, vähendades samal […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
PPC strateegia väljatöötamine
4 min. lugemist

PPC strateegia väljatöötamine

Kas olete huvitatud oma ettevõtte PPC-kava koostamisest? Selles üksikasjalikus juhendis kirjeldatakse tasulise turunduse algatuste loomise ja järelevalve etappe erinevates kanalites. Dávid Krumpár, Lighthouse Media Solutions’i tulemuslikkuse juht, selgitab koos Dávid Krumpáriga välja, kuidas suurendada investeeringu tasuvust, saavutades õige sihtrühma kohandatud sisuga.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine
11 min. lugemist

Tasulise sotsiaalmeedia reklaami mõistmine

Tasuline sotsiaalmeediareklaam on kujunenud võimsaks vahendiks ettevõtetele, kes soovivad suurendada oma veebipositsiooni ja suhelda tõhusalt oma sihtrühmaga. Erinevalt orgaanilistest postitustest võimaldavad tasulised reklaamid kaubamärkidel kasutada sotsiaalmeediaplatvormide suurt ulatust, et edastada kohandatud sõnumeid, mis kõnetavad konkreetseid demograafilisi sihtrühmi. Kuna ettevõtted konkureerivad tarbijate tähelepanu pärast, võivad strateegilised reklaamplakatid märkimisväärselt suurendada brändi nähtavust ja toetada üldisi turunduseesmärke. Selles […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Milline on PPC tulevik?
3 min. lugemist

Milline on PPC tulevik?

Pay-Per-Click (PPC) reklaam on olnud digitaalse turunduse nurgakivi juba üle kahe aastakümne, igal aastal kulutatakse miljardeid dollareid sellistele platvormidele nagu Google Ads ja Facebooki reklaamid. Kuna digitaalne maastik areneb jätkuvalt, on oluline kaaluda, mida toob tulevik PPC-le ja kuidas turundajad saavad kohaneda, et olla ajast ja arust ees.

Kuidas saada PPC-spetsialistiks
14 min. lugemist

Kuidas saada PPC-spetsialistiks

Kui sind huvitab turundus, sulle meeldivad numbrid ja sulle meeldib neid tõlkida millekski, mis võib kellelegi tulemusi anda ja sulle raha teenida, siis võib PPC-spetsialisti töö olla sinu jaoks õige. Siiski on sellel teel mitmeid lõkse ja raskusi ning võib olla hea mõte vähemalt mõelda nende peale, enne kui seda tüüpi tööle pühendute.