1 min. lugemist

Prantsuse VKEd rõhutavad, et nende majanduskasv sõltub juurdepääsust ühtsele turule

Prantsusmaa VKEd sõltuvad oma finantstulemuste osas üha enam juurdepääsust Euroopa ühtsele turule, kusjuures üle 86% neist väidab, et see on nende majanduskasvu jaoks eluliselt tähtis.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Prantsuse VKEd rõhutavad, et nende majanduskasv sõltub juurdepääsust ühtsele turule
Allikas: Depositphotos

Ühtne turg, mis hõlmab 99,8% ettevõtetest, annab 42% Prantsusmaa SKPst ja annab tööd 52% erasektori töötajatest. Siiski nimetas 69% küsitletud VKEdest ELi riikide erinevaid eeskirju nende laienemise takistuseks. 85% vastanutest usub, et digitaaltehnoloogiate kasutamine võiks suurendada nende sektori müüki. ELi liikmesriikide poliitika ühtlustamine ja lihtsustamine võiks vabastada ühtse turu tegeliku potentsiaali, mille tulemusel võiks Prantsusmaa SKP elaniku kohta kasvada 0,6% aastas ja luua 160 000 uut töökohta.

Source: Depositphotos

Digitaliseerimine toetab VKEde arengut ja suurendab ekspordivõimekust, kuid Prantsuse VKEd jäävad e-kaubanduse kasutuselevõtu osas oma ELi kolleegidest maha. Aruandes esitatakse mitu soovitust, et suurendada VKEde osalemist ühtsel turul, sealhulgas ELi integratsiooni eelistamine, ühtse käibemaksukohustuslasena registreerimise loomine ja digitaalse märgistamise kui reaalse märgistamise elujõulise asendaja omaksvõtmine.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+