2024. aasta pühadeostude trendid: peamised ootused ja tarbijakäitumine
Kuna pühadeostude põhiperioodil on võrreldes 2023. aastaga vähem päevi, eeldatakse, et tarbijad alustavad puhkuseoste varem. See nihe, mis on oluline tegur pühadeostude suundumuste ja strateegiate väljatöötamisel 2024. aastaks, on ajendatud ostjate soovist vältida võimalikke tarneviivitusi detsembris.
Soovitatavad pühade jaemüügistrateegiad aastaks 2024
- Kohanege lühendatud ostuajaga, edastades selgelt tarnekatkestused ja tarneaja prognoosid nii oma veebisaidil kui ka sidusettevõtte / looja partneri sõnumite kaudu
- Meelitage varajasi ostlejaid kaasahaaravate pakkumiste ja eksklusiivsete allahindlustega, mis on võrreldavad küberpakkumistega
USA presidendivalimiste mõju 2024. aasta puhkusemüügile
Epsiloni ajaloolised andmed näitavad, et valimisaastatel (2016 ja 2020) vähenes tarbijamüük valimisnädalal aastaga 6%. Siiski ei mõjuta see pühadeaegse e-kaubanduse üldist kasvu.
Strateegiad 2024. aasta valimisperioodil puhkuseturunduses navigeerimiseks
- Lõigake läbi poliitiline reklaamimüra, tehes koostööd sidusettevõtete ja mõjutajatest partneritega , et reklaamida värskendavat sisu oma brändi kohta. Keskenduge positiivsetele sõnumitele, mis on seotud tervislike eluviiside, väärtuse ja jätkusuutlikkusega
- Valmistage sidusettevõtete ja mõjutajate partneritele ette tugevad valimisjärgsed kampaaniad , et kasutada ära pühadeostude oodatavat tõusu
Tarbijaväärtuse teadvuse käsitlemine
Vaatamata tarbijate meelestatuse paranemisele on pühadeaegsed ostjad jätkuvalt eelarveteadlikud, otsides allahindlusi, odavaid alternatiive ja uuenduslikke säästmisviise.
Väärtuskesksed strateegiad
- Veenduge, et teie hinna- ja reklaamistrateegia oleks konkurentsivõimeline, eriti kui see on suunatud millenniumi põlvkonnale ja vanematele põlvkondadele.
- Q3-s käivitage ja optimeerige partnerlussuhteid kaardiga seotud pakkumise, lojaalsuse / preemiate ja kohe ostmise, maksa hiljem (BNPL) teenustega, et pakkuda ostlejatele mugavuse ja väärtuse tasakaalu.
Tulevikku vaadates: 2024. aasta pühade e-kaubanduse trendideks valmistumine
Salesforce on avaldanud oma 2024. aasta pühadeennustused, tuues esile majanduslikud tegurid, mis võivad pühade ajal märkimisväärselt mõjutada ülemaailmseid tulemusi. Jaemüüjad ja turundajad peaksid nende ennustustega kursis olema, et pühadehooaja lähenedes oma strateegiaid täpsustada.
Neid strateegiaid rakendades ja tarbijate käitumise muutumisega kursis olles saavad ettevõtted end 2024. aasta pühadeostude hooajal edu saavutamiseks positsioneerida.