2 min. lugemist

Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024

2024. aasta pühadehooaja lähenedes näitab Acceleration Partnersi hiljutine uuring, et jaemüüjad ja turundajad peaksid olema teadlikud mitmest olulisest muutusest ostumaastikul. Nende muudatuste mõistmine ning 2024. aasta sihipäraste pühadeostude suundumuste ja strateegiate rakendamine on ülioluline ettevõtetele, kes soovivad sel kriitilisel müügiperioodil oma tulemusi maksimeerida.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Pühadeostude trendid ja strateegiad aastaks 2024
Allikas: Depositphotos

2024. aasta pühadeostude trendid: peamised ootused ja tarbijakäitumine

Kuna pühadeostude põhiperioodil on võrreldes 2023. aastaga vähem päevi, eeldatakse, et tarbijad alustavad puhkuseoste varem. See nihe, mis on oluline tegur pühadeostude suundumuste ja strateegiate väljatöötamisel 2024. aastaks, on ajendatud ostjate soovist vältida võimalikke tarneviivitusi detsembris.

Soovitatavad pühade jaemüügistrateegiad aastaks 2024

  1. Kohanege lühendatud ostuajaga, edastades selgelt tarnekatkestused ja tarneaja prognoosid nii oma veebisaidil kui ka sidusettevõtte / looja partneri sõnumite kaudu
  2. Meelitage varajasi ostlejaid kaasahaaravate pakkumiste ja eksklusiivsete allahindlustega, mis on võrreldavad küberpakkumistega

 

Impact of the US Presidential Election on 2024 Holiday Sales Historical data from Epsilon shows that election years (2016 and 2020) experienced a 6% drop in year-over-year consumer sales during election week. However, overall holiday e-commerce growth typically remains unaffected.

Source: Depositphotos

 

USA presidendivalimiste mõju 2024. aasta puhkusemüügile

Epsiloni ajaloolised andmed näitavad, et valimisaastatel (2016 ja 2020) vähenes tarbijamüük valimisnädalal aastaga 6%. Siiski ei mõjuta see pühadeaegse e-kaubanduse üldist kasvu.

Strateegiad 2024. aasta valimisperioodil puhkuseturunduses navigeerimiseks

  1. Lõigake läbi poliitiline reklaamimüra, tehes koostööd sidusettevõtete ja mõjutajatest partneritega , et reklaamida värskendavat sisu oma brändi kohta. Keskenduge positiivsetele sõnumitele, mis on seotud tervislike eluviiside, väärtuse ja jätkusuutlikkusega
  2. Valmistage sidusettevõtete ja mõjutajate partneritele ette tugevad valimisjärgsed kampaaniad , et kasutada ära pühadeostude oodatavat tõusu

Tarbijaväärtuse teadvuse käsitlemine

Vaatamata tarbijate meelestatuse paranemisele on pühadeaegsed ostjad jätkuvalt eelarveteadlikud, otsides allahindlusi, odavaid alternatiive ja uuenduslikke säästmisviise.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024

Source: Acceleration Partners

 

Väärtuskesksed strateegiad

  1. Veenduge, et teie hinna- ja reklaamistrateegia oleks konkurentsivõimeline, eriti kui see on suunatud millenniumi põlvkonnale ja vanematele põlvkondadele.
  2. Q3-s käivitage ja optimeerige partnerlussuhteid kaardiga seotud pakkumise, lojaalsuse / preemiate ja kohe ostmise, maksa hiljem (BNPL) teenustega, et pakkuda ostlejatele mugavuse ja väärtuse tasakaalu.

Tulevikku vaadates: 2024. aasta pühade e-kaubanduse trendideks valmistumine

Salesforce on avaldanud oma 2024. aasta pühadeennustused, tuues esile majanduslikud tegurid, mis võivad pühade ajal märkimisväärselt mõjutada ülemaailmseid tulemusi. Jaemüüjad ja turundajad peaksid nende ennustustega kursis olema, et pühadehooaja lähenedes oma strateegiaid täpsustada.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024:Salesforce released their 2024 Holiday Predictions on economic factors that may play a key part in overall global performance during the holiday season.

Source: Acceleration Partners

 

Neid strateegiaid rakendades ja tarbijate käitumise muutumisega kursis olles saavad ettevõtted end 2024. aasta pühadeostude hooajal edu saavutamiseks positsioneerida.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
CTV, televisioon ja sotsiaalvideo: Mis on erinevus ja miks on see oluline?
4 min. lugemist

CTV, televisioon ja sotsiaalvideo: Mis on erinevus ja miks on see oluline?

Video on tänapäeval kõikjal. Kuid kõik videod ei ole ühesugused – ja kindlasti ei kuvata neid ühtemoodi, neid ei mõõdeta ühtemoodi ja nad ei toimi ühtemoodi. Kuigi turundusalastes aruteludes pannakse sageli kokku sellised mõisted nagu videoreklaam, telereklaam või sotsiaalvideo, on tegelikkuses tegemist kolme erineva maailmaga: lineaarne televisioon, sotsiaalvõrgustikud ja ühendatud televisioon (CTV). Nende erinevuste mõistmine […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Uued andmed: Kolmandik ostjatest lahkub pärast halba otsingukogemust
4 min. lugemist

Uued andmed: Kolmandik ostjatest lahkub pärast halba otsingukogemust

Klient saabub teie e-poodi. Ta teab, mida ta otsib, sisestab esimese sõna otsingusse – ja ei midagi. Ei mingeid tulemusi, ei mingeid alternatiive ega mingit abi. Mõni sekund hiljem ostavad nad juba mujal. Kuigi veebisaidi otsing võib tunduda tehnilise detailina, mängib see praktikas klientide otsuste tegemisel võtmerolli. Kui see ei toimi hästi, kaotate te müügiedu. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge