3 min. lugemist

Puuduta, skaneeri, maksa: Sõrmejäljekaardid ja IN Groupe ühinevad järgmise põlvkonna maksekaartide jaoks

Kas olete kuulnud sellest uuest lahedast asjast, mida Fingerprint Cards ja IN Groupe valmistavad? Nad töötavad selle fantaasiarikka tehnoloogia kallal, mis on sisseehitatud biomeetriliste andmetega kontaktivabade maksekaartide jaoks. See on päris äge!

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Puuduta, skaneeri, maksa: Sõrmejäljekaardid ja IN Groupe ühinevad järgmise põlvkonna maksekaartide jaoks
Allikas: Depositphotos

Niisiis, asi on järgmine: inimesed hakkavad üha enam ja enam oma kaardiga maksma, eks ole? Noh, need firmad panustavad suurelt, et me kõik tahame varsti sõrmejäljelugejaga kaarte. Eelmise aasta novembris tegid nad koostööd, et muuta kaarditootjate jaoks selliste imikute tootmine lihtsamaks ja odavamaks. Fingerprint Cards (nad on muide rootslased) omab seda nutikat sensorit nimega T-Shape® T2. See on super energiasäästlik ja töötab nagu võluväel. Nad on juba tarninud miljon sellist sensorit maksekaartide jaoks, mis on üsna muljetavaldav. Nüüd toob IN Groupe (nad on eurooplased) oma SPS-brändi sinna juurde. Nad aitavad tagada, et neid kõrgtehnoloogilisi kaarte saab masstootmises toota ja saata üle kogu maailma. Asi ei ole aga ainult sensoris. Nad tegelevad ka kõigi peensustega, näiteks sellega, kuidas valmistada kaarte, lõigata neid õigesse suurusesse, tagada kaartide turvalisus ja saada need sertifitseeritud. Ja kuulge – kogu see asi põhineb STMicroelectronicsi tehnoloogial, mida nimetatakse STPay-Topaz-Bio’ks. See kõik on osa sellest suurest jõupingutusest, et muuta meie maksekaardid teise maksevärava osaks ning turvalisemaks ja lihtsamalt kasutatavaks. Enam ei ole vaja PIN-koodi või allkirjaga näppida – lihtsalt koputage ja tehke sõrmejäljega!

Source: Depositphotos

Mida see võib tähendada e-kaubanduse jaoks

Esiteks võivad need biomeetrilised kaardid muuta internetitehingud palju turvalisemaks. Kujutage ette, et saate oma lemmik veebipoes ostu sooritada ja selle asemel, et sisestada pikk kaardinumber ja CVV, koputate lihtsalt oma kaarti arvutiga ühendatud lugejale ja skaneerite oma sõrmejälge. Boom! Makse on tehtud ja võimalus, et keegi varastab teie kaardiandmeid, on palju väiksem.

See võib olla väga oluline pettuste vähendamiseks veebitehingute puhul. See on hea uudis nii ostjatele kui ka müüjatele. Vähem pettusi tähendab ettevõtete jaoks vähem tagasipööramisi ja klientide jaoks suuremat usaldust internetiostude vastu.

Samuti võib see kiirendada kassaprotsessi. Kaardiandmete sisestamiseks ei pea enam rahakotti tassima – piisab vaid kiirest sõrmejälje skaneerimisest ja asi ongi tehtud. See võib kaasa tuua vähem mahajäetud ostukorve ja rohkem sooritatud oste, mis on e-kaubandusettevõtetele hea uudis.

Loomulikult võib olla ka mõningaid takistusi, mida tuleb ületada. Inimesed peavad uue tehnoloogiaga harjuma ja veebipoed peavad oma süsteeme ajakohastama, et need uute makseviisidega toimiksid. Kuid kui see levib, võib see muuta veebipoodide tegemise viisid revolutsiooniliselt.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU