2 min. lugemist

Reaalajas ostlemine Saksamaal näeb aeglast kasutuselevõttu

ECC Kölni hiljutine trendiküsitlus näitab, et Saksamaal elav ostlemine , mida tuntakse ka kui "voosisest ostlemist", kogub tunnustust. Kümnest Saksa tarbijast kuus mõistavad nüüd seda kontseptsiooni, kahekordistades teadlikkuse taset võrreldes kolme aasta taguse ajaga. Siiski on Saksamaal live-ostude kasutuselevõtu määr endiselt madal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Reaalajas ostlemine Saksamaal näeb aeglast kasutuselevõttu
Allikas: Depositphotos

Saksa tarbijad kõhklevad reaalajas ostlemise omaksvõtmisel

Nagu Ecommerce News teatab, et selline ostlemine Saksamaal kogeb kasutuselevõtu järkjärgulist tõusu. Ainult 8% Saksa tarbijatest on seda proovinud, mis hõlmab toodete ostmist internetist reaalajas toimuvate demonstratsioonide ajal. See näitaja on kahekordne kasv võrreldes 4% -ga 2021. aastal, mis näitab reaalajas ostlemise populaarsuse aeglast, kuid püsivat kasvu Saksamaal. Vaatamata sellele tõusule on üldine aktsepteerimismäär siiski madal, mis viitab sellele, et selline ostlemine Saksamaal seisab jätkuvalt silmitsi takistustega, et saada peavoolu e-kaubanduse trendiks.

Näiteks Zara voogedastusteenus tehti just kättesaadavaks mitmes Euroopa riigis. Kuigi nad on otseülekandes rohkem ostlemist näinud, kõhkleb enamik Saksa kliente endiselt seda proovida.

Tulevikku vaadates näeb vaid 21% sakslastest end tulevikus otseostude üritusele minemas. 18–29-aastased inimesed on veidi rohkem huvitatud (34% on ideele avatud). Sellegipoolest ei kavatse kaks kolmandikku noortest sakslastest seda ostlemisviisi kasutada.

Saksamaa hakkab aeglaselt kasutama live-kauplusi, mis on väga erinev Aasiast, eriti Hiinast, kus see on väga levinud. Seal vaatavad sajad miljonid inimesed iga päev tuhandeid vooge, mis näitab, et Saksamaa turul on ruumi kasvada.

Korduma kippuvad küsimused

Miks on live-ostlemine Aasias populaarsem kui Saksamaal?

Teravat kontrasti Aasias toimuva live-ostlemise populaarsuse ja Saksamaal leige vastuvõtu vahel võib seostada kultuuriliste erinevuste, platvormi integratsiooni, tarbijakäitumise ja turu küpsusega. Selleks, et otseostud Saksamaal veojõudu saada, peavad jaemüüjad võib-olla suurendama emotsionaalse seotuse aspekti ning looma kaasahaaravamaid ja meelelahutuslikumaid kogemusi, mis resoneeruvad tarbijate eelistustega inspiratsiooni ja suhtlemise osas.

TikToki roll reaalajas ostlemise laiendamisel

Väidetavalt mõjutas TikToki valikut TikTok Shopi käivitamine Mandri-Euroopas edasi lükata mõjutas see, kui halvasti on seal live-versioonis ostlemine vastu võetud. Kuigi ettevõte pole kindlalt öelnud, on Hispaania tõenäoliselt esimene riik Euroopas, kes avab TikToki poe enne aasta lõppu. Teised Euroopa riigid järgnevad.

Kuna reaalajas ostlemise populaarsus Saksamaal kasvab aeglaselt, peavad kauplused ja platvormid kohanema Saksa klientide konkreetsete vajaduste ja soovidega, et saada rohkem inimesi selle uue e-kaubanduse trendiga ühendust võtma ja seda järgima.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+