Saksa tarbijad kõhklevad reaalajas ostlemise omaksvõtmisel
Nagu Ecommerce News teatab, et selline ostlemine Saksamaal kogeb kasutuselevõtu järkjärgulist tõusu. Ainult 8% Saksa tarbijatest on seda proovinud, mis hõlmab toodete ostmist internetist reaalajas toimuvate demonstratsioonide ajal. See näitaja on kahekordne kasv võrreldes 4% -ga 2021. aastal, mis näitab reaalajas ostlemise populaarsuse aeglast, kuid püsivat kasvu Saksamaal. Vaatamata sellele tõusule on üldine aktsepteerimismäär siiski madal, mis viitab sellele, et selline ostlemine Saksamaal seisab jätkuvalt silmitsi takistustega, et saada peavoolu e-kaubanduse trendiks.
Näiteks Zara voogedastusteenus tehti just kättesaadavaks mitmes Euroopa riigis. Kuigi nad on otseülekandes rohkem ostlemist näinud, kõhkleb enamik Saksa kliente endiselt seda proovida.
Tulevikku vaadates näeb vaid 21% sakslastest end tulevikus otseostude üritusele minemas. 18–29-aastased inimesed on veidi rohkem huvitatud (34% on ideele avatud). Sellegipoolest ei kavatse kaks kolmandikku noortest sakslastest seda ostlemisviisi kasutada.
Saksamaa hakkab aeglaselt kasutama live-kauplusi, mis on väga erinev Aasiast, eriti Hiinast, kus see on väga levinud. Seal vaatavad sajad miljonid inimesed iga päev tuhandeid vooge, mis näitab, et Saksamaa turul on ruumi kasvada.
Korduma kippuvad küsimused
Miks on live-ostlemine Aasias populaarsem kui Saksamaal?
Teravat kontrasti Aasias toimuva live-ostlemise populaarsuse ja Saksamaal leige vastuvõtu vahel võib seostada kultuuriliste erinevuste, platvormi integratsiooni, tarbijakäitumise ja turu küpsusega. Selleks, et otseostud Saksamaal veojõudu saada, peavad jaemüüjad võib-olla suurendama emotsionaalse seotuse aspekti ning looma kaasahaaravamaid ja meelelahutuslikumaid kogemusi, mis resoneeruvad tarbijate eelistustega inspiratsiooni ja suhtlemise osas.
TikToki roll reaalajas ostlemise laiendamisel
Väidetavalt mõjutas TikToki valikut TikTok Shopi käivitamine Mandri-Euroopas edasi lükata mõjutas see, kui halvasti on seal live-versioonis ostlemine vastu võetud. Kuigi ettevõte pole kindlalt öelnud, on Hispaania tõenäoliselt esimene riik Euroopas, kes avab TikToki poe enne aasta lõppu. Teised Euroopa riigid järgnevad.
Kuna reaalajas ostlemise populaarsus Saksamaal kasvab aeglaselt, peavad kauplused ja platvormid kohanema Saksa klientide konkreetsete vajaduste ja soovidega, et saada rohkem inimesi selle uue e-kaubanduse trendiga ühendust võtma ja seda järgima.