2 min. lugemist

Reaalajas ostlemine Saksamaal näeb aeglast kasutuselevõttu

ECC Kölni hiljutine trendiküsitlus näitab, et Saksamaal elav ostlemine , mida tuntakse ka kui "voosisest ostlemist", kogub tunnustust. Kümnest Saksa tarbijast kuus mõistavad nüüd seda kontseptsiooni, kahekordistades teadlikkuse taset võrreldes kolme aasta taguse ajaga. Siiski on Saksamaal live-ostude kasutuselevõtu määr endiselt madal.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Reaalajas ostlemine Saksamaal näeb aeglast kasutuselevõttu
Allikas: Depositphotos

Saksa tarbijad kõhklevad reaalajas ostlemise omaksvõtmisel

Nagu Ecommerce News teatab, et selline ostlemine Saksamaal kogeb kasutuselevõtu järkjärgulist tõusu. Ainult 8% Saksa tarbijatest on seda proovinud, mis hõlmab toodete ostmist internetist reaalajas toimuvate demonstratsioonide ajal. See näitaja on kahekordne kasv võrreldes 4% -ga 2021. aastal, mis näitab reaalajas ostlemise populaarsuse aeglast, kuid püsivat kasvu Saksamaal. Vaatamata sellele tõusule on üldine aktsepteerimismäär siiski madal, mis viitab sellele, et selline ostlemine Saksamaal seisab jätkuvalt silmitsi takistustega, et saada peavoolu e-kaubanduse trendiks.

Näiteks Zara voogedastusteenus tehti just kättesaadavaks mitmes Euroopa riigis. Kuigi nad on otseülekandes rohkem ostlemist näinud, kõhkleb enamik Saksa kliente endiselt seda proovida.

Tulevikku vaadates näeb vaid 21% sakslastest end tulevikus otseostude üritusele minemas. 18–29-aastased inimesed on veidi rohkem huvitatud (34% on ideele avatud). Sellegipoolest ei kavatse kaks kolmandikku noortest sakslastest seda ostlemisviisi kasutada.

Saksamaa hakkab aeglaselt kasutama live-kauplusi, mis on väga erinev Aasiast, eriti Hiinast, kus see on väga levinud. Seal vaatavad sajad miljonid inimesed iga päev tuhandeid vooge, mis näitab, et Saksamaa turul on ruumi kasvada.

Korduma kippuvad küsimused

Miks on live-ostlemine Aasias populaarsem kui Saksamaal?

Teravat kontrasti Aasias toimuva live-ostlemise populaarsuse ja Saksamaal leige vastuvõtu vahel võib seostada kultuuriliste erinevuste, platvormi integratsiooni, tarbijakäitumise ja turu küpsusega. Selleks, et otseostud Saksamaal veojõudu saada, peavad jaemüüjad võib-olla suurendama emotsionaalse seotuse aspekti ning looma kaasahaaravamaid ja meelelahutuslikumaid kogemusi, mis resoneeruvad tarbijate eelistustega inspiratsiooni ja suhtlemise osas.

TikToki roll reaalajas ostlemise laiendamisel

Väidetavalt mõjutas TikToki valikut TikTok Shopi käivitamine Mandri-Euroopas edasi lükata mõjutas see, kui halvasti on seal live-versioonis ostlemine vastu võetud. Kuigi ettevõte pole kindlalt öelnud, on Hispaania tõenäoliselt esimene riik Euroopas, kes avab TikToki poe enne aasta lõppu. Teised Euroopa riigid järgnevad.

Kuna reaalajas ostlemise populaarsus Saksamaal kasvab aeglaselt, peavad kauplused ja platvormid kohanema Saksa klientide konkreetsete vajaduste ja soovidega, et saada rohkem inimesi selle uue e-kaubanduse trendiga ühendust võtma ja seda järgima.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU