2 min. lugemist

Recommerce kasvab müüginumbrid ja populaarsus tarbijate seas

Üha enam kasutatakse sõna "recommerce". See viitab tarbekaupade müügile, mis kellelegi juba kuuluvad - need võivad olla kasutatud, aga ka kasutatud või pakkimata tooted.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Recommerce kasvab müüginumbrid ja populaarsus tarbijate seas
Allikas: Depositphotos

Sõna “recommercehandlus” hõlmab ka tarbekaupade parandamist, renoveerimist, ümberehitamist või rentimist. Hinnanguliselt on selle väärtus 2025. aastaks 120 miljardit eurot. Sellised suured tegijad nagu Amazon on samuti hüpanud kasutatud kaupade rongile ja see tasub end ära – nad tegid eelmisel aastal miljardite kaupa. Cross-Border Commerce Europe’i koostöös FedEx Expressi ja Poste Italiane’ga läbi viiduduuringu kohaselt on taaskaubandus tõusuteel. Aastatel 2022/23 oli Euroopa taaskaubandusturu väärtus 94 miljardit eurot. Praegu moodustab see 12,3% kogu Euroopa e-kaubanduse turust. Järgmise kolme aasta jooksul peaks see jõudma 14%-ni.

Source: Cbcommerce.eu

Avalikkusele meeldivad Second-Hand-tooted

Uuring näitab, et kuni 85% ostjatest on viimase aasta jooksul ostnud või müünud kasutatud kaupu, kusjuures 27% on seda teinud esimest korda. Kuni 75% taaskasutustehingutest tehakse muudes kui rõivakategooriates. Nende hulka kuuluvad elektroonika, mööbel, majapidamis- ja spordikaubad, raamatud, välitingimustes kasutatavad seadmed ja autod. 76% ostjatest leiab, et kasutatud kaupade ostmisega seotud häbimärgistamine on vähenenud. Seevastu 41% vastanutest ütleb, et kasutatud kaupade ostmine on nüüd staatusesümbol. Hiljuti Ühendkuningriigi turul läbi viidud uuringus leiti, et nii keskkonnaalased kui ka majanduslikud põhjused soodustavad kasutatud kaupade müügi suurenemist. Rohkem kui pooled(55%) ostjatest tunnistasid, et ostavad kasutatud kaupu madalama hinna tõttu. Vaid 8% nimetas ostu põhjuseks jätkusuutlikkust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge