2 min. lugemist

Reddit käivitab reklaamikampaaniate kvaliteedipunktuuri

Reddit võttis äsja kasutusele midagi, mida iga reklaamija tunneb ära - reklaamide kvaliteedisüsteem, nagu Google'ilgi. Uus optimeerimisskoor hindab teie konto seadistust ja ütleb teile täpselt, kus peaksite parandama, muutes Redditi reklaami vähem arvatavaks mänguks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Reddit käivitab reklaamikampaaniate kvaliteedipunktuuri
Allikas: Canva Pro License

Reddit tutvustab oma reklaamihalduris uusi funktsioone, mille eesmärk on aidata reklaamijatel kampaaniaid paremini konfigureerida ja optimeerida. Selle muudatuse aluseks on algoritmiline soovituskeskus, mis hindab teie reklaamikontot ja pakub kohandatud nõuandeid parandamise kohta. Kui kasutate Redditi reklaami või kaalute seda lihtsalt, siis uus funktsioon on optimeerimisskoor, mis sarnaneb Google’i reklaami puhul tuntud funktsiooniga. See näitab, kui hästi on teie konto seadistatud Redditi sisemiste soovituste järgi . Iga parendus (nt suunamine, eelarve, reklaamiformaat) annab kuni 100 punkti. Kui skoor on alla 80, hoiatab platvorm teid puuduste kohta ja pakub konkreetseid parandusmeetmeid.

See uuendus on eriti huvitav kaubamärkidele, kes reklaamivad rahvusvaheliselt ja otsivad uusi võimalusi väljaspool tavalisi platvorme nagu Google või Meta.

Globaalselt või konkreetsetes kogukondades (nt mängude, tehnoloogia, krüpto) tegutsevate kaubamärkide jaoks võib Reddit olla huvitav ja alahinnatud kanal. Uued soovitused ja optimeerimispunktid võivad aidata neil reklaamijatel kampaaniaid lihtsamalt hallata ja investeeringuid sellesse platvormi paremini hinnata.

Reddit Ads Manager recommendations interface displaying 56% optimization score with actionable suggestions for campaign improvements and budget optimization.

Source: Reddit

Miks see peaks teid huvitama

E-poodide ja kaubamärkide jaoks, kes katsetavad Redditiga kui liiklus- või müügiallikaga, on see praktiline täiendus. Reddit on varem jäänud läbipaistvuse ja tööriistade poolest Google’ile või Meta’le alla, kuid see samm aitab vähendada sisenemisbarjääri – eriti väiksemate meeskondade jaoks, kellel puuduvad meediaspetsialistid.

Soovitusi ei leia mitte ainult uues keskses ülevaates, vaid ka otse kampaaniate loomisel – armatuurlaual, massitöötluse ajal ja üksikute reklaamide loomise etappides.

Jälgige konteksti ja oma eesmärke

Küsimus on ikka selles, mida Reddit ise peab “optimeerituks”. Automaatseid soovitusi tuleks võtta ettevaatlikult – eriti kui teie eesmärgid või kampaania hindamismeetodid ei vasta platvormi standardsätetele. Sellegipoolest võib see olla kasulik vahend. Kui Reddit on osa teie reklaamivalikust või kui kaalute sihtotstarbelist suhtlust konkreetsetele kogukondadele, aitab see muudatus teil platvormil paremini orienteeruda. Soovitused, selgem struktuur ja vähem raisatud muljeid võivad muuta Redditi reklaami huvitavamaks vahendiks ka e-kaubanduse segmendi jaoks.

Jaga artiklit
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU