2 min. lugemist

Reedesed allahindlused suurendavad e-kaubanduse müüki vastutustundlikult

E-kaubanduse kontekstis sõltub klientide kaasatuse parandamine ja müügi suurendamine kriitiliselt teadmistest tarbijakäitumise kohta. SimplyCodes'i uusim uuring selgitab kupongide strateegilist kasutamist ja parimat säästmise ajastust. Samas tekitab see probleeme ka mõistlike kulutustega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Reedesed allahindlused suurendavad e-kaubanduse müüki vastutustundlikult
Allikas: Depositphotos

SimplyCodes uuris enam kui 30,000 30,000 kaupluse kupongistatistikat, et leida reede kui kõige tõenäolisem allahindluste päev. Täpsemalt 19% võrreldes teiste nädalapäevadega tõuseb antud kupongide kogus sel päeval dramaatiliselt. See kasv peegeldab Ameerika maksesüsteemi, kus palka jagatakse tavaliselt kaks korda kuus. Eriti tähelepanuväärne on mõju sellistele valdkondadele nagu naiste nahahooldus, riided ja joomine.

Aruande kohaselt genereeritakse 52% sooduskoodidest kolmapäevast reedeni. Ettevõtetel oleks mõistlik keskenduda oma kampaaniatele nendel päevadel, et kasutada ära klientide suurenenud tähelepanu. Reedesed allahindlused toimivad eriti hästi ostude julgustamisel enne nädalavahetuse langust, kui pakutakse vähem kuponge

“Spaving” fenomen vs teadlik kulutamine

Kuigi allahindlused suurendavad müüki, peavad e-kaubanduse ettevõtted olema teadlikud tarbijate kalduvusest üle maksta. See nähtus, mida nimetatakse “spavingiks“, mis on kombinatsioon “säästmisest” ja “kulutamisest”, selgitab olukorda, kus tarbija kulutab rohkem raha, et rohkem säästa.

Miks on e-kaubandus siin oluline? Ülemäärased allahindlused võivad põhjustada klientide võlga või vähendada brändilojaalsust, mõjutades seega tulevasi kulutusi.

Ettevõtted võivad rõhutada eetilist ostmist, et aidata seda kompenseerida. Kohandatud säästude või allahindluste pakkumine sõltuvalt ostukäitumisest aitab julgustada vastutustundlikumat tarbimist.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Mõistlike kulutuste soodustamine võib kaasa tuua pikaajalise kliendilojaalsuse, kuna e-kaubandus töötab müügi suurendamise nimel. Jätkusuutlikum areng võib tuleneda ostukogemuse lihtsustamisest, selge kokkuhoiu pakkumisest ja tarbijatele targa ostukäitumise õpetamisest.

Reeded pakuvad e-kaubanduse ettevõtetele suurt võimalust suurendada müüki hoolikalt ajastatud kupongide ja sooduskoodidega. Veebipoed võivad suurendada müüki, suurendada klientide rahulolu ja luua pikaajalisi sidemeid, sobitades allahindlused tarbijakäitumisega ja minimeerides ülekulutamise ahvatlust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU