2 min. lugemist

Reedesed allahindlused suurendavad e-kaubanduse müüki vastutustundlikult

E-kaubanduse kontekstis sõltub klientide kaasatuse parandamine ja müügi suurendamine kriitiliselt teadmistest tarbijakäitumise kohta. SimplyCodes'i uusim uuring selgitab kupongide strateegilist kasutamist ja parimat säästmise ajastust. Samas tekitab see probleeme ka mõistlike kulutustega.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Reedesed allahindlused suurendavad e-kaubanduse müüki vastutustundlikult
Allikas: Depositphotos

SimplyCodes uuris enam kui 30,000 30,000 kaupluse kupongistatistikat, et leida reede kui kõige tõenäolisem allahindluste päev. Täpsemalt 19% võrreldes teiste nädalapäevadega tõuseb antud kupongide kogus sel päeval dramaatiliselt. See kasv peegeldab Ameerika maksesüsteemi, kus palka jagatakse tavaliselt kaks korda kuus. Eriti tähelepanuväärne on mõju sellistele valdkondadele nagu naiste nahahooldus, riided ja joomine.

Aruande kohaselt genereeritakse 52% sooduskoodidest kolmapäevast reedeni. Ettevõtetel oleks mõistlik keskenduda oma kampaaniatele nendel päevadel, et kasutada ära klientide suurenenud tähelepanu. Reedesed allahindlused toimivad eriti hästi ostude julgustamisel enne nädalavahetuse langust, kui pakutakse vähem kuponge

“Spaving” fenomen vs teadlik kulutamine

Kuigi allahindlused suurendavad müüki, peavad e-kaubanduse ettevõtted olema teadlikud tarbijate kalduvusest üle maksta. See nähtus, mida nimetatakse “spavingiks“, mis on kombinatsioon “säästmisest” ja “kulutamisest”, selgitab olukorda, kus tarbija kulutab rohkem raha, et rohkem säästa.

Miks on e-kaubandus siin oluline? Ülemäärased allahindlused võivad põhjustada klientide võlga või vähendada brändilojaalsust, mõjutades seega tulevasi kulutusi.

Ettevõtted võivad rõhutada eetilist ostmist, et aidata seda kompenseerida. Kohandatud säästude või allahindluste pakkumine sõltuvalt ostukäitumisest aitab julgustada vastutustundlikumat tarbimist.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Mõistlike kulutuste soodustamine võib kaasa tuua pikaajalise kliendilojaalsuse, kuna e-kaubandus töötab müügi suurendamise nimel. Jätkusuutlikum areng võib tuleneda ostukogemuse lihtsustamisest, selge kokkuhoiu pakkumisest ja tarbijatele targa ostukäitumise õpetamisest.

Reeded pakuvad e-kaubanduse ettevõtetele suurt võimalust suurendada müüki hoolikalt ajastatud kupongide ja sooduskoodidega. Veebipoed võivad suurendada müüki, suurendada klientide rahulolu ja luua pikaajalisi sidemeid, sobitades allahindlused tarbijakäitumisega ja minimeerides ülekulutamise ahvatlust.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?
3 min. lugemist

LinkedIn uuendab teenusetingimusi. Mis muutub?

LinkedIn viib alates 20. novembrist 2024 sisse muudatused, mis puudutavad peamiselt generatiivset tehisintellekti, sisu levitamist ja andmekaitset. Mida peaksite teadma LinkedIni värskenduste kohta? Vaata ülevaadet olulisematest muudatustest.

Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad uuendavad tagastuseeskirju
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad uuendavad tagastuseeskirju

Tagasisaatmispoliitika on oluline tegur, mis mõjutab tarbijakäitumist ja kujundab konkurentsimaastikku. ZigZagi aruandes uuritakse, kuidas suuremad jaemüüjad muudavad oma vaatenurka e-kaubanduse tootlusele. Ühest küljest peavad nad arvestama klientide rahuloluga, kaaludes samal ajal ka kasumlikkust.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+