SimplyCodes uuris enam kui 30,000 30,000 kaupluse kupongistatistikat, et leida reede kui kõige tõenäolisem allahindluste päev. Täpsemalt 19% võrreldes teiste nädalapäevadega tõuseb antud kupongide kogus sel päeval dramaatiliselt. See kasv peegeldab Ameerika maksesüsteemi, kus palka jagatakse tavaliselt kaks korda kuus. Eriti tähelepanuväärne on mõju sellistele valdkondadele nagu naiste nahahooldus, riided ja joomine.
Aruande kohaselt genereeritakse 52% sooduskoodidest kolmapäevast reedeni. Ettevõtetel oleks mõistlik keskenduda oma kampaaniatele nendel päevadel, et kasutada ära klientide suurenenud tähelepanu. Reedesed allahindlused toimivad eriti hästi ostude julgustamisel enne nädalavahetuse langust, kui pakutakse vähem kuponge
“Spaving” fenomen vs teadlik kulutamine
Kuigi allahindlused suurendavad müüki, peavad e-kaubanduse ettevõtted olema teadlikud tarbijate kalduvusest üle maksta. See nähtus, mida nimetatakse “spavingiks“, mis on kombinatsioon “säästmisest” ja “kulutamisest”, selgitab olukorda, kus tarbija kulutab rohkem raha, et rohkem säästa.
Miks on e-kaubandus siin oluline? Ülemäärased allahindlused võivad põhjustada klientide võlga või vähendada brändilojaalsust, mõjutades seega tulevasi kulutusi.
Mõistlike kulutuste soodustamine võib kaasa tuua pikaajalise kliendilojaalsuse, kuna e-kaubandus töötab müügi suurendamise nimel. Jätkusuutlikum areng võib tuleneda ostukogemuse lihtsustamisest, selge kokkuhoiu pakkumisest ja tarbijatele targa ostukäitumise õpetamisest.Ettevõtted võivad rõhutada eetilist ostmist, et aidata seda kompenseerida. Kohandatud säästude või allahindluste pakkumine sõltuvalt ostukäitumisest aitab julgustada vastutustundlikumat tarbimist.
Reeded pakuvad e-kaubanduse ettevõtetele suurt võimalust suurendada müüki hoolikalt ajastatud kupongide ja sooduskoodidega. Veebipoed võivad suurendada müüki, suurendada klientide rahulolu ja luua pikaajalisi sidemeid, sobitades allahindlused tarbijakäitumisega ja minimeerides ülekulutamise ahvatlust.