2 min. lugemist

Ringhäälingukanalite märgistamine Instagramis on lihtsam

Instagram on tutvustanud uut funktsiooni, mis võib märkimisväärselt kasu tuua neile, kes soovivad suurendada vaatajaskonna seotust. Platvorm võimaldab kasutajatel nüüd kanaleid otse postituse üleslaadimise ajal sildistada.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Ringhäälingukanalite märgistamine Instagramis on lihtsam
Allikas: Depositphotos

Viimane Instagrami värskendus tutvustab võimalust postituse üleslaadimise ajal ringhäälingukanalit sildistada. See funktsioon võimaldab kasutajatel kanalivoogudes sisu esile tõsta, ilma et nad peaksid pärast avaldamist lisatoiminguid tegema.

E-poed võivad rõõmustada – tooteid, kampaaniaid või uudiseid saab sujuvalt kanalisse integreerida. Need jõuavad otse publikuni.

Miks see on e-kaubanduse jaoks oluline?

Socila võrgustik, Instagram käivitas kanalid juba eelmise aasta veebruaris. Sellest on saanud oluline vahend ühesuunaliseks suhtluseks. See funktsioon võimaldab loojatel ja ettevõtetel hoida oma jälgijaid kursis Instagram Directi sõnumite kaudu, mis on kooskõlas platvormil privaatse sisu jagamise kasvava trendiga.

E-kaubanduse spetsialistide jaoks on postitustes kanalite sildistamise võimalus märkimisväärne edasiminek. See lihtsustab värskenduste jagamise protsessi, tagades, et uusim sisu kuvatakse kanalil automaatselt ilma käsitsi jagamise vajaduseta. See tõhusus võib säästa aega ja tagada, et teie Instagrami vaatajaskond on alati kursis teie brändi viimaste pakkumiste, tutvustuste või uudistega.

Uue funktsiooni kasutamine

Instagram teatab huvist kanalite kasutamise vastu, nii et kaubamärgid, kes seda vormingut veel ei kasuta, peaksid seda märkama ja alustama. Lisades oma sisustrateegiasse valiku Tag Channel , saate luua viisi, kuidas oma vaatajaskonda kaasata. See on lihtne viis juba loodava sisu katvuse ja mõju maksimeerimiseks.

Kuigi uus sildistamisfunktsioon võib tunduda ebaolulise värskendusena, pakub see võimalust ka e-kaubandusele. Lõppude lõpuks on kaasamise suurendamine ja publikuga suhtlemise lihtsustamine see, mida kõik tahavad.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+