Viimane Instagrami värskendus tutvustab võimalust postituse üleslaadimise ajal ringhäälingukanalit sildistada. See funktsioon võimaldab kasutajatel kanalivoogudes sisu esile tõsta, ilma et nad peaksid pärast avaldamist lisatoiminguid tegema.
E-poed võivad rõõmustada – tooteid, kampaaniaid või uudiseid saab sujuvalt kanalisse integreerida. Need jõuavad otse publikuni.
Miks see on e-kaubanduse jaoks oluline?
Socila võrgustik, Instagram käivitas kanalid juba eelmise aasta veebruaris. Sellest on saanud oluline vahend ühesuunaliseks suhtluseks. See funktsioon võimaldab loojatel ja ettevõtetel hoida oma jälgijaid kursis Instagram Directi sõnumite kaudu, mis on kooskõlas platvormil privaatse sisu jagamise kasvava trendiga.
E-kaubanduse spetsialistide jaoks on postitustes kanalite sildistamise võimalus märkimisväärne edasiminek. See lihtsustab värskenduste jagamise protsessi, tagades, et uusim sisu kuvatakse kanalil automaatselt ilma käsitsi jagamise vajaduseta. See tõhusus võib säästa aega ja tagada, et teie Instagrami vaatajaskond on alati kursis teie brändi viimaste pakkumiste, tutvustuste või uudistega.
Uue funktsiooni kasutamine
Instagram teatab huvist kanalite kasutamise vastu, nii et kaubamärgid, kes seda vormingut veel ei kasuta, peaksid seda märkama ja alustama. Lisades oma sisustrateegiasse valiku Tag Channel , saate luua viisi, kuidas oma vaatajaskonda kaasata. See on lihtne viis juba loodava sisu katvuse ja mõju maksimeerimiseks.
Kuigi uus sildistamisfunktsioon võib tunduda ebaolulise värskendusena, pakub see võimalust ka e-kaubandusele. Lõppude lõpuks on kaasamise suurendamine ja publikuga suhtlemise lihtsustamine see, mida kõik tahavad.