Tähelepanuväärne on see, et 65% küsitletud ettevõtetest on juba lisanud automatiseerimise ja tehisintellekti oma A/B testimis – ja eksperimenteerimisprotseduuridesse. Veelgi tähelepanuväärsem on see, et peaaegu pooled neist lapsendamistest toimusid eelmisel aastal, mis näitab tehisintellekti integreerimise kiiret kasvu.
2024. aasta prognoosimisel rõhutab hämmastav 87% turundajatest kriitilist vajadust innovatsiooni järele oma eesmärkide saavutamisel. Sellegipoolest, arvestades, et 20% vastanutest kaebab oma olemasoleva meetodi üle, on veebieksperimentide valdkonnas arenguruumi. Lisaks ütles 23% vastanutest, et nende praegused lähenemisviisid ei ole piisavalt keerukad.
Paljud takistused takistavad edukat katsetamist. 43% turundajate jaoks on kõige olulisemad eelarvepiirangud; millele järgnesid tähelepanelikult ressursi-, aja- ja tähelepanupiirangud, mis mõjutavad 39%. Ebapiisavad tööriistad või tehnoloogia (25%), osakondade silod (25%) ja katsete väike ulatus (18%) pakuvad muid raskusi.
Vaatamata nendele väljakutsetele võib selgelt näha lubadusi automatiseerimise ja tehisintellekti osas. Tähelepanuväärne on see, et 89% turundajatest arvab, et tehisintellekt on vastus nende takistuste ületamiseks. Täpsemalt, kuigi 62% loodab, et tehisintellekt parandab täpsust, näeb 70%, et see kiirendab katseid.
Tulevikku vaadates kavatseb 48% Ühendkuningriigi turundajatest kasutada tehisintellekti , et toota paremini kohandatud ja isikupärastatud sisu. Veel 41% näeb lubadusi tehisintellekti abil massiliselt pealkirjade, graafika ja üleskutsete tootmises. Pealegi soovib 32% luua eksperimentaalseid hüpoteese ja 37% soovib kasutada tehisintellekti dünaamiliseks liikluse jaotamiseks testivariatsioonide vahel.
Optimizely pressiteade toob välja , kui muutuv võib olla tehisintellekt turunduses:
“Paljud ettevõtted peavad veel lihvima oma eksperimentaalseid meetodeid paremaks kohandamiseks ja suuremaks konversiooniks tänapäeva tähelepanelikult jälgitavate korporatiivsete otsuste keskkonnas. Tehisintellekti ja eksperimenteerimise lähenemine võimaldab turundajatel täpselt tuvastada sisu, mis sobib teatud kliendiprofiilidega, võimaldades seega agiilseid muudatusi, mis parandavad digitaalseid kogemusi seni ennekuulmatu kraadini.
See muutuv maastik rõhutab tehisintellekti olulist rolli turundusinnovatsiooni ja isikupärastamise suuna määramisel mitte ainult Ühendkuningriigis.