Saksa tarbijad on puhkusereisidele kindlalt pühendunud
eBay “Weihnachtsshopping Report 2024” näitab positiivset väljavaadet Saksamaa puhkusereiside jaemüügiturule. Ligi pooled Saksa tarbijatest kavatsevad säilitada või suurendada oma jõulukinkide eelarvet võrreldes eelmise aastaga, vaid viiendik kavatseb kulutusi vähendada. Aruandes rõhutatakse, et jõuluostude hooaeg algas Augus t lõpus, kusjuures tarbijate huvi saavutas haripunkti novembris kübernädalale eelnenud kolme nädala jooksul. See pikendatud ostuperiood pakub jaemüüjatele märkimisväärset võimalust pühademüüki jäädvustada, ajastades strateegiliselt oma kampaaniaid ja varude haldamist.
Pühadeostude trendid näitavad tarbijate varajast kaasamist
Aruandes, mis põhines Civey 10 000 Saksa tarbija küsitlusel , vaadeldi ka eBay.de müügiandmeid. Need andmed näitasid, et nõudlus mitmesuguste tootekategooriate, näiteks elektroonika, moe, ilutoodete, spordivarustuse, mööbli ja mänguasjade järele kasvas varakult.
eBay Kesk-Euroopa reklaamidirektor Arnaud Valion Gueutal kommenteeris tulemusi:
“Nõudlus jõulukinkide järele on endiselt tugev, pakkudes Saksamaa jaemüüjatele 2024. aasta pühadehooajal märkimisväärset võimalust.”
eBay on selle trendi ärakasutamiseks rakendanud müüjatele täiustatud reklaamitööriistu ja -lahendusi, näiteks uut reklaamikabiini. Nende täiustuste eesmärk on aidata kaupmeestel parandada oma toodete nähtavust ja suurendada oma jõulumüüki platvormil.
Aruandes rõhutatakse, kui oluline on varajane ettevalmistus ja suunatud reklaam e-kaubanduse ettevõtetele, et äratada tarbijate huvi pikendatud pühadeostude perioodil.