2 min. lugemist

Saksa puhkuseostud 2024: 50% plaan kulutuste säilitamiseks või suurendamiseks

Pühadehooaja lähenedes paljastab uus aruanne Saksamaa pühadeostude paljutõotavad suundumused. Kuna peaaegu pooled Saksa tarbijatest kavatsevad oma jõulukinkide eelarveid säilitada või suurendada, on jaemüüjad valmis tugevaks hooajaks. See põhjalik uuring Saksamaa puhkuseostude kohta, mis põhineb 10 000 tarbija küsitlusel ja ulatuslikel müügiandmetel, pakub väärtuslikku teavet tarbijakäitumise kohta ja toob esile ettevõtete võimalused oma puhkusereiside müügipotentsiaali maksimeerimiseks.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Saksa puhkuseostud 2024: 50% plaan kulutuste säilitamiseks või suurendamiseks
Allikas: Depositphotos

Saksa tarbijad on puhkusereisidele kindlalt pühendunud

eBay “Weihnachtsshopping Report 2024” näitab positiivset väljavaadet Saksamaa puhkusereiside jaemüügiturule. Ligi pooled Saksa tarbijatest kavatsevad säilitada või suurendada oma jõulukinkide eelarvet võrreldes eelmise aastaga, vaid viiendik kavatseb kulutusi vähendada. Aruandes rõhutatakse, et jõuluostude hooaeg algas Augus t lõpus, kusjuures tarbijate huvi saavutas haripunkti novembris kübernädalale eelnenud kolme nädala jooksul. See pikendatud ostuperiood pakub jaemüüjatele märkimisväärset võimalust pühademüüki jäädvustada, ajastades strateegiliselt oma kampaaniaid ja varude haldamist.

Pühadeostude trendid näitavad tarbijate varajast kaasamist

Aruandes, mis põhines Civey 10 000 Saksa tarbija küsitlusel , vaadeldi ka eBay.de müügiandmeid. Need andmed näitasid, et nõudlus mitmesuguste tootekategooriate, näiteks elektroonika, moe, ilutoodete, spordivarustuse, mööbli ja mänguasjade järele kasvas varakult.

eBay Kesk-Euroopa reklaamidirektor Arnaud Valion Gueutal kommenteeris tulemusi:

“Nõudlus jõulukinkide järele on endiselt tugev, pakkudes Saksamaa jaemüüjatele 2024. aasta pühadehooajal märkimisväärset võimalust.”

eBay on selle trendi ärakasutamiseks rakendanud müüjatele täiustatud reklaamitööriistu ja -lahendusi, näiteks uut reklaamikabiini. Nende täiustuste eesmärk on aidata kaupmeestel parandada oma toodete nähtavust ja suurendada oma jõulumüüki platvormil.

Aruandes rõhutatakse, kui oluline on varajane ettevalmistus ja suunatud reklaam e-kaubanduse ettevõtetele, et äratada tarbijate huvi pikendatud pühadeostude perioodil.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.
3 min. lugemist

7000+ turundajat suunduvad Budapesti – siin on põhjus.

Affiliate World Europe tuleb 4.-5. septembril 2025 Budapestis Hungexpo Budapesti kongressi- ja messikeskuses. See esmaklassiline affiliate marketingi konverents toob kokku valdkonna parimad turundajad, reklaamijad ja tehnoloogilised uuendajad kaheks päevaks, kus toimub võrgustike loomine, õppimine ja ärikasv.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele
2 min. lugemist

Meta AI Opportunity Score nüüd saadaval kõigile reklaamikontodele

Meta on lõpetanud oma Opportunity Score’i funktsiooni ülemaailmse kasutuselevõtu kõigis reklaamikontodes pärast selle aasta alguses alanud esialgset testimisfaasi. Tehisintellektipõhise optimeerimisvahendi eesmärk on aidata reklaamijatel süstemaatiliste soovituste abil parandada oma kampaaniate tulemuslikkust.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+