2 min. lugemist

Saksamaa e-kaubanduse tegevuskava: digitaalsete võimaluste võrdsustamine

Saksamaa valitsus võtab otsustavaid meetmeid Saksamaa uue e-kaubanduse tegevuskavaga, et ühtlustada digitaalse turu võimalusi. Asekantsler Robert Habecki eestvedamisel on selle algatuse eesmärk tagada aus konkurents Euroopa veebijaemüüjate ja Aasia hiiglaste, nagu Shein ja Temu, vahel. Saksamaa e-kaubanduse tegevuskava vastab nende platvormide kasvavale populaarsusele, kuna peaaegu pooled Saksa tarbijatest on neilt ostnud. See algatus tähistab olulist sammu Saksamaa digitaalse jaemüügimaastiku ümberkujundamisel.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Saksamaa e-kaubanduse tegevuskava: digitaalsete võimaluste võrdsustamine
Allikas: Depositphotos

Saksamaa e-kaubanduse tegevuskava põhielemendid

Kuigi plaani konkreetsed üksikasjad on endiselt lahtised, kinnitas Habecki ministeeriumi pressiesindaja selle olemasolu Saksa äriuudiste väljaandele Capital. Ministeerium rõhutab, kui oluline on olemasolevate eeskirjade järjepidev jõustamine kõigil turuosalistel, olenemata nende päritolust. See hõlmab tooteohutusstandardite, keskkonnakaitsemeetmete, tarbijaõiguste ja maksuseaduste järgimist.

Tegevuskava väljatöötamine on hõlmanud ulatuslikke konsultatsioone erinevate sidusrühmadega. Arutelud on toimunud liidumaade, Euroopa Komisjoni ja Euroopa Parlamendiga. Nimelt on väidetavalt nendes vestlustes osalenud Sheini ja Temu esindajad.

Tööstuse toetus ja nõuab rangemat järelevalvet

See valitsuse algatus on kooskõlas tööstusorganisatsioonide ja tarbijaorganisatsioonide hiljutiste üleskutsetega rangemaks järelevalveks rahvusvaheliste e-kaubanduse platvormide üle. Selle aasta alguses kutsus Saksamaa jaemüügiliit (HDE) poliitikakujundajaid üles võtma Hiinast pärit odavate turgude suhtes kindlamat seisukohta.

As the ecommerce landscape continues to evolve, this action plan represents a significant step towards addressing the challenges posed by the rapid growth of international online platforms. The initiative underscores Germany's commitment to fostering a competitive and fair digital economy, setting a potential precedent for similar actions across Europe.

Source: Depositphotos

Lisaks on Saksa tarbijarühmad väljendanud muret Temu väidetavate ebaausate kaubandustavade pärast, mille ettevõte on ümber lükanud.

Vastavusse viimine Euroopa e-kaubanduse standarditega

Ministeeriumi lähenemisviis kajastab tundeid, mida väljendas Ecommerce Europe hiljutises avalikus kirjas, milles toetati kauplejate võrdset kohtlemist nii ELis kui ka väljaspool ELi. Uurides konkreetseid meetmeid ausa konkurentsi tagamiseks, püüab Saksamaa valitsus luua tasakaalustatuma digitaalse turu, millest saavad kasu kõik osalejad.

Võimalik mõju digitaalsele turule

E-kaubanduse maastik areneb jätkuvalt kiiresti. Seetõttu on see tegevuskava õigeaegne samm edasi. Täpsemalt käsitletakse selles probleeme, mida tekitavad kiiresti kasvavad rahvusvahelised platvormid. Lisaks rõhutatakse algatuses Saksamaa pühendumust õiglasele digitaalmajandusele.

Järelikult võib see luua pretsedendi teiste Euroopa riikide jaoks. Lisaks kaitseb Saksamaa selle ennetava hoiakuga oma turgu. Lisaks võib see mõjutada laiemat Euroopa e-kaubanduse reguleerimist. Kokkuvõtteks võib öelda, et see samm võib lõppkokkuvõttes ümber kujundada digitaalse turu kogu mandril.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU