2 min. lugemist

Second-Hand turg muutub peavooluks

Kasutatud kaupade turg kasvab kiiremini kui kunagi varem, sest sellised jaemüügihiiglased nagu IKEA, Lego, Zara ja H&M asuvad edasimüügiga tegelema. Kuigi noored keskkonnateadlikud ostjad suurendavad turgu 2028. aastaks 350 miljardi dollari suuruseks, peavad ettevõtted siiski lahendama sellised probleemid nagu võltsingute avastamine, tagastuste haldamine ja kvaliteedi tagamine.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Second-Hand turg muutub peavooluks
Allikas: Depositphotos

Turu ja klientide suundumused

Kasutatud riiete turg on kogu maailmas kasvanud 141 miljardilt dollarilt 2021. aastal 230 miljardile dollarile 2024. aastal ning aastaks 2028 peaks see jõudma 350 miljardi dollarini. Eriti kiiresti on kasvanud kasutatud luksuskaupade turg, kus kasutatud esemete müük on aastatel 2017-2023 kasvanud 125%. Seda suundumust kannavad edasi just noored. Aastatuhandeaastased ja Z-generatsiooni inimesed ostavad kasutatud esemeid vähemalt iga paari kuu tagant, samas kui ainult 20% beebibuumi inimestest teeb sama. See muutus näitab, kuidas inimeste arusaamad väärtusest ja jätkusuutlikkusest muutuvad.

Global Secondhand Apparel Market To Reach $350 Billion by 2028

Source: Thredup

Suurte kaubamärkide projektid

Ikea

  • Ikea Preowned alustas kasutatud kaupade turgu Madridis ja Oslos.
  • Võimaldab inimestel üksteisele mööblit müüa
  • annab 15% boonust, kui kasutate poekupongid sularaha asemel.
  • Praegu tasuta

Lego

  • Replay teenus käivitati USAs, Kanadas ja Ühendkuningriigis.
  • on annetatud peaaegu 500 tonni telliseid
  • Praegu saab saata ainult USA osariigist (sh Alaska ja Hawaii)

Probleemid ja mured second-hand ettevõtete

Tegevuse keerukus

  • Keerulised protsessid sorteerimiseks ja kontrollimiseks
  • Kulud on pöördlogistika puhul kõrged
  • Vajadus eriteadmiste järele kaupade hindamiseks

Hea kvaliteet ja pettused

  • mure kõrgekvaliteediliste kaupade ehtsuse pärast
  • Erinevad kvaliteeditasemed
  • Süsteemi võimalik kuritarvitamine
  • Mõju heategevuseks tehtavatele annetustele

Mõju tööstusele

Inimesed annavad vähem väärtuslikke esemeid ära ja müüvad oma parimaid esemeid uutel platvormidel, mis muudab traditsioonilist heategevussektorit. Kuigi on probleeme, kasvab kasutatud kaupade turg jätkuvalt, kuna ettevõtted otsivad keskkonnasõbralikke viise oma äritegevuseks ja tarbijad aktsepteerivad ringmajanduse ideid. Et selles valdkonnas edukas olla, tuleb osata keerulist logistikat juhtida, hoida silma peal kvaliteedil, võita klientide usaldus ja hoida kulud madalad.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+