2 min. lugemist

Second-Hand turg muutub peavooluks

Kasutatud kaupade turg kasvab kiiremini kui kunagi varem, sest sellised jaemüügihiiglased nagu IKEA, Lego, Zara ja H&M asuvad edasimüügiga tegelema. Kuigi noored keskkonnateadlikud ostjad suurendavad turgu 2028. aastaks 350 miljardi dollari suuruseks, peavad ettevõtted siiski lahendama sellised probleemid nagu võltsingute avastamine, tagastuste haldamine ja kvaliteedi tagamine.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Second-Hand turg muutub peavooluks
Allikas: Depositphotos

Turu ja klientide suundumused

Kasutatud riiete turg on kogu maailmas kasvanud 141 miljardilt dollarilt 2021. aastal 230 miljardile dollarile 2024. aastal ning aastaks 2028 peaks see jõudma 350 miljardi dollarini. Eriti kiiresti on kasvanud kasutatud luksuskaupade turg, kus kasutatud esemete müük on aastatel 2017-2023 kasvanud 125%. Seda suundumust kannavad edasi just noored. Aastatuhandeaastased ja Z-generatsiooni inimesed ostavad kasutatud esemeid vähemalt iga paari kuu tagant, samas kui ainult 20% beebibuumi inimestest teeb sama. See muutus näitab, kuidas inimeste arusaamad väärtusest ja jätkusuutlikkusest muutuvad.

Global Secondhand Apparel Market To Reach $350 Billion by 2028

Source: Thredup

Suurte kaubamärkide projektid

Ikea

  • Ikea Preowned alustas kasutatud kaupade turgu Madridis ja Oslos.
  • Võimaldab inimestel üksteisele mööblit müüa
  • annab 15% boonust, kui kasutate poekupongid sularaha asemel.
  • Praegu tasuta

Lego

  • Replay teenus käivitati USAs, Kanadas ja Ühendkuningriigis.
  • on annetatud peaaegu 500 tonni telliseid
  • Praegu saab saata ainult USA osariigist (sh Alaska ja Hawaii)

Probleemid ja mured second-hand ettevõtete

Tegevuse keerukus

  • Keerulised protsessid sorteerimiseks ja kontrollimiseks
  • Kulud on pöördlogistika puhul kõrged
  • Vajadus eriteadmiste järele kaupade hindamiseks

Hea kvaliteet ja pettused

  • mure kõrgekvaliteediliste kaupade ehtsuse pärast
  • Erinevad kvaliteeditasemed
  • Süsteemi võimalik kuritarvitamine
  • Mõju heategevuseks tehtavatele annetustele

Mõju tööstusele

Inimesed annavad vähem väärtuslikke esemeid ära ja müüvad oma parimaid esemeid uutel platvormidel, mis muudab traditsioonilist heategevussektorit. Kuigi on probleeme, kasvab kasutatud kaupade turg jätkuvalt, kuna ettevõtted otsivad keskkonnasõbralikke viise oma äritegevuseks ja tarbijad aktsepteerivad ringmajanduse ideid. Et selles valdkonnas edukas olla, tuleb osata keerulist logistikat juhtida, hoida silma peal kvaliteedil, võita klientide usaldus ja hoida kulud madalad.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid
2 min. lugemist

58% jagavad allahindluste saamiseks e-kirju, kuid kaitsevad sotsiaalseid andmeid

Jaemüüjad leiavad, et kuigi kliendid armastavad allahindlusi, on nad ka mures oma privaatsuse pärast, kui nad jagavad isiklikke andmeid. Digitaalse ümberkujundamise konsultatsioonifirma Daemon hiljutise uuringu kohaselt on sooduspakkumised ja e-posti teel saadetavad allahindlused endiselt tugevaks tõmbenumbriks kõigis põlvkondades; aastatuhandetevanused on esikohal 67%, neile järgnevad beebibuumlased 65% ja Z-generatsioon 61%, mis puudutab kaupluste korduvat külastamist allahindluste […]

Loe artiklit
Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs
3 min. lugemist

Euroopa Liidu e-kaubanduse aruanne 2024: Piirkondliku turu analüüs: Piirkondliku turu analüüs

Piirkondliku turu analüüs näitab Euroopa Liidu digitaalse turu muutuvat olukorda. Eurostati piirkondlikus aastaraamatus 2024 tuuakse esile erinevaid suundumusi internetikaubanduses eri piirkondades. Selles analüüsis uuritakse hiljutisi arenguid digitaalses kaubanduses, keskendudes tarbijate käitumisele ja individuaalsetele müügimudelitele kogu ELis.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+