Reutersi teatel avalikustas Shein eelmisel kuul Madridis toimunud üritusel oma veebituru teenused koos Colgate-Palmolive’i, Hasbro, Suntory Beverage &; Foodi ja Hispaania kosmeetikabrändi Bella Auroraga.
“Kõik seostavad Sheinit moega, kuid me oleme pühendunud kõigile vertikaalidele,” ütles EMEA piirkonna bränditegevuse direktor Christina Fontana konverentsil.
Fontana sõnul vastab platvorm lihtsalt tarbijate nõudlusele kaubamärgiga toodete järele. Reuters teatab, et Fontana töötas varem Alibaba Groupis ja on üks mitmest turueksperdist, kelle Shein on Hiina hiiglaselt omandanud.
Euroopa Liidu mastaabis
Sheinil on ELis keskmiselt 108 miljonit igakuist aktiivset kasutajat. Just oma suure kasutajate arvu tõttu on Euroopa Liit liigitanud selle suureks Interneti-platvormiks. Sellisena kuulub see digiteenuste õigusakti kohaldamisalasse ja selle suhtes kohaldatakse rangemat kontrolli.
Ta peab augusti lõpuks järgima rangeid eeskirju, et kaitsta kasutajaid ja suurendada oma teenuste turvalisust. Reegleid rikkuvaid ettevõtteid võib trahvida kuni 6% nende aastakäibest, sealhulgas tõsiste ja korduvate rikkumiste korral tegevuskeeld. Shein on 23. platvorm, millele reeglid laienevad. Teiste hulka kuuluvad sellised ettevõtted nagu X, TikTok, Meta ja Google.