2 min. lugemist

Shein laieneb moest kaugemale: nahahooldus, hambapasta ja mänguasjad silmapiiril

Hiina veebipood Shein, mis on tuntud odava moe müümise poolest, soovib oma platvormi laiendada. See lisab majapidamistarbeid, apteeke ja mänguasju. Selle sammuga üritab kiirmoepood mitmekesistada oma pakkumist lisaks riietele, suurendada oma usaldusväärsust ja konkureerida selliste hiiglastega nagu Amazon.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Shein laieneb moest kaugemale: nahahooldus, hambapasta ja mänguasjad silmapiiril
Allikas: Depositphotos

Reutersi teatel avalikustas Shein eelmisel kuul Madridis toimunud üritusel oma veebituru teenused koos Colgate-Palmolive’i, Hasbro, Suntory Beverage &; Foodi ja Hispaania kosmeetikabrändi Bella Auroraga.

“Kõik seostavad Sheinit moega, kuid me oleme pühendunud kõigile vertikaalidele,” ütles EMEA piirkonna bränditegevuse direktor Christina Fontana konverentsil.

Fontana sõnul vastab platvorm lihtsalt tarbijate nõudlusele kaubamärgiga toodete järele. Reuters teatab, et Fontana töötas varem Alibaba Groupis ja on üks mitmest turueksperdist, kelle Shein on Hiina hiiglaselt omandanud.

Euroopa Liidu mastaabis

Sheinil on ELis keskmiselt 108 miljonit igakuist aktiivset kasutajat. Just oma suure kasutajate arvu tõttu on Euroopa Liit liigitanud selle suureks Interneti-platvormiks. Sellisena kuulub see digiteenuste õigusakti kohaldamisalasse ja selle suhtes kohaldatakse rangemat kontrolli.

Ta peab augusti lõpuks järgima rangeid eeskirju, et kaitsta kasutajaid ja suurendada oma teenuste turvalisust. Reegleid rikkuvaid ettevõtteid võib trahvida kuni 6% nende aastakäibest, sealhulgas tõsiste ja korduvate rikkumiste korral tegevuskeeld. Shein on 23. platvorm, millele reeglid laienevad. Teiste hulka kuuluvad sellised ettevõtted nagu X, TikTok, Meta ja Google.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni
4 min. lugemist

Turunduse maskuliinsuse uuesti määratlemine: Kuidas brändid saavad jõuda kaasaegsete meesteni

Kaubamärgid seisavad silmitsi olulise väljakutsega muuta seda, kuidas nad oma kampaaniates mehi kujutavad. Hiljutise Kantari aruande kohaselt ei suuda kaasaegne sihtrühm samastuda väljakujunenud stereotüüpidega tugevatest ja vastupidavatest meestest. Selle asemel on tarbijate sidemete loomisel ja brändi kasvul võtmetähtsusega kaasav mehelikkus erinevate erinevustega turunduses. Vaatame, milliseid järeldusi saab e-kaubandus teha ja enda kasuks ära kasutada.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+