2 min. lugemist

Shein laieneb moest kaugemale: nahahooldus, hambapasta ja mänguasjad silmapiiril

Hiina veebipood Shein, mis on tuntud odava moe müümise poolest, soovib oma platvormi laiendada. See lisab majapidamistarbeid, apteeke ja mänguasju. Selle sammuga üritab kiirmoepood mitmekesistada oma pakkumist lisaks riietele, suurendada oma usaldusväärsust ja konkureerida selliste hiiglastega nagu Amazon.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Shein laieneb moest kaugemale: nahahooldus, hambapasta ja mänguasjad silmapiiril
Allikas: Depositphotos

Reutersi teatel avalikustas Shein eelmisel kuul Madridis toimunud üritusel oma veebituru teenused koos Colgate-Palmolive’i, Hasbro, Suntory Beverage &; Foodi ja Hispaania kosmeetikabrändi Bella Auroraga.

“Kõik seostavad Sheinit moega, kuid me oleme pühendunud kõigile vertikaalidele,” ütles EMEA piirkonna bränditegevuse direktor Christina Fontana konverentsil.

Fontana sõnul vastab platvorm lihtsalt tarbijate nõudlusele kaubamärgiga toodete järele. Reuters teatab, et Fontana töötas varem Alibaba Groupis ja on üks mitmest turueksperdist, kelle Shein on Hiina hiiglaselt omandanud.

Euroopa Liidu mastaabis

Sheinil on ELis keskmiselt 108 miljonit igakuist aktiivset kasutajat. Just oma suure kasutajate arvu tõttu on Euroopa Liit liigitanud selle suureks Interneti-platvormiks. Sellisena kuulub see digiteenuste õigusakti kohaldamisalasse ja selle suhtes kohaldatakse rangemat kontrolli.

Ta peab augusti lõpuks järgima rangeid eeskirju, et kaitsta kasutajaid ja suurendada oma teenuste turvalisust. Reegleid rikkuvaid ettevõtteid võib trahvida kuni 6% nende aastakäibest, sealhulgas tõsiste ja korduvate rikkumiste korral tegevuskeeld. Shein on 23. platvorm, millele reeglid laienevad. Teiste hulka kuuluvad sellised ettevõtted nagu X, TikTok, Meta ja Google.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+