2 min. lugemist

SHEIN liitub impordi läbipaistvuse suurendamise katseprojektiga Tolliametiga

Moe-elektroonilise kaubanduse ettevõteSHEIN on teatanud, et osaleb USA tolli- ja piirivalveameti (CBP) 321. jaotise andmete katseprogrammis. See tegevus tähistab olulist muutust ülemaailmse e-kaubanduse läbipaistvuses.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
SHEIN liitub impordi läbipaistvuse suurendamise katseprojektiga Tolliametiga
Allikas: Depositphotos

SHEIN liitus vabatahtlikult programmiga, mis võimaldab ettevõtetel esitada rohkem andmeid Ameerika Ühendriikidesse saabuvate impordisaadetiste kohta. Lisaks seadusliku madala väärtusega e-kaubanduse saadetiste esitamise kiirendamisele. Peamine eesmärk on parandada kaitsemeetmeid ohtlike või ebaseaduslike kaupade sisenemise vastu USA turule.

SHEINi tegevjuht Donald Tang ütles: “Meie osalemine paragrahvi 321 andmete katseprogrammis kinnitab taas SHEINi läbipaistvuse ja nõuetele vastavuse standardeid.”

“Andes üksikasjalikumat teavet iga pakendi sisu kohta, saame leevendada CBP koormust, võimaldades neil keskenduda tõhusa seadusliku kaubavoo säilitamisele, kaitstes avalikku ohutust, Ameerika majandust ja mis kõige tähtsam, Ameerika tarbijaid.”

Positiivseid tulemusi on saavutatud programmis osalemise esimese 30 päeva jooksul. CBP kinnitas, et SHEINi impordisaadetisi käsitlevad asjakohased andmed saadi edukalt ning et kogu protsessi jooksul ei esinenud viivitusi ega tehnilisi probleeme. Ameerika Rõivaste ja Jalatsite Liidu (AAFA) president ja tegevjuht Steve Lamar rõhutas selle sammu tähtsust, öeldes:

“Kui me vaatame tagasi, näeme, et see on hetk, mil tarneahelad, logistika ja kogu tööstusharu muutus läbipaistvamaks kui kunagi varem.”

See areng osutab Euroopa e-kaubanduse turu jaokspotentsiaalsele suundumusele suurema läbipaistvusesuunas ülemaailmses kaubanduses.Edukas rakendamine USAs võib inspireerida sarnaseid ELi algatusi, mille tulemusel paraneb tolli tõhusus ja tarbijakaitse kogu Euroopa turgudel. Programm rõhutab avaliku ja erasektori olulist koostööd ülemaailmses kaubanduses, andes Euroopa e-kaubandusettevõtetele eeskuju regulatiivseks kaasamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge