2 min. lugemist

SHEIN liitub impordi läbipaistvuse suurendamise katseprojektiga Tolliametiga

Moe-elektroonilise kaubanduse ettevõteSHEIN on teatanud, et osaleb USA tolli- ja piirivalveameti (CBP) 321. jaotise andmete katseprogrammis. See tegevus tähistab olulist muutust ülemaailmse e-kaubanduse läbipaistvuses.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
SHEIN liitub impordi läbipaistvuse suurendamise katseprojektiga Tolliametiga
Allikas: Depositphotos

SHEIN liitus vabatahtlikult programmiga, mis võimaldab ettevõtetel esitada rohkem andmeid Ameerika Ühendriikidesse saabuvate impordisaadetiste kohta. Lisaks seadusliku madala väärtusega e-kaubanduse saadetiste esitamise kiirendamisele. Peamine eesmärk on parandada kaitsemeetmeid ohtlike või ebaseaduslike kaupade sisenemise vastu USA turule.

SHEINi tegevjuht Donald Tang ütles: “Meie osalemine paragrahvi 321 andmete katseprogrammis kinnitab taas SHEINi läbipaistvuse ja nõuetele vastavuse standardeid.”

“Andes üksikasjalikumat teavet iga pakendi sisu kohta, saame leevendada CBP koormust, võimaldades neil keskenduda tõhusa seadusliku kaubavoo säilitamisele, kaitstes avalikku ohutust, Ameerika majandust ja mis kõige tähtsam, Ameerika tarbijaid.”

Positiivseid tulemusi on saavutatud programmis osalemise esimese 30 päeva jooksul. CBP kinnitas, et SHEINi impordisaadetisi käsitlevad asjakohased andmed saadi edukalt ning et kogu protsessi jooksul ei esinenud viivitusi ega tehnilisi probleeme. Ameerika Rõivaste ja Jalatsite Liidu (AAFA) president ja tegevjuht Steve Lamar rõhutas selle sammu tähtsust, öeldes:

“Kui me vaatame tagasi, näeme, et see on hetk, mil tarneahelad, logistika ja kogu tööstusharu muutus läbipaistvamaks kui kunagi varem.”

See areng osutab Euroopa e-kaubanduse turu jaokspotentsiaalsele suundumusele suurema läbipaistvusesuunas ülemaailmses kaubanduses.Edukas rakendamine USAs võib inspireerida sarnaseid ELi algatusi, mille tulemusel paraneb tolli tõhusus ja tarbijakaitse kogu Euroopa turgudel. Programm rõhutab avaliku ja erasektori olulist koostööd ülemaailmses kaubanduses, andes Euroopa e-kaubandusettevõtetele eeskuju regulatiivseks kaasamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada
3 min. lugemist

Keskendu võimaluste punktisummale: AI ütleb teile, mida teie reklaamis parandada

Meta laiendab Opportunity Score’i – mõõdik, mis näitab Ads Manageris koheselt, kuidas saate kampaaniaid parandada ja kulusid vähendada. See uus tehisintellektipõhine mõõdik jõuab pärast testimist rohkemate reklaamijateni. See annab selge kampaania skoori ja konkreetsed ettepanekud paranduste tegemiseks.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega
3 min. lugemist

Ühendkuningriigi jaemüüjad seisavad silmitsi kasvavate küberturvalisuse ohtudega

Hiljuti langesid kolm suurt Briti jaemüügibrändi – Marks & Spencer, Co-op ja Harrods – ulatuslike küberrünnakute ohvriks, mis häirisid oluliselt nende tegevust ja paljastasid tõsiseid turvaauke nende IT-süsteemides. Need juhtumid rõhutavad Ühendkuningriigi jaekaubandussektori küberturbeohu suurenemist, rõhutades tungivat vajadust tugevama kaitse järele, kuna küberkurjategijad võtavad üha enam sihikule kõrgetasemelisi ettevõtteid

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+