2 min. lugemist

SHEIN liitub impordi läbipaistvuse suurendamise katseprojektiga Tolliametiga

Moe-elektroonilise kaubanduse ettevõteSHEIN on teatanud, et osaleb USA tolli- ja piirivalveameti (CBP) 321. jaotise andmete katseprogrammis. See tegevus tähistab olulist muutust ülemaailmse e-kaubanduse läbipaistvuses.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
SHEIN liitub impordi läbipaistvuse suurendamise katseprojektiga Tolliametiga
Allikas: Depositphotos

SHEIN liitus vabatahtlikult programmiga, mis võimaldab ettevõtetel esitada rohkem andmeid Ameerika Ühendriikidesse saabuvate impordisaadetiste kohta. Lisaks seadusliku madala väärtusega e-kaubanduse saadetiste esitamise kiirendamisele. Peamine eesmärk on parandada kaitsemeetmeid ohtlike või ebaseaduslike kaupade sisenemise vastu USA turule.

SHEINi tegevjuht Donald Tang ütles: “Meie osalemine paragrahvi 321 andmete katseprogrammis kinnitab taas SHEINi läbipaistvuse ja nõuetele vastavuse standardeid.”

“Andes üksikasjalikumat teavet iga pakendi sisu kohta, saame leevendada CBP koormust, võimaldades neil keskenduda tõhusa seadusliku kaubavoo säilitamisele, kaitstes avalikku ohutust, Ameerika majandust ja mis kõige tähtsam, Ameerika tarbijaid.”

Positiivseid tulemusi on saavutatud programmis osalemise esimese 30 päeva jooksul. CBP kinnitas, et SHEINi impordisaadetisi käsitlevad asjakohased andmed saadi edukalt ning et kogu protsessi jooksul ei esinenud viivitusi ega tehnilisi probleeme. Ameerika Rõivaste ja Jalatsite Liidu (AAFA) president ja tegevjuht Steve Lamar rõhutas selle sammu tähtsust, öeldes:

“Kui me vaatame tagasi, näeme, et see on hetk, mil tarneahelad, logistika ja kogu tööstusharu muutus läbipaistvamaks kui kunagi varem.”

See areng osutab Euroopa e-kaubanduse turu jaokspotentsiaalsele suundumusele suurema läbipaistvusesuunas ülemaailmses kaubanduses.Edukas rakendamine USAs võib inspireerida sarnaseid ELi algatusi, mille tulemusel paraneb tolli tõhusus ja tarbijakaitse kogu Euroopa turgudel. Programm rõhutab avaliku ja erasektori olulist koostööd ülemaailmses kaubanduses, andes Euroopa e-kaubandusettevõtetele eeskuju regulatiivseks kaasamiseks.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025
2 min. lugemist

Instagram avalikustab strateegilised prioriteedid aastaks 2025

Pärast nädalast Meta-ülest poliitikamuutust ja tuliseid arutelusid vastuvõetava kõne ümber näitab Instagram strateegilisi prioriteete. Tegevjuht Adam Mosseri kirjeldab platvormi ambitsioonikat visiooni aastaks 2025, keskendudes suuresti uutele loomingulistele vahenditele ja parematele kasutajaliidetele.

Loe artiklit
Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks
3 min. lugemist

Google Ads käivitab eelarve testid Performance Max jaoks

Google Ads on käivitanud uue funktsiooni, mis võimaldab hinnata eelarve üleminekut dünaamilistest otsingukampaaniatest (DSA) või Display-kampaaniatest Performance Max (PMax) kampaaniatesse. Uuenduse eesmärk on aidata saavutada suuremat tõhusust ja paremaid tulemusi.

Loe artiklit
TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid
2 min. lugemist

TikTok’i 2025 Trends: Uus aruanne paljastab e-kaubanduse strateegiaid

TikToki “What’s Next 2025 Trend Report” tõstab esile uusi suundumusi, mida e-kaubanduse kaubamärgid saavad kasutada, et jääda kultuuriliselt asjakohaseks ja suhelda oma sihtrühmadega. Siin on peamised järeldused teie selle aasta strateegia jaoks, mis aitavad teil orienteeruda turu dünaamikas, optimeerida oma tulemuslikkust ja luua oma sihtrühmaga sisukaid sidemeid andmepõhiste arusaamade ja tõestatud metoodikate abil.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+