2 min. lugemist

Shein tagab Ühendkuningriigi heakskiidu Londoni IPO-le

Businessoffashion.com-i andmetel on moegigant Shein, mis on tuntud oma ülimalt taskukohaste rõivaste poolest, saavutanud olulise verstaposti oma teel börsile mineku suunas. Ühendkuningriigi finantsjärelevalveasutus (FCA) on andnud rohelise tule Londonis kavandatavale börsilubamisele (IPO). See uudis saabus pärast seda, kui ettevõte esitas eelmisel juunis konfidentsiaalselt vajalikud dokumendid Briti reguleerivale asutusele. Sheini teekond börsile ei ole siiski ilma probleemideta. Ettevõte, mis müüb kleite 10 dollari ja teksapükse 12 dollari eest enam kui 150 riigis üle maailma, seisab silmitsi mitmete takistustega.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Shein tagab Ühendkuningriigi heakskiidu Londoni IPO-le
Allikas: Depositphotos

2022. aastal Nanjingist ümber asunud Singapuri peakorteriga ettevõtte ees seisab nüüd täiendav väljakutse, et saada heakskiit Pekingi finantsjärelevalvelt. Hoolimata ettevõtte ümberpaigutamisest on Shein endiselt seotud Hiina offshore-ettevõtete börsil noteerimise regulatiivse raamistikuga, sest tema ulatuslik tootmisvõrgustik tegutseb peamiselt Hiina töövõtjate kaudu.

Atlandi-ülene majanduslik surve

Ettevõtte püüdlused börsil osaleda on sattunud uutele takistustele teisel pool Atlandi ookeani. Hiljutine märkimisväärsete tariifide kehtestamine Hiina impordile Ameerika Ühendriikidesse ja eelseisev tollimaksuvabastuse tühistamine väikestele pakenditele on heitnud varju Sheini finantsväljavaadetele. 2. mail ähvardabAmeerika Ühendriikide vähese tähtsusega kaupade sätte (mis võimaldab praegu maksuvaba sissevedu alla 800 dollari väärtusega pakenditele) kaotamine häirida Sheini kulustruktuuri tema kõige tulutoovamal turul.

Ümberhindamine

Olukorda jälgivad finantsanalüütikud näitavad, et turutingimused võivad sundida Sheini eeldatavat hindamist oluliselt allapoole korrigeerima. Praegused prognoosid näitavad, et ettevõte võib siseneda avalikele turgudele umbes 50 miljardi dollari väärtuses – umbes25% vähem kui eelmisel aastal toimunud erafinantseerimisvoorus kehtestatud 66 miljardit dollarit. Lõplik turukapitalisatsioon sõltub suuresti sellest, kui tõhusalt ettevõte suudab toime tulla Ameerika Ühendriikide muutuvate impordieeskirjadega. Sihtfinantseerimise summa jääb täpsustamata.

Surve ärimudelitele

Ettevõtja Sky Xu asutatud ettevõte on oma impeeriumi üles ehitanud ilma tootmisüksuste omamiseta. Selle asemel koordineerib ta oma tegevust ligikaudu 5800 lepingulise tootmispartneriga, kellest enamik asub Hiinas. Sheini eriline tegevusmudel – üksikute pakkide saatmine otse tarbijatele üle kogu maailma õhutranspordi teel – seisab uute kaubandusreeglite tõttu silmitsi eriliste väljakutsetega. Ettevõte loobus varem püüdlustest viia kaupu Ameerika Ühendriikides börsile, kuna kongress oli mures Hiina tarnevõrgustiku töötingimuste pärast.

Jaga artiklit
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Sarnased artiklid
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
3 min. lugemist

Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?

Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju
3 min. lugemist

TV Evolution: Muutuvad vaatamisharjumused ja brändi mõju

Kuidas inimesed tänapäeval videosisu vaatavad? Mida nad peavad “televisiooniks” ja kus töötab reklaam kõige paremini? CTV (Connected TV) ei ole veel meie e-kaubanduse tähelepanu keskmes, kuid arengud välismaal viitavad sellele, et see võib peagi muutuda. RTL AdAlliance’i uus uuring pakub selgeid andmeid ja suundumusi, mida tasub tähele panna. Ja see näitab, et video edu ei […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+