2 min. lugemist

Sheini mängustrateegia ELi mikroskoobi all, kuna majanduskasv tõuseb hüppeliselt

Hiina kiire moerakendus Shein on saavutanud tohutu kasvu ja peaks veel sel aastal avanema Londoni börsil. Euroopa ametnikud on aga mures ettevõtte agressiivsete kasutajate värbamise strateegiate pärast. Üks selline lähenemine on Sheini mäng, mis pakub tasuta tooteid vastutasuks rakenduse värskete kasutajate suunamise eest.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Sheini mängustrateegia ELi mikroskoobi all, kuna majanduskasv tõuseb hüppeliselt
Allikas: Depositphotos

Teismeline TikToki kasutaja Emily veetis tundide kaupa mängides, kuid ei saanud midagi. Kui video sai viiruslikuks, reageerisid sellele tuhanded inimesed ja üha rohkem TikToki kasutajaid hakkas kasutama oma soovituskoode. Sõltuvust tekitavad rakendusesisesed mängud on viinud ettevõtte maailma suurimate kiirmoefirmade hulka, aidates tal areneda hämmastava kiirusega. Rakenduse kuus erinevat mängu – sealhulgas see, mida Emily mängis – on kättesaadavad neljast ELi riigist, aga ka Ameerika Ühendriikidest ja Ühendkuningriigist. Mängud lubavad kasutajatele võita tasuta krediiti või “tasuta kingitusi” väärtusega kuni 3000 eurot.Eksperdid hoiatavad, et Sheini tegevus võib rikkuda tarbijaõigust ja tuua kaasa miljardite eurode suurused trahvid suurte internetiettevõtete kontrollimist reguleerivate Euroopa Liidu eeskirjade võimaliku seaduserikkumise eest. Edusammude näitajate, taimeri ja hüpikakende kaudu, mis näitavad kõiki hüvesid, mida teised inimesed saavad täiesti tasuta, pakub programm ka mängulist kogemust, mis julgustab kasutajaid liituma.

Source: Shein

Alates aprillist on Euroopa Komisjon tähelepanelikult jälginud jaemüüjat Shein, kes on tuntud oma “tasuta kingituste” mängu poolest. ELi digitaalteenuste seaduse kohaselt on pood liigitatud“väga suure veebiplatvormi” alla, seega kuulub Shein otsese järelevalve alla. Koos seitsmeteistkümne teise riikliku tarbijakaitseorganisatsiooniga kaebas BEUC hiljuti Sheini Hiina konkurendi Temu kohtusse, kuna ta väidetavalt kasutas uue eeskirja alusel sunnimeetmeid. Mängu “peibutussüsteemid”, samuti võltsitud ajamite ja salapäraste eduribade kasutamine võivad põhjustada, et Shein rikub ka digitaalteenuste seadust. Euroopa Komisjon on esitanud Sheinile ja Temule rohkem küsimusi selle kohta, kuidas nad tagavad, et nende tegevus järgib digitaalteenuste seadust. Shein ja Temu peavad vastama, seejärel võib komisjon alustada mõlema ettevõtte vastu kohtumenetlust. Trahv võib ulatuda 1,7 miljardi euroni. Shein on juba sattunud tule alla sunniviisilise tööjõu kasutamise eest oma tarneahelas ning keskkonnaaktivistid on juhtinud tähelepanu jätkusuutlikkuse probleemidele, mida tekitab odava kiirmoe müük. Sheini jaoks tuleb Euroopa ametivõimude suurenenud kontroll pöördeline hetk, sest Ühendkuningriigis asuv inimõiguste rühm on esitanud avalduse Briti börsil noteerimise eest vastutavale Briti reguleerivale asutusele, et peatada Sheini Londoni börsilubavõtt sunniviisilise tööjõu kasutamise väidete tõttu.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU