
Klientide rahulolu, brändi mulje ja usaldus võivad kõik olla toote tagastamisest palju mõjutatud. Kuigi avatud lähenemine tagastamisele – kus müüja ei esita küsimusi – võib tunduda paindlik – on see tegelikult ennasthävitav. Kaupmees peab välja selgitama, miks kliendid kaupa tagasi toovad. See aitab neil lahendada arenevaid probleeme ja tõsta esitatud kaupade kaliibrit ja valikut.
Teine oluline kaalutlus on rahaline; Varude tõhus kontroll ja pettuste ennetamine võivad aidata varusid suurendada.
Avatud suhtlus
Kuigi tagasisaatmispoliitika on ülioluline, on selle kommunikatsiooniväärtus veelgi suurem. Näiteks isegi helde poliitika korral oleks tarbijal kohutav kogemus, kui ta ostab internetist kauba ja avastab, et ei saa seda füüsilisse poodi tagastada. Samuti avaldavad negatiivset mõju keerukad pakendamised ja tagastatud kauba saatmise juhised.
“Kliendikogemuse kvaliteet sõltub rohkem sellest, kuidas te tagastusprotsessi selgitate, kui tagastuspoliitikast endast,” ütles uuringu- ja nõustamisettevõtte Gartner analüütikadirektor Kassi Socha.
Kaasaegne vaade tootlustele rõhutab tootluste koguarvu vähendamist. Kui tarbija on ostuhetkel õnnelik, toob see kasu mitte ainult talle, vaid ka ettevõtte finantsolukorrale. Sellise tehnoloogia nagu virtuaalreaalsuse kasutamine ja põhjaliku tooteteabe pakkumine võib aidata tagastuste arvu vähendada.

Source: Depositphotos
Teine oluline punkt on see, et protsess peaks olema veatu, kui tarbijal peaks olema vaja kaup tagastada. Arvestada tuleks tagasipöördumise valikute laiendamisega tavatarkusest väljapoole, sealhulgas ka äärekivide tagastustega. Kaebuste ja tagasimaksete osas peaks teabevahetus olema lihtne ja avatud; KKK lehekülgedel matmise tingimused on vähemalt kummalised. Tagastuspoliitikad sobivad kategooriasaitide, tootelehtede või väljamöllimisprotsessiga.
Müügiinimesed peaksid otsima meetodeid, kuidas suurendada tagastusalternatiive ja lihtsustada tagastustingimuste kirjavahetust edaspidi. Suurem avatus ja lihtsus suhtluses aitavad seega parandada kliendikogemust ja tõsta klientide lojaalsust , mille abil saab probleeme lahendada.
Väga konkurentsitihedatel turgudel on ülioluline pakkuda tarbijatele mitte ainult kvaliteetseid tooteid , vaid ka lihtsat ja avatud ostu- ja tagastusmehhanismi .
Tagastuspoliitikate ja klientide ootuste tõhus kommunikatsioon sõltub paljuski e-kaubanduse turundusest. E-kaubanduse ettevõtted võivad oluliselt parandada kogu kliendikogemust ja luua brändi usaldust, lisades ostujärgsetesse sõnumitesse, kassasüsteemidesse ja tootekirjeldustesse selgesõnalise tagastusteabe.