2 min. lugemist

Siit saate teada, miks tarbijad tooted tagasi toovad ja muudavad protsessi võimalikult sujuvaks

Brändi edu määravad erinevad tegurid. Ja see võib lõhkuda tarbijate kogemuse toodete tagastamise kohta.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt
Siit saate teada, miks tarbijad tooted tagasi toovad ja muudavad protsessi võimalikult sujuvaks
Allikas: Depositphotos

Klientide rahulolu, brändi mulje ja usaldus võivad kõik olla toote tagastamisest palju mõjutatud. Kuigi avatud lähenemine tagastamisele – kus müüja ei esita küsimusi – võib tunduda paindlik – on see tegelikult ennasthävitav. Kaupmees peab välja selgitama, miks kliendid kaupa tagasi toovad. See aitab neil lahendada arenevaid probleeme ja tõsta esitatud kaupade kaliibrit ja valikut.

Teine oluline kaalutlus on rahaline; Varude tõhus kontroll ja pettuste ennetamine võivad aidata varusid suurendada.

Avatud suhtlus

Kuigi tagasisaatmispoliitika on ülioluline, on selle kommunikatsiooniväärtus veelgi suurem. Näiteks isegi helde poliitika korral oleks tarbijal kohutav kogemus, kui ta ostab internetist kauba ja avastab, et ei saa seda füüsilisse poodi tagastada. Samuti avaldavad negatiivset mõju keerukad pakendamised ja tagastatud kauba saatmise juhised.

“Kliendikogemuse kvaliteet sõltub rohkem sellest, kuidas te tagastusprotsessi selgitate, kui tagastuspoliitikast endast,” ütles uuringu- ja nõustamisettevõtte Gartner analüütikadirektor Kassi Socha.

Kaasaegne vaade tootlustele rõhutab tootluste koguarvu vähendamist. Kui tarbija on ostuhetkel õnnelik, toob see kasu mitte ainult talle, vaid ka ettevõtte finantsolukorrale. Sellise tehnoloogia nagu virtuaalreaalsuse kasutamine ja põhjaliku tooteteabe pakkumine võib aidata tagastuste arvu vähendada.

Source: Depositphotos

Teine oluline punkt on see, et protsess peaks olema veatu, kui tarbijal peaks olema vaja kaup tagastada. Arvestada tuleks tagasipöördumise valikute laiendamisega tavatarkusest väljapoole, sealhulgas ka äärekivide tagastustega. Kaebuste ja tagasimaksete osas peaks teabevahetus olema lihtne ja avatud; KKK lehekülgedel matmise tingimused on vähemalt kummalised. Tagastuspoliitikad sobivad kategooriasaitide, tootelehtede või väljamöllimisprotsessiga.

Müügiinimesed peaksid otsima meetodeid, kuidas suurendada tagastusalternatiive ja lihtsustada tagastustingimuste kirjavahetust edaspidi. Suurem avatus ja lihtsus suhtluses aitavad seega parandada kliendikogemust ja tõsta klientide lojaalsust , mille abil saab probleeme lahendada.

Väga konkurentsitihedatel turgudel on ülioluline pakkuda tarbijatele mitte ainult kvaliteetseid tooteid , vaid ka lihtsat ja avatud ostu- ja tagastusmehhanismi .

Tagastuspoliitikate ja klientide ootuste tõhus kommunikatsioon sõltub paljuski e-kaubanduse turundusest. E-kaubanduse ettevõtted võivad oluliselt parandada kogu kliendikogemust ja luua brändi usaldust, lisades ostujärgsetesse sõnumitesse, kassasüsteemidesse ja tootekirjeldustesse selgesõnalise tagastusteabe.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
E-kaubanduse tellimuse trendid 2025
5 min. lugemist

E-kaubanduse tellimuse trendid 2025

Subscrybe’i koostatud Subscription Trends Q1 Report 2025 põhjal uurib see artikkel viit suundumust, mis kujundavad ümber tellimusmajandust. Selle asemel, et lihtsalt kokkuvõtteid teha, on järeldused hoolikalt kohandatud e-kaubandusettevõtete jaoks, säilitades samal ajal algsed andmepunktid ja tegelikud näited.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Kuidas kaardiga seotud pakkumised muudavad lojaalsust
11 min. lugemist

Kuidas kaardiga seotud pakkumised muudavad lojaalsust

Palju aastaid oli kupongi lunastamine kaupluses, et teenida allahindlust või preemiat, kohmakas kliendi teekond. Kupongid on olnud olemas sama kaua kui kauplused ise, kuid mobiiltelefoni tulek tõi kaasa mobiilikupongid ja võimaluse viia läbi “mitmekanalilisi” lojaalsuskampaaniaid, mille puhul kaupmees võib kasutada nii veebis kui ka kaupluses lunastatavat allahindluskoodi. Siiski ei olnud kaupluses jälgimise tegelikkus nii sujuv […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Loe artiklit
Miks turuplatvormid on kõige targem viis uuele turule sisenemiseks
7 min. lugemist

Miks turuplatvormid on kõige targem viis uuele turule sisenemiseks

Uuele turule laienemine võib tunduda tundmatuseni minekuna. Olenemata sellest, kas olete kasvav kaubamärk või ambitsioonikas idufirma, on probleemid lõputud: kõrged algkulud, tundmatud eeskirjad, kohalike kontaktide puudumine ja killustatud logistika. Siinkohal tulevadki turuplatvormid kasuks. Tänapäeva e-kaubanduse turuplatvormid pakuvad võimsat, skaleeritavat ja madala riskiga võimalust siseneda uutele turgudele ilma traditsiooniliste laienemisstrateegiate rasketeta. Esmalt võtame lahti, miks turuplatvormid […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+