Spordis osalemise mõju
Kuna kasutajad kogu maailmas kulutasid Spotchatis üle 25 miljoni minuti spordiga seotud sisu tarbimisele, jäi spordisisu platvormi domineerivaks funktsiooniks.
93% Ameerika Snapchatteritest teatas, et nad on oma lemmikmeeskondade ja sportlastega tihedamalt seotud sotsiaalmeedia jälgimise kaudu, oli sotsiaalmeedia mõju spordifännusele eriti selge.
Uute horisontideni jõudmine liitreaalsuses
Reklaamide, Snap Ads’i ja AR-objektiivide puhul näitasid Snapchati AR-funktsioonid märkimisväärseid kaasamisnäitajaid, mis tekitasid viis korda rohkem aktiivset tähelepanu kui teiste sotsiaalmeediaplatvormide omad. Ameerika Ühendriikides oli Venom: The Last Dance ja Bojangles olid kõige populaarsemad sponsoreeritud läätsed, samas kui Pink Dog, Soft Filter ja Scribble World 2 olid kõige populaarsemad mittesponsoreeritud läätsed. Maailmas olid Bitmoji kasutajad eriti huvitatud Pepsi ja Applebee’s’i läätsedest.
Innovatsioon ilu ja moe valdkonnas
Kuna 113 miljonil kasutajal kogu maailmas on vähemalt üks kogemus sponsoreeritud iluobjektiividega, toimus platvormil ilusalongi sisu buum. Spotlight’is vaatasid iluhuvilised sellega seotud sisu üle 262 miljoni tunni. Huvitav on see, et huulepulga ja silmalaineri proovimise mänguaeg oli vastavalt 16% ja 14% pikem kui keskmine kasutusaeg. Kuna kõige enam müüdud rõivaste seas domineerisid kotiriided, peegeldasid Bitmoji moesuundumused tegelikke maitseid. Luksusettevõtted nagu Dior, Stone Island, Chopard ja Cartier on virtuaalse proovimise kaudu kasutanud tõhusalt liitreaalsuse tehnoloogiat, et alandada kallimate moeosade turuletuleku barjääri.
Kogemused söögitegemise ja reisimisega
Kasutajad olid vaimustuses reisimisega seotud sisust, mis kogus Spotlight’is üle 73 miljoni vaatamistunni kogu maailmas. USA populaarsed sihtkohad olid sellised suured hotelliketid nagu Hilton ja Marriott, samuti California osariigi pargid ja NYC pargid. Platvormil registreeriti ka märkimisväärne toiduga seotud tegevus, kuna kasutajad registreerisid aasta jooksul 75 miljonit sisselogimist ja 896 miljonit restoranikülastust.
Meelelahutus ja muusika
Kuna 79% Ameerika kasutajatest tunnistab end tulihingelisteks muusikasõpradeks, oli muusika jätkuvalt oluline osa Snapchati kasutuskogemusest. Populaarsete lugude hulka kuulusid kaasaegsed hitid nagu Tommy Richmani “MILLION DOLLAR BABY” ja ajatuid lugusid nagu The Cure’i “Friday I’m in Love”. Katy Perry ja Charli XCX olid kõige enam jagatud sponsoreeritud läätsed muusika kohta.
Platvormi areng ja populatsioonid
Kuna enam kui pooled selle kasutajatest Ameerika Ühendriikides on 25-aastased või vanemad, on Snapchatist vaid 13 aastaga saanud paljurahvuseline platvorm. Kuna esimese aasta jooksul keskmiselt 90 % kasutajatest on jäänud viie aasta jooksul püsima, on platvorm jätkuvalt muljetavaldav kasutajate lojaalsus.
95 % igapäevastest kasutajatest kasutab ühe seansi jooksul mitu vahekaarti, mis näitab, et kaasatus on endiselt kõrge kõigi funktsioonide puhul
. 2024. aastal kogus 578 miljonit kasutajat kogu maailmas üle 118 miljoni vaatamistunni vanemaga seotud sisu, mis näitab selle märkimisväärset populaarsust.
Enneolematu kasv kõigis sektorites
Snapchat jätkab digitaalse loovuse ja sotsiaalse sidususe uuesti defineerimist. Alates spordis osalemisest kuni AR-arendusteni, iluinnovatsioonidest kuni ülemaailmse reisimaterjalini on platvorm näidanud hämmastavat laienemist kõigis valdkondades. Snapchat mitte ainult ei hoia oma juhtpositsiooni sotsiaalmeedias, vaid kehtestab ka uusi mõõdupuid digitaalse osalemise jaoks oma mitmepõlvilise atraktiivsuse, silmapaistva kasutajate säilitamise määra ja pidevate tehnoloogiliste uuendustega. Need edusammud peegeldavad Snapchati jätkuvat pühendumust luua olulisi ühendusi ja kunstilist väljendust pidevalt muutuvas digitaalkeskkonnas, kui kasutajad ootavad oma kohandatud aastalõpu kokkuvõtteid 17. detsembril.