
Vestlus kui uus reklaamipind
Platvorm esitles reklaaminädalal uurimistulemusi, mis kaardistasid kasutajate suhtumist vestlustes reklaamidesse. 86% USA sotsiaalmeedia kasutajatest on avatud sõnumite vastuvõtmisele kaubamärkidelt sellistes rakendustes nagu Snapchat või Messenger.
Kantari uuring kinnitas, et 85% Snapchatteritest peab seda formaati asjakohaseks ja loomulikult sobivaks nende platvormiharjumustega. Snapchatis on 71% kasutajatest loonud oma viisi sõpradega suhtlemiseks, muutes platvormi isiklikumaks kui klassikaline uudistevoog.
Esimesed kampaaniad andsid tugevaid tulemusi
Calvin Harris oli esimene artist, kes testis Sponsored Snapsi oma loo Blessings jaoks. Kampaania sõnumiga “Calvin Harris kirjutab…” jõudis Ühendkuningriigis 11.8 miljoni kasutajani ja suurendas Spotify vooge 58%.

Source: Snapchat
Wendy’s saavutas ühe päevaga 52 miljonit näitamist ja registreeris orgaaniliste jälgijate arvu 54% kasvu . Bränd tugines huumorile ja suhtlusstiilile, mille kasutajad tunnevad ära sõpradega saadetud sõnumitest.
Mis töötab vestlusreklaamis
MAGNA Media Trialsiga läbi viidud uuringud näitasid, et kasutajad ootavad vestluses kaubamärkidelt praktilist väärtust ennekõike. Kõige paremini toimivad allahindlused, isikupärastatud soovitused ja õigeaegsed värskendused . Lõbus sisu võib muuta regulaarse suhtluse hetkeks, mida inimesed tegelikult mäletavad.
Mõõdikud kinnitasid formaadi tõhusust. Sponsoreeritud Snapi täielikul avamisel näeme:
- 2,3 korda suurem kasv ilma abita bränditeadlikkuses
- 1,4 korda suurem reklaamiteadlikkuse kasv
- 1,8 korda suurem ostukavatsuse kasv
Kõiki väärtusi võrreldakse teiste sotsiaalsete platvormidega.
Miks Snapchat panustab vestlusele?
Platvorm eristub konkurentidest, panustades lõputu sisu kerimise asemel vestluste intiimsusele. Snapchat peab vestlust oma tugevaimaks eristajaks teistest sotsiaalvõrgustikest.
Sponsoreeritud klõpsud ilmuvad vestluste vahel, kuid ei riku olemasolevate vestluste privaatsust. Kasutajad saavad valida, kas reklaami avada või vahele jätta.
Formaat on kaubamärkidele saadaval alates sellest nädalast. Snapchat tutvustas ka uut mõõtmise käsiraamatut , mis aitab turundajatel mõõta kampaania tõhusust vestluskeskkonnas.