2 min. lugemist

4 P turunduskomplekt

4P tähistab toodet, hinda, reklaami ja kohta. See on strateegia, mis loob tooteportfelli ehk organisatsiooni pakkumise. Esimene on müüdav toode hinna, kvaliteedi või muude toote või teenusega seotud atribuutide osas. Hind viitab hinnale, kas kauba või ettevõtte üldise majanduse hinnale. Edendamine on toote reklaamimine ja koht viitab levitamismeetodile, mille abil toode kliendini jõuab.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Kõiki neid elemente analüüsides saate luua tervikliku strateegia , mis resoneerib teie sihtrühmaga.

Toode:

Toode on teie turundusmeloodia alus. See on magus harmoonia, mis resoneerib teie sihtrühmaga. Teie toode eristab teid konkurentidest ja selle ainulaadne müügipakkumine (USP) on klientide lojaalsuse avamise võti. Meisterdades toote, mis vastab teie sihtrühma vajadustele, loote lojaalse jälgija, kes laulab teie kiitust.

Hind:

Hind on rütm, mis määrab teie turundusstrateegia tempo. See on löök, mis hoiab teie kliente teie brändiga sünkroonis. Kui leiate õige hinnapunkti, loote oma toote ja klientide vahel harmooniatunde. Liiga kõrge ja kaotate rütmi; liiga madal ja sa kaotad meloodia. Leidke täiuslik tasakaal ja olete täiuslikus harmoonias.

Edendamine:

Edendamine on harmoonia, mis ühendab teie turundusstrateegia. See on viis, kuidas edastate oma sõnumit oma sihtrühmale, kasutades erinevaid kanaleid ja taktikaid, et luua ühtsus- ja ühtekuuluvustunne. Olgu see siis sotsiaalmeedia, sisuturunduse või mõjutajate partnerluste kaudu, reklaamimine on võti oma sõnumi ühtlustamiseks oma publikuga.

Koht:

Seade on see, kus see kõik kokku tuleb. See on koht, kus teie toode kohtub oma klientidega, kus reklaam kohtub oma publikuga ja kus hind kohtub selle turuga. Koht on luua keskkond, kus teie kliendid saavad teie brändiga suhelda, kus nad saavad kogeda teie turundusstrateegia harmooniat. Ükskõik, kas see on veebipood või füüsiline poefassaad, on koht, kus maagia juhtub.

Ühtlustades need neli sammast – toode, hind, reklaam ja koht – loote turundusstrateegia , mis resoneerib teie sihtrühmaga.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU