2 min. lugemist

4A turunduses

4A mudel viitab turundusstrateegiale, mis määrab, kas toodet või teenust tasub pakkuda klientide rühmale. Esimene punkt on taskukohasus, mida nähakse peamiselt kliendi seisukohast. Teine on kättesaadavus, mis on üldine juurdepääsetavus selle kohta, kuidas reklaam aitab brändil kliendini jõuda. Järgmine punkt on teadlikkus, mis viitab sellele, kui tuntud toode on. Viimane punkt on vastuvõetavus, mis on kas toote teadlikkus või valmisolek toodet või teenust proovida.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

 

Kasutatavus:

Vastuvõetavus viitab sellele, mil määral toode või teenus vastab sihtrühma vajadustele ja ootustele. See on see, mil määral toodet või teenust peetakse väärtuslikuks, asjakohaseks ja rahuldavaks. Vastuvõetavust mõjutavad sellised tegurid nagu toote omadused, kvaliteet ja jõudlus.

Taskukohasus:

Taskukohasus viitab toote või teenuse maksumusele sihtrühma eelarve suhtes. See on see, mil määral toodet või teenust tajutakse taskukohasena ja käeulatuses. Taskukohasust mõjutavad sellised tegurid nagu hind, väärtus ja rahaline olukord.

Kättesaadavus:

Juurdepääsetavus viitab sellele, kui lihtne on sihtrühmal toodet või teenust saada. See on aste, mil määral toode või teenus on kergesti ligipääsetav ja mugav. Juurdepääsetavust mõjutavad sellised tegurid nagu asukoht, kättesaadavus ja logistika.

Teadlikkust:

Teadlikkus viitab sellele, mil määral on toode või teenus sihtrühma poolt tuntud ja tunnustatud. See on see, mil määral peetakse toodet või teenust asjakohaseks ja tuttavaks. Teadlikkust mõjutavad sellised tegurid nagu reklaam, turundus ja suusõnaline suhtlus.

4A mudel pakub terviklikku raamistikku tarbijakäitumise mõistmiseks ja tõhusate turundusstrateegiate väljatöötamiseks. Võttes arvesse nelja tegurit, milleks on vastuvõetavus, taskukohasus, juurdepääsetavus ja teadlikkus, saavad ettevõtted kohandada oma turundustegevust vastavalt oma sihtrühma vajadustele ja eelistustele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Töökoha harmoonia edendamine: Töötajate vaheliste suhete jõud
13 min. lugemist

Töökoha harmoonia edendamine: Töötajate vaheliste suhete jõud

Töötajate ja juhtkonna vaheliste positiivsete suhete arendamine on oluline töötajate kogemuse parandamiseks ja organisatsiooni edu edendamiseks. Selles dünaamikas mängivad personalitöötajad keskset rolli, edendades avatud suhtlust ja usaldust töötajate seas. Seades prioriteediks töötajate huvide kaitsmise, volituste andmise ja heaolu, saavad personalispetsialistid luua keskkonna, kus inimesed tunnevad end väärtustatuna ja pühendununa, mis toob kaasa parema töötajapidamise ja […]

Kerry Pierson Kerry Pierson
Co-Founder, Perlman Pierson
Loe artiklit
SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini
2 min. lugemist

SHEIN IPO hindamine langeb 50B dollarini

Reutersi eksklusiivse raporti kohaselt on Sheinil käimas läbi see, mida me tööstuses nimetame “reality check momendiks”. Asi on selline: Shein kaalub oma debüüti Londoni börsil, kuid seal on üks konks. Uskumatu, et nende praegune 50 miljardi dollari suurune hinnang on umbes veerandi võrra madalam kui nende eelmise aasta väärtus.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+