1 min. lugemist

Astroturfing

Astroturfing on üks ebaausaid turundustavasid, mida kasutavad mõned kaubamärgid või need, kes üritavad müüa erinevaid tooteid. See on taktika, kus sponsor maksab positiivse reklaami või müügiedenduse eest erinevates veebikohtades.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Astroturfing on üks ebaausaid turundustavasid, mida kasutavad mõned kaubamärgid või need, kes üritavad müüa erinevaid tooteid. See on taktika, kus sponsor maksab positiivse reklaami või müügiedenduse eest erinevates veebikohtades. Need võivad olla kas suhtlusvõrgustikud, arutelufoorumid või mitmesugused ajaveebid, mis on loodud ainult valepositiivse reklaami levitamiseks. Näiliselt loomuliku välimusega positiivsed ülevaated on spetsialistide järjepideva töö tulemus.

 

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU