Bännerid on ettevõtete jaoks populaarne viis oma sõnumi veebis edastamiseks. Need on nagu digitaalne reklaamtahvel, mis ilmub veebisaitidele, tavaliselt ekraani servas. Ja olgem ausad, need on endiselt üks tõhusamaid viise, kuidas ettevõtted saavad oma sihtrühmani jõuda. Väljaandjad teevad koostööd nende reklaamijatega, kes maksavad oma bännerite kuvamise eest nende saitidel. See toimib nii, et saate maksta iga kord, kui keegi teie bännerit näeb (tuntud kui CPM või tuhande näitamise hind), või saate maksta ainult siis, kui keegi sellel tegelikult klõpsab (seda nimetatakse PPC-ks või kliki eest maksmiseks).
5 talendihankesaladust, mis tegelikult töötavad 2025. aastal (mitte see, mida kõik teised teevad)
On põhjus, miks teatud ettevõtetel on kandidaadid järjekorras, samal ajal kui teised võitlevad talentide leidmisega isegi põhiliste rollide jaoks. See ei ole see, mida te arvate. Ventsislava Nikolova tegi sadade värbamismeeskondadega koostööd tehes kindlaks, mis täpselt eristab ettevõtteid, mis meelitavad ligi suurepäraseid talente, nendest, mis ei suuda. Lõhe on suurem, kui te arvata oskate.