Bännerid on ettevõtete jaoks populaarne viis oma sõnumi veebis edastamiseks. Need on nagu digitaalne reklaamtahvel, mis ilmub veebisaitidele, tavaliselt ekraani servas. Ja olgem ausad, need on endiselt üks tõhusamaid viise, kuidas ettevõtted saavad oma sihtrühmani jõuda. Väljaandjad teevad koostööd nende reklaamijatega, kes maksavad oma bännerite kuvamise eest nende saitidel. See toimib nii, et saate maksta iga kord, kui keegi teie bännerit näeb (tuntud kui CPM või tuhande näitamise hind), või saate maksta ainult siis, kui keegi sellel tegelikult klõpsab (seda nimetatakse PPC-ks või kliki eest maksmiseks).
Suurendage oma TikTok poe tulemuslikkuse tulemust uute kategooriate võrdlusnäitajatega
Alates eilsest, 13. märtsist 2025, viis TikTok lõpule oma poe tulemuslikkuse hindamissüsteemi olulise uuenduse. Uus lähenemine võrdleb nüüd teie müüja tulemuslikkust teiste müüjatega samas tootenimekirja kategoorias, mitte kogu turuga.