Mõelge oma lemmikkohvikule või raamatupoele – sellele, mille juurde alati tagasi tulete, isegi kui läheduses on muid võimalusi. See on brändilojaalsus tegevuses. See on mugavustunne ja tuttavlikkus, mis hoiab kliente rohkem tagasi tulemas. Ja see ei puuduta ainult tooteid või teenuseid endid, vaid ka seda, kuidas kliendid end tunnevad, kui nad teie brändiga suhtlevad. Kui täidate järjekindlalt oma lubadusi, näitate üles empaatiat ja jagate väärtusi, mis teie publikuga resoneeruvad, loote nendega sügava sideme. See ongi brändilojaalsus. See on ülim kompliment teie ettevõttele, sest see tähendab, et kliendid usaldavad teid piisavalt, et pidevalt tagasi tulla. Ja see on peamine kasvumootor, kuna lojaalsed kliendid soovitavad teid tõenäolisemalt teistele ning proovivad uusi tooteid ja teenuseid.