Buzzmarketing on turunduse tüüp, mille eesmärk on luua inimeste seas brändi, toote või teenuse kohta buzz, buzz või buzz. Selle eesmärk on luua bränditeadlikkust ilma suuri kulusid kandmata. Viirusturundus ja astroturfing on samuti osa buzz-turundusest. See on üks võimsamaid turundusvahendeid, sest kui kampaania on edukas, levitab meedia ise sõna.
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.