1 min. lugemist

Buzzmarketing

Buzzmarketing on turunduse tüüp, mille eesmärk on luua inimeste seas brändi, toote või teenuse kohta buzz, buzz või buzz. Selle eesmärk on luua bränditeadlikkust ilma suuri kulusid kandmata.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Buzzmarketing on turunduse tüüp, mille eesmärk on luua inimeste seas brändi, toote või teenuse kohta buzz, buzz või buzz. Selle eesmärk on luua bränditeadlikkust ilma suuri kulusid kandmata. Viirusturundus ja astroturfing on samuti osa buzz-turundusest. See on üks võimsamaid turundusvahendeid, sest kui kampaania on edukas, levitab meedia ise sõna.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024
3 min. lugemist

TikToki tõus: TikTik: meelelahutuse, kaubanduse ja kultuuri ümberkujundamine aastal 2024

Kui me vaatame aastasse 2024, siis TikTok on tõusnud digitaalsete muutuste jõuallikaks, saavutades muljetavaldava verstaposti – 170 miljonit Ameerika kasutajat oma üleilmses kogukonnas, mis koosneb enam kui miljardist inimesest. Platvormi ainulaadne lähenemine sisule on muutnud revolutsiooniliselt, kuidas ettevõtted oma sihtrühmadega suhtlevad, eriti TikTok Shopi kaudu, kus igakuised LIVE-sessioonid on Ameerika Ühendriikides kolmekordistunud.

Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+