Keskmine aeg kohapeal on nagu stopper veebisaidi kaasamiseks. See ütleb teile, kui kaua külastajad keskmiselt ühe külastuse ajal ringi hängivad ja teie veebilehti uurivad. See mõõdik annab teile ülevaate sellest, kui köitev on teie sisu ja kui hästi teie sait külastajate tähelepanu hoiab. Suurem keskmine aeg kohapeal tähendab tavaliselt seda, et külastajad leiavad vajaliku ja naudivad oma viibimist, samas kui lühem aeg võib anda märku kasutajakogemuse või sisu asjakohasuse paranemisest. See on veebimeistrite ja turundajate jaoks ülioluline mõõdik oma strateegiate täpsustamiseks, seotuse parandamiseks ja lõpuks külastajatele rahuldavama veebikogemuse loomiseks.
Miks personaalne kaubamärk on parem kui PPC: Slovakkia idufirma tõestus
Kui enamik e-poode viskab tuhandeid eurosid Facebooki ja Google’i reklaami, siis 37-aastane Ivetka Hrabovska Gentlejamist tõestas, et on olemas ka tõhusam tee. Tema isikliku brändi abil teenib ta kuni 50% müügist 26-eurose hinnaga premium-toodete puhul. Kuidas ta seda teeb?