AVS viitab tüüpilisele vaatajate arvule, kes vaatavad meediaülekannet või -voogu igal ajahetkel. See aitab ringhäälinguorganisatsioonidel ja sisuloojatel hinnata oma programmide ulatust ja mõju. AVS-i analüüsides saavad nad kohandada sisu, optimeerida reklaamipaigutusi ja paremini mõista vaatajaskonna eelistusi, tagades sihipärasema ja tõhusama vaatamiskogemuse.
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.