1 min. lugemist

Küpsised

Küpsised on kirjed, mille veebibrauser salvestab pärast sidusettevõtte lingil klõpsamist. Just nii toimib sidusettevõtte turundus.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Küpsised on kirjed, mille veebibrauser salvestab pärast sidusettevõtte lingil klõpsamist. Just nii toimib sidusettevõtte turundus. Lingi klõpsamisel luuakse küpsis, mis salvestatakse brauserisse (tavaliselt 30 päevaks). Pärast seda perioodi kustutatakse need automaatselt ja väljaandjal ei ole enam õigust komisjonitasule. Küpsised on väljaandja andmed, mis tagavad, et väljaandja saab komisjonitasu. See kehtib ka juhul, kui klient ei soorita ostu kohe, vaid naaseb e-poodi mitme päeva pärast. Nad jälgivad, kas klient teeb ostu pärast reklaamil klõpsamist, et tagada kirjastajale vahendustasu maksmine.

Küpsiste tüübid:

  • Seansiküpsised: ajutised ja kustutatakse, kui brauser on suletud
  • Püsiküpsised: jäävad seadmesse kindlaks perioodiks
  • Esimese osapoole küpsised: määrab külastatav veebisait
  • Kolmanda osapoole küpsised: määratud teiste domeenide poolt

Funktsioone:

  • Pidage meeles kasutaja eelistusi
  • Kasutaja käitumise jälgimine analüüsi jaoks
  • Isikupärastatud reklaamimise lubamine
  • Säilitage sisselogimisseansid

Kuigi küpsised on sidusettevõtte turunduse jaoks üliolulised, on neil veebitehnoloogias laiemad rakendused ja neil on oluline roll tänapäevaste veebisaitide toimimises ja kasutajatega suhtlemises.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
2 min. lugemist

Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis

Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist
3 min. lugemist

EL piirab moebrändide müümata jäänud riiete hävitamist

Euroopa Komisjon valmistab ette ajalooliselt rangeid meetmeid moetööstuse jäätmete vastu. Alates 2026. aastast peavad kaubamärgid tõestama, et neil ei ole muud võimalust kui müümata jäänud rõivaste hävitamine. Moegigantide jaoks algab uus ajastu – varude vaikselt kõrvaldamise lõpp.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU