1 min. lugemist

Küpsised

Küpsised on kirjed, mille veebibrauser salvestab pärast sidusettevõtte lingil klõpsamist. Just nii toimib sidusettevõtte turundus.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Küpsised on kirjed, mille veebibrauser salvestab pärast sidusettevõtte lingil klõpsamist. Just nii toimib sidusettevõtte turundus. Lingi klõpsamisel luuakse küpsis, mis salvestatakse brauserisse (tavaliselt 30 päevaks). Pärast seda perioodi kustutatakse need automaatselt ja väljaandjal ei ole enam õigust komisjonitasule. Küpsised on väljaandja andmed, mis tagavad, et väljaandja saab komisjonitasu. See kehtib ka juhul, kui klient ei soorita ostu kohe, vaid naaseb e-poodi mitme päeva pärast. Nad jälgivad, kas klient teeb ostu pärast reklaamil klõpsamist, et tagada kirjastajale vahendustasu maksmine.

Küpsiste tüübid:

  • Seansiküpsised: ajutised ja kustutatakse, kui brauser on suletud
  • Püsiküpsised: jäävad seadmesse kindlaks perioodiks
  • Esimese osapoole küpsised: määrab külastatav veebisait
  • Kolmanda osapoole küpsised: määratud teiste domeenide poolt

Funktsioone:

  • Pidage meeles kasutaja eelistusi
  • Kasutaja käitumise jälgimine analüüsi jaoks
  • Isikupärastatud reklaamimise lubamine
  • Säilitage sisselogimisseansid

Kuigi küpsised on sidusettevõtte turunduse jaoks üliolulised, on neil veebitehnoloogias laiemad rakendused ja neil on oluline roll tänapäevaste veebisaitide toimimises ja kasutajatega suhtlemises.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses
7 min. lugemist

TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses

Kas olete kokku puutunud lühendiga KPI? Kui te töötate tulemuslikus turunduses, ei saa te terminit Key Performance Indicators vältida. Kõigile, kes soovivad hinnata oma veebipõhist äri pigem andmete kui intuitsiooni põhjal, on siin põhjalik mõõdikute juhend. Mida KPI-d täpselt tähendavad, milliseid neist peaksite jälgima ja kuidas neid analüüsida?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+