E-posti avamismäär on e-posti turunduse peamine tulemusnäitaja. See mõõdab adressaatide osakaalu, kes vaatavad konkreetse kampaania e-kirju. Arvutamiseks: avamismäär = (avatud e-kirjade arv / tarnitud e-kirjade arv) x 100. Avamismäärad kõiguvad tööstusharude lõikes, kuid üldine keskmine hõljub umbes 17%. Selle sihttaseme saavutamist või ületamist peetakse üldiselt heaks tavaks.
Suurendage oma TikTok poe tulemuslikkuse tulemust uute kategooriate võrdlusnäitajatega
Alates eilsest, 13. märtsist 2025, viis TikTok lõpule oma poe tulemuslikkuse hindamissüsteemi olulise uuenduse. Uus lähenemine võrdleb nüüd teie müüja tulemuslikkust teiste müüjatega samas tootenimekirja kategoorias, mitte kogu turuga.