Brändi identiteedi prisma: Jean-Noël Kapfereri turundusmudel, mis koosneb kuuest elemendist, mis määratlevad brändi identiteedi: Füüsiline vorm (füüsilised aspektid), isiksus, kultuur, suhe (klientidega), peegeldus (klientide tajumine) ja minapilt (klientide eneseväärikustumine). See aitab kaubamärkidel luua tugevat ja järjepidevat identiteeti.
Instagram käivitab toimetused: Mida see uus videotöötlusvahend pakub?
Instagram on ametlikult avalikustanud oma videotöötlusrakenduse Edits. Seda hindavad eriti kõrgelt sisu loojad ja väikesed kaubamärgid, kes soovivad oma videotootmist laiendada. See on otsene vastus populaarsele CapCut tööriistale, mis kuulub ByteDance’i alla. Mille poolest need rakendused erinevad ja milline on nende potentsiaal e-kaubanduse jaoks?