2 min. lugemist

Mis on brändiedenduse uuringud?

Uurimismeetod, mis mõõdab, kuidas reklaamikampaaniad mõjutavad brändi tajumist sihtrühma seas. Kuidas see töötab: Reklaamide näitamine testrühmale Küsitlege neid lühikeste küsimustikega Vastuste võrdlemine kontrollrühmaga, kes reklaame ei näinud Brändimõõdikute “edendus” (suurenemine) mõõtmine Peamised mõõdetud mõõdikud: Bränditeadlikkus – kas inimesed tunnevad teie brändi ära?

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Uurimismeetod, mis mõõdab, kuidas reklaamikampaaniad mõjutavad brändi tajumist sihtrühma seas.

Kuidas see töötab:

  • Reklaamide näitamine testrühmale
  • Küsitlege neid lühikeste küsimustikega
  • Vastuste võrdlemine kontrollrühmaga, kes reklaame ei näinud
  • Brändimõõdikute “edendus” (suurenemine) mõõtmine

Peamised mõõdetud mõõdikud:

  • Bränditeadlikkus – kas inimesed tunnevad teie brändi ära?
  • Brändi tajumine – Mida nad teie brändist arvavad?
  • Ostukavatsus – kas nad ostaksid teilt?
  • Reklaami meeldetuletamine – kas nad mäletavad, et nägid teie reklaami?
  • Sõnumite assotsiatsioon – Kas nad seovad teie sõnumi teie kaubamärgiga?

Rakendamise meetodid:

  1. Omauuringud – Ehitatud otse sellistesse platvormidesse nagu LinkedIn, mida näidatakse kasutajatele pärast reklaami kokkupuudet
  2. Platvormivälised uuringud – sõltumatud uuringud kolmandate osapoolte kaudu, nagu Nielsen

Miks B2B ettevõtted seda kasutavad: Traditsioonilised mõõdikud, nagu näitamised, klikid ja CTR, ei näita, mis inimeste peas toimub. Brändiedenduse uuringud mõõdavad kampaaniate psühholoogilist mõju – kas teie reklaamid tegelikult muutsid seda, kuidas otsustajad teie brändi tajuvad, mis lõppkokkuvõttes mõjutab ostuotsuseid kuid hiljem pikkades B2B müügitsüklites.

Praktiline väärtus: Pakub mõõdetavaid andmeid, et näidata brändikampaania tõhusust finantsjuhtidele ja sidusrühmadele, kes vajavad konkreetseid numbreid lisaks edevuse mõõdikutele.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Pinteresti pühadeostude andmed näitavad, milliseid kingitusi inimesed sel aastal tegelikult tahavad
3 min. lugemist

Pinteresti pühadeostude andmed näitavad, milliseid kingitusi inimesed sel aastal tegelikult tahavad

Pinterest loobus just oma pühadehooaja redigeerimisest – sadade kingijuhendite kollektsioonist, mis on täielikult üles ehitatud sellele, mida miljonid kasutajad tegelikult otsivad ja salvestavad. Ja numbrid räägivad päris huvitavaid lugusid pühadeostude kohta 2025. aastal. Platvorm analüüsis otsingumustreid, salvestamiskäitumist ja ostuklikke, et luua 17 kingijuhendite kategooriat. See ei ole Pinteresti loominguline meeskond, kes arvab, mis on trendikas. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU