1 min. lugemist

Mis on Breadcrumb Navigation?

Breadcrumb-navigatsioon on sekundaarne veebisaidi navigatsioonisüsteem, mis näitab kasutaja asukohta saidi hierarhias. See annab selge tee tagasi kõrgemal tasemel lehekülgedele, aidates kasutajatel mõista oma praegust asukohta ja liikuda hõlpsasti seotud jaotistes.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Breadcrumb-navigatsioon on sekundaarne veebisaidi navigatsioonisüsteem, mis näitab kasutaja asukohta saidi hierarhias. See annab selge tee tagasi kõrgemal tasemel lehekülgedele, aidates kasutajatel mõista oma praegust asukohta ja liikuda hõlpsasti seotud jaotistes. Mõiste “leivakriips” pärineb muinasjutust “Hansel ja Gretel”, kus leivakriipsu kasutati raja tähistamiseks.Leivakriipsu navigatsiooni tüübid

  1. Asukohapõhised leivakriipsud: Esitavad saidi hierarhiat, näidates seoseid praeguse lehe ja vanemlehtede vahel.
  2. Path-Based Breadcrumbs: Näitavad kasutaja poolt külastatud lehekülgede järjestust, pakkudes ajaloopõhist navigatsioonijälge.
  3. Atribuutidel põhinev leivakriips: Rõhutavad konkreetseid atribuute või lehel rakendatud filtreid, mida kasutatakse tavaliselt e-kaubanduse veebisaitidel.

Miks on leivakriipsu navigatsioon oluline?Leivakriipsud parandavad kasutajakogemust, lihtsustades navigeerimist, eriti mitmetasandilise sisuga keerulistel veebisaitidel. Need parandavad ligipääsetavust ja vähendavad põrgatuste arvu, võimaldades kasutajatel hõlpsasti oma samme tagasi otsida. Lisaks aitavad leivakriipsud SEO-le kaasa, aidates otsingumootoritel mõista veebisaidi struktuuri ja hierarhiat. Leivakriipsunavigatsioon on oluline vahend kasutatavuse parandamiseks ja selle tagamiseks, et külastajad saavad veebisaite tõhusalt uurida ilma konteksti kaotamata.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed
2 min. lugemist

Kas tagatisraha tagastamine võib kosmeetikatoodete puhul toimida? Kaufland testib ideed

Saksa jaemüüja käivitab pilootprojekti, mis võib pakendimängu muuta. Kauflandi kliendid Münchenis tagastavad nüüd tühjad kosmeetikapakendid samamoodi nagu koksipudeli – pandiautomaadisse 29 sendi eest. Üksikasjad pärinevad Kauflandi pressiteatest , mis avaldati nende ettevõtte uudistetoimetuses.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus
3 min. lugemist

Postiteenuse poolsest projektist saab 13,6 miljoni kasutaja soovinimekirja rakendus

Kuigi paljud kardavad majanduslangust, avaldab Taani soovinimekirja rakendus GoWish oma kõigi aegade parimaid numbreid. TechCrunchi aruande kohaselt jõudis see eelmisel nädalal USA App Store’is 2. kohale ja on viimase aasta jooksul kahekordistanud oma kasutajate arvu 13,6 miljonini. Märkimisväärne detail? See sai alguse Taani-Rootsi postiteenistuse PostNordi jõuluprojektist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu
2 min. lugemist

Kulude kokkuhoid #1 mõõdik: kuidas ettevõtted mõõdavad tehisintellekti automatiseerimise edu

TikToki ja NewtonX-i uued uuringud näitavad, kuidas ettevõtted kasutavad tehisintellekti automatiseerimist turunduses ja müügis. 90% juhtidest arvab, et tehisintellekti automatiseerimine aitab nende ettevõtetel kasvada. Investeeringud kasvavad kiiresti ja kõik ootavad tulemusi.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU