1 min. lugemist

Mis on digitaalne PR?

Digitaalne PR? See on nagu traditsiooniline PR-i lahedam, tehnikateadlik nõbu.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Digitaalne PR? See on nagu traditsiooniline PR-i lahedam, tehnikateadlik nõbu. Selle asemel, et uhketel üritustel šoppama hakata, räägime veebipõhisest suminast ja Interneti-kuulsusest. Mõelge blogijatele, mitte stendidele. Teleklippide asemel sotsiaalmeedia mavens.

See kõik on seotud teie kaubamärgi väljatoomisega Interneti metsikus läänes. Sa pead olema kõikjal – Twitter, Instagram, sa nimetad seda. Ja ärge unustage neid mõjutajaid – nad on nagu steroidide digitaalne suusõnaline.

Kuid see ei tähenda ainult valjuhäälsust. Sa pead olema ka tark. SEO nipid, viiruslik sisu, kogu shebang. Selle eesmärk on panna Google teid armastama sama palju kui teie kliente.

Ja olgem ausad, praegusel ajal, kui te pole võrgus, võite sama hästi olla nähtamatu. Digitaalne PR on see, kuidas tagate, et teie bränd ei kaoks Interneti-tühjusesse.

Nii et jah, see on internetiajastu PR. Vähem šampanjat ja kaaviari, rohkem klikke ja jagamisi. See on maailm, kus me praegu elame.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem
4 min. lugemist

Tehisintellektuaalkunst, võltsingud ja petturlikud veebisaidid. Digitaalne turundus ei ole kunagi olnud riskantsem

Digitaalne reklaam muutub kiiremini kui kunagi varem ning e-kaubanduse kaubamärgid ja turundusagentuurid peavad uute väljakutsete ja võimalustega sammu pidama. Industry Pulse Report kaardistab, millised trendid, ohud, süvavead ja uuendused kujundavad online-reklaami järgmisel aastal. See tugineb digitaalse meedia ekspertide – reklaamitegijate, agentuuride, reklaamtehnoloogiaettevõtete ja kirjastajate – arvamustele ning annab ülevaate sellest, mis on 2025. aastal tõhusa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses
7 min. lugemist

TOP tulemuslikkuse põhinäitajad tulemuslikus turunduses

Kas olete kokku puutunud lühendiga KPI? Kui te töötate tulemuslikus turunduses, ei saa te terminit Key Performance Indicators vältida. Kõigile, kes soovivad hinnata oma veebipõhist äri pigem andmete kui intuitsiooni põhjal, on siin põhjalik mõõdikute juhend. Mida KPI-d täpselt tähendavad, milliseid neist peaksite jälgima ja kuidas neid analüüsida?

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+