Digitaalne PR? See on nagu traditsiooniline PR-i lahedam, tehnikateadlik nõbu. Selle asemel, et uhketel üritustel šoppama hakata, räägime veebipõhisest suminast ja Interneti-kuulsusest. Mõelge blogijatele, mitte stendidele. Teleklippide asemel sotsiaalmeedia mavens.
See kõik on seotud teie kaubamärgi väljatoomisega Interneti metsikus läänes. Sa pead olema kõikjal – Twitter, Instagram, sa nimetad seda. Ja ärge unustage neid mõjutajaid – nad on nagu steroidide digitaalne suusõnaline.
Kuid see ei tähenda ainult valjuhäälsust. Sa pead olema ka tark. SEO nipid, viiruslik sisu, kogu shebang. Selle eesmärk on panna Google teid armastama sama palju kui teie kliente.
Ja olgem ausad, praegusel ajal, kui te pole võrgus, võite sama hästi olla nähtamatu. Digitaalne PR on see, kuidas tagate, et teie bränd ei kaoks Interneti-tühjusesse.
Nii et jah, see on internetiajastu PR. Vähem šampanjat ja kaaviari, rohkem klikke ja jagamisi. See on maailm, kus me praegu elame.