2 min. lugemist

Mis on dünaamiline hinnakujundus?

Hinnakujundusstrateegia, mille puhul ettevõtted kehtestavad toodete või teenuste hinnad, mis võivad muutuda vastavalt turule, klientidele, konkurentidele ja muudele teguritele. Hinnad määratakse nii, et need muutuvad ostu ajal või eelnevalt kindlaksmääratud ajavahemike järel, et suurendada tulu ja kasumlikkust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Hinnakujundusstrateegia, mille puhul ettevõtted kehtestavad toodete või teenuste hinnad, mis võivad muutuda vastavalt turule, klientidele, konkurentidele ja muudele teguritele. Hinnad määratakse nii, et need muutuvad ostu ajal või eelnevalt kindlaksmääratud ajavahemike järel, et suurendada tulu ja kasumlikkust.Peamised komponendid:argopõhised hinnamuutused, reaalajas andmete analüüs, klientide segmenteerimine, nõudluse planeerimine, konkurentsi võrdlusuuringud, materjali/varude taseme jälgimine.

Levinumad rakendused:lennufirmad (hind muutub vastavalt istekoha kättesaadavusele, aastaajale ja nõudlusele), hotellid (hinnad muutuvad sõltuvalt täituvusest, hooajast ja sündmustest), sõidujagamisrakendused (hüppeline hinnakujundus tipptundidel), e-kaubanduse saidid (toote hind muutub vastavalt kasutaja sirvimisajaloole ja varudele), pileteid müüvad kohad (piletite hinnad muutuvad vastavalt populaarsusele ja aastaajale), kommunaalettevõtjad (kasutusaegne hinnastamine).Rakendusmeetodid:ㆍreeglipõhine hinnakujundus (reeglipõhine): Hinnamuutused käivitatakse eelnevalt määratletud reeglite alusel. ㆍMasinõpe: AI-süsteemid, mis õpivad mustrite põhjal ja optimeerivad hinnakujundust. ㆍSegmenteeritud hinnakujundus: Erinevad hinnad erinevatele kliendisegmentidele. ㆍ Ajapõhine hinnakujundus: Hinna muutmine konkreetsetel aegadel vastavalt ajamustritele. ㆍKonkurentsipõhine hinnakujundus: Hinnamuutused, mis põhinevad konkurentide tegevusel.Parimad tavad:ㆍAvatus hinnapoliitika käsitlemisel. ㆍMingite hinnavahemike kehtestamine, et vältida äärmuslikke kõikumisi. ㆍAlgoritmide testimine ja optimeerimine peaks toimuma regulaarselt. ㆍKindlalt analüüsitavate turuandmete olemasolu tagamine. ㆍKonflikt ettevõtte tulude ja klientide mugavuse vahel. ㆍJärkjärguline muutus on parem kui järsk hinnamuutus.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu
3 min. lugemist

Mis ajendab täna toote tagastamisega rahulolu

Aastaid olid lihtsad tagastamised suurepärase klienditeeninduse tunnuseks – kiired tagasimaksed, küsimusteta, probleemideta. Kuid see on muutumas. Tagastamine on nüüd ostjate ja kaubamärkide vahelise usalduse proovikivi. Rahvusvahelised andmed näitavad, et kuigi tagastusmäärad langevad, muutuvad kliendid protsessi suhtes tundlikumaks kui aasta tagasi.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate
5 min. lugemist

Veebipoe asutamine? See on lihtsam, kui arvate

Mõned aastad tagasi tähendas veebipoe käivitamine kuu aega arendajaga veetmist ja mõne tuhande dollari ettemaksu. Täna? Teil võib pärastlõunal töötada töötav pood ja selle alustamine ei maksa teile põhimõtteliselt midagi. Kui olete mõelnud oma veebiettevõtte loomisele, kuid tehnilised asjad või käivituskulud on teid tagasi hoidnud, on mul häid uudiseid.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU