2 min. lugemist

Mis on dünaamiline hinnakujundus?

Hinnakujundusstrateegia, mille puhul ettevõtted kehtestavad toodete või teenuste hinnad, mis võivad muutuda vastavalt turule, klientidele, konkurentidele ja muudele teguritele. Hinnad määratakse nii, et need muutuvad ostu ajal või eelnevalt kindlaksmääratud ajavahemike järel, et suurendada tulu ja kasumlikkust.

See artikkel on tõlgitud sinu jaoksartificial intellegence poolt

Hinnakujundusstrateegia, mille puhul ettevõtted kehtestavad toodete või teenuste hinnad, mis võivad muutuda vastavalt turule, klientidele, konkurentidele ja muudele teguritele. Hinnad määratakse nii, et need muutuvad ostu ajal või eelnevalt kindlaksmääratud ajavahemike järel, et suurendada tulu ja kasumlikkust.Peamised komponendid:argopõhised hinnamuutused, reaalajas andmete analüüs, klientide segmenteerimine, nõudluse planeerimine, konkurentsi võrdlusuuringud, materjali/varude taseme jälgimine.

Levinumad rakendused:lennufirmad (hind muutub vastavalt istekoha kättesaadavusele, aastaajale ja nõudlusele), hotellid (hinnad muutuvad sõltuvalt täituvusest, hooajast ja sündmustest), sõidujagamisrakendused (hüppeline hinnakujundus tipptundidel), e-kaubanduse saidid (toote hind muutub vastavalt kasutaja sirvimisajaloole ja varudele), pileteid müüvad kohad (piletite hinnad muutuvad vastavalt populaarsusele ja aastaajale), kommunaalettevõtjad (kasutusaegne hinnastamine).Rakendusmeetodid:ㆍreeglipõhine hinnakujundus (reeglipõhine): Hinnamuutused käivitatakse eelnevalt määratletud reeglite alusel. ㆍMasinõpe: AI-süsteemid, mis õpivad mustrite põhjal ja optimeerivad hinnakujundust. ㆍSegmenteeritud hinnakujundus: Erinevad hinnad erinevatele kliendisegmentidele. ㆍ Ajapõhine hinnakujundus: Hinna muutmine konkreetsetel aegadel vastavalt ajamustritele. ㆍKonkurentsipõhine hinnakujundus: Hinnamuutused, mis põhinevad konkurentide tegevusel.Parimad tavad:ㆍAvatus hinnapoliitika käsitlemisel. ㆍMingite hinnavahemike kehtestamine, et vältida äärmuslikke kõikumisi. ㆍAlgoritmide testimine ja optimeerimine peaks toimuma regulaarselt. ㆍKindlalt analüüsitavate turuandmete olemasolu tagamine. ㆍKonflikt ettevõtte tulude ja klientide mugavuse vahel. ㆍJärkjärguline muutus on parem kui järsk hinnamuutus.

Jaga artiklit
Sarnased artiklid
Meta AI levib Euroopas
2 min. lugemist

Meta AI levib Euroopas

Tehnoloogiahiid Meta avaldas sel nädalal, et tema vestluslik AI tööriist võetakse kasutusele 41 Euroopa riigis, sealhulgas Euroopa Liidus, ning 21 ülemereterritooriumil, mis tähistab Meta AI senist suurimat globaalset laienemist.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025
3 min. lugemist

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine: Ülemaailmsed liidrid kogunevad Sofias, aprill 2025

Balkani e-kaubanduse tippkohtumine 2025, mis on üks piirkonna olulisemaid digitaalse kaubanduse üritusi, muudab 29.-30. aprillil 2025 Arena Sofias kogu Balkani piirkonna e-kaubanduse sõlmpunktiks. See pöördeline sündmus toob kokku üle 4000 osaleja rohkem kui 20 riigist, sealhulgas Ameerika Ühendriikidest ja Indiast.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Loe artiklit
Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga
3 min. lugemist

Meta asendab ametlikult faktikontrolli ühenduse märkmete süsteemiga

Alates sellest nädalast muudab Meta põhjalikult seda, kuidas teavet Facebookis, Instagramis ja Threadsis kontrollitakse. Selle asemel, et teha koostööd sõltumatute faktikontrollijatega, võtavad nad kasutusele Community Notes, mis on crowdsourcing-põhine mehhanism. See muudatus on vastuoluline, kuid Meta esitleb seda kui võimalust vähendada eelarvamusi. Brändide jaoks tähendab see uut reaalsust – sisu ei kaota oma haaret, kuid […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Loe artiklit
Bridge Now

Viimased uudised NÜÜD

10+ lugemata

10+