Akronüüm “kasum enne intressi, makse, amortisatsiooni ja kulumit”. Peamine finantsnäitaja, mis mõõdab ettevõtte põhitegevuse tulemuslikkust, jättes välja rahastamise, maksusüsteemide ja raamatupidamisliku amortisatsiooni mõju. E-kaubanduse sektoris kasutatakse seda sageli erinevate veebipõhiste jaemüüjate kasumlikkuse võrdlemiseks, kuna see kõrvaldab kulude struktuuri erinevused riikide ja ärimudelite vahel. Kõrgemad EBITDA marginaalid viitavad tavaliselt tugevamale tegevuse tõhususele ja rahaproduktiivsusele.
Bye Bye e-kaubandus? 70% ostab 2030. aastaks TikTokis
Numbrid on hämmastavad. Uus uuring, milles osales 24 000 ostjat üle maailma, näitab, et 70% ootab, et 2030. aastaks teeb suurema osa oma ostudest sotsiaalmeedias. See tähendab, et praegu domineerivad Amazoni stiilis e-kaubanduse saidid võivad viie aasta jooksul muutuda reliktideks. Sotsiaalne osturevolutsioon ei ole tulemas – see on juba siin.